Citat:
Ursprungligen postat av
A-EZz
Att helt plötsligt försöka låtsas här att det här är precis vad familjen H önskade. En delaktig Andreas som ger ännu lite till kärlek till C. Det är obehagligt. Det har ju verkligen inte varit så innan.
Klart det läggs ut gulliga videos. Videos när hon trotsar, blir arg, ledsen. Det läggs inte ut, men det är också en del av vardagen.
Nu gick hela tanken om enkla vägen mot NHL fru om intet när pappan inte kommer vilja ha Chiara i USA. Ringen, giftermålet, bebisen. Det räddar inte Nicci och Viktor från verkligheten som kommer komma ikapp dem.
Vad blir viktigast sen, Chiara eller NHL?
Svaret är nog ganska enkelt om du frågar oss här inne .
Lite svårt att tro på någon som vänder kappan efter vinden .
Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Instämmer med er!!
De är desperata nu när de "överdriver" med hur allt är bra och vilka underbara fina människor de är (på C:s bekostnad) in i det sista.
Så är det alltid när en narcissist (likt mobbare) blir ställd till svars. De tänker aldrig göra det hur mycket bevis än läggs fram.
Initialt är "attack bästa försvar" där till och med subtila hot kan förekomma och gärna nedvärderande epitet på de som har modet att syna dem.
Skulle inte det funka då åker OFFERKOFTAN på. Då är alla "dumma" som inte förstår att deras elakheter är bara på skoj. Det är inte deras fel att du är så "trög" att du inte förstår det.
Skönt att se att fler och fler vaknar och ser igenom Niccis och J:s manipulationer och vad det är A haft att göra med mentalt, ryser.
Säger det igen, jag påstår inte A är guds bästa barn, jag känner inte honom. Han har gjort vissa omogna och oansvariga val. Bland annat att ha oskyddat sex. Förhoppningsvis har han lärt sig läxan nu den hårda vägen.
Mycket bra skrivet som alltid 🙏🫶❤️
Känns som man glömmer bort vad N postat & sagt innan och efter Cs födelse .
Ska vi bara glömma bort allt ??? Hur hon var ute på korgen och festa 14 dar efter Cs ankomst . El åkte i väg på en 4 dagars resa när C var endast 3 mån gammal. El vilken mamma åker i väg på en fest resa för att göra reklam film i flera dagar då C är 5 mån .
Just ja glömde bort att N "Jobba " och man får absolut dricka sprit & festa då inget konstigt el några st . Men det som tog priset i mina ögon är när man lämnar en 6-7 mån bebis hemma för att spela in vem som kan fixa bästa festen .
Min fråga då är hur man kan få detta till att N är en ansvarsfull mamma som gör allt för sin dotter . Och att man inte kan förstå varför vi regerar så starkt på detta .
Det finns så mkt mer jag kan ta upp men listan skulle bli lång .
Kan heller inte förstå varför man reagerar så starkt varför vi i frågasätter Ns beteende el varför hon inte blir så trovärdig i sina handlingar att nu tex passar det att leka mamma åt C .
Dom flesta vet varför och det är pga A att han äntligen fått svart på vitt att han är pappa till C
Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Nä det kanske inte A bryr sig så mycket om just nu eller snarare mår han nog bäst i att inte lyssna på och ta del av N:s hämndaktioner.
Jag vidhåller och står för att man i första hand inte lär ett barn att säga pappa till en människa som inte ens är barnets biologiska pappa eftersom det inte blir förankrat med verkligheten.
Det finns även en känslomässig biologisk aspekt i det hela som lätt glöms bort och som kan vara nog så jobbig för den biologiska pappan och barnet.
Med respekt för A och C Farmor & Farfar så hade jag aldrig bett C säga Pappa till V och Farfar till en för C okänd farbror (V Pappa)??!!
Även om C inte kan tyda innebörden av ordet Pappa osv. i så liten ålder så kan det ändå bli känslomässigt förvirrande för henne eftersom Mamma & Pappa är de personer barnet knyter an till i första hand. Det är ju även de biologiska föräldrarnas uppgift att bland annat uppfostra, sätta gränser och visa sitt barn vad som är rätt och fel. Ingen annans.
Gott Hopp om att A nu äntligen ges chansen och tid till att skapa ett känslomässigt band med sin egen dotter.
🧔👶♥️
Håller med dej till 100 % förstår inte varför man reagerar så starkt på detta vad vi känner & tycker och ser .
Har man inget att dölja så behöver man aldrig reagera el börja spela teater om att man är den perfekta fam .
Sen att det blir så uppenbart med alltihop att från ena dagen knappt bryr sig om C utan man kan åka i väg flera dar i från henne 2 resor inom kort tid . För att i nästa lägga upp så mkt bilder på att vi minsann är med C 24/7 .
Sen skulle jag bli jätteglad för C skull om N faktiskt har mognat till sej och börja ta ansvar som en mamma gör . Men vågar inte hoppas på för mycket då allt känns som ett spel för galleriet
Citat:
Ursprungligen postat av
Ppp58
Du kommer bara få ett svar som är förvrängt.
precis el inte få något svar alls