Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-28, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Nej, det tror jag inte. Men om Läckberg har läst kommentarerna här och tror att Ciara befinner sig i en liknande situation som hon själv, skulle hon kanske bara se en fördelaktig allierad för att hämnas på Måns. Hon skulle kunna hjälpa Ciara att göra Måns liv till ett helvete från Ciaras sida och försöka förstöra hans karriär. Samtidigt skulle det vara en hämnd för Läckberg själv och en tillfredsställelse, eftersom hennes egen man också är imponerad av Måns.

Hämnd i dubbelpack.

Du har livlig fantasi. Skriv en bok.
Citera
2025-09-28, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Förmodligen så sysslade de med att leva, uppleva, upptäcka och lära sig något.
Jag skulle nog säga att barndomen ändå är rätt känd. Alltså, för de som känner till något om MZ. Och jag tror inte att skjuta lejon ingick i uppgifterna för en läkare på arbetsresor, nej.
Ett tips; har du aldrig googlat själv någon gång så tycker jag absolut att du ska pröva.

Hittar du själv mer?
https://www.octany.se/insamlingsblog...-och-utsatthet
Citera
2025-09-28, 06:14
Medlem
Citat:
Ännu en avledningsmanöver.

Kan det vara så att du inte vill svara eftersom du inte kan hitta något svar utan att det ser illa ut för Ciara? Den här dagen, som hon har väntat på, förstör hennes plan och hennes skådespel.
Det är du som ena stunden hävdar att det inte var kokain och i nästa att det var det. Det är du som framför anklagelser som står helt i motsatsförhållande till varandra som har bevisbördan. Men nu verkar du ha landat i att det var kokain, annars hade det inte varit farligt, eller?
Citera
2025-09-28, 06:19
Medlem
Citat:
Nej, det tror jag inte. Men om Läckberg har läst kommentarerna här och tror att Ciara befinner sig i en liknande situation som hon själv, skulle hon kanske bara se en fördelaktig allierad för att hämnas på Måns. Hon skulle kunna hjälpa Ciara att göra Måns liv till ett helvete från Ciaras sida och försöka förstöra hans karriär. Samtidigt skulle det vara en hämnd för Läckberg själv och en tillfredsställelse, eftersom hennes egen man också är imponerad av Måns.

Hämnd i dubbelpack.
Vad hos MånsPetter skulle göra Simon Sköld så imponerad att hans fru skulle bli svartsjuk?
Citera
2025-09-28, 07:35
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vad hos MånsPetter skulle göra Simon Sköld så imponerad att hans fru skulle bli svartsjuk?

Månsan kanske har en rejäl pjäs?
Citera
2025-09-28, 10:29
Medlem
Citat:
Det är du som ena stunden hävdar att det inte var kokain och i nästa att det var det. Det är du som framför anklagelser som står helt i motsatsförhållande till varandra som har bevisbördan. Men nu verkar du ha landat i att det var kokain, annars hade det inte varit farligt, eller?

Hela den där historien är tokig, Ciaras sms helsjukt. Måns svar likaså. Hennes agerande något av det sjukaste. Att det var " planterat" är så tydligt därav den milda tonen mot honom om tennis för att få honom att svara. Nåväl erkännandet kom fram och det var väl syftet i alla fall även om det grundade sig på lögner. Allvarligare är anklagelser om misshandel, det offentliga och Camilla på det. Allt för att få sin vilja fram.
Citera
2025-09-28, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Hittar du själv mer?
https://www.octany.se/insamlingsblog...-och-utsatthet
Hurså? Jag behöver inte leta efter mer då jag sedan många år både har läst och hört otaliga gånger om hur pappa Olle arbetat i Afrika, varit fartygsläkare, om hur allt började när han (Måns) som liten tog med sig pennor och delade ut, när han "råkade" åka till Eritrea etc, etc.
Citera
2025-09-28, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Hela den där historien är tokig, Ciaras sms helsjukt. Måns svar likaså. Hennes agerande något av det sjukaste. Att det var " planterat" är så tydligt därav den milda tonen mot honom om tennis för att få honom att svara. Nåväl erkännandet kom fram och det var väl syftet i alla fall även om det grundade sig på lögner. Allvarligare är anklagelser om misshandel, det offentliga och Camilla på det. Allt för att få sin vilja fram.
Vad är sjukt? Ciara skriver att MånsPetter ska göra sig av med sitt kokain och han svarar sen att han har spolat ner det. Menar du att hon lurade honom att svara genom att använda en mild ton?
Citera
2025-09-28, 10:41
Medlem
Citat:
Hurså? Jag behöver inte leta efter mer då jag sedan många år både har läst och hört otaliga gånger om hur pappa Olle arbetat i Afrika, varit fartygsläkare, om hur allt började när han (Måns) som liten tog med sig pennor och delade ut, när han "råkade" åka till Eritrea etc, etc.
Pappa Olle hade alltså lika svårt att hålla sig hemma som MånsPetter.
Citera
2025-09-28, 10:49
Medlem
Citat:
Pappa Olle hade alltså lika svårt att hålla sig hemma som MånsPetter.
Så kan man uttrycka det. Men att de har wanderlust, eller reslust, är nog mer riktigt.
Citera
2025-09-28, 11:14
Medlem
Citat:

Ja, pennorna stod i länken jag delade.
Citera
2025-09-28, 11:29
Medlem
Citat:
Vad är sjukt? Ciara skriver att MånsPetter ska göra sig av med sitt kokain och han svarar sen att han har spolat ner det. Menar du att hon lurade honom att svara genom att använda en mild ton?

Finns ingen annan förklaring annars är deras gemensamma förhållande till droger rakt åt h-e för sådär skriver man inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in