2025-09-27, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Det trollet skulle vara jag eftersom glåpord lögner sagts om mig.
Eller är det som vanligt HC:s hatobjekt nummer ett Millan därefter jag en stafettpinne JM tagit över. Nu ska lillamy också ha sig en känga.

Då som nu aldrig trott eller sagt att A är ute efter ensam vårdnad. Som du säger, varför skulle han det? Men du som trådstartare har sett oss ett tag och vet att inget av det stämmer.

De är extremt duktiga på att märka ord och trakasera de som inte kan uttrycka sig kort eller blandar ihop ord. Att ens tycka att förlöjligande av människors sätt att uttrycka sig i sarkasmens tecken ok, säger en hel del om dem

Men visst måste erkänna att jag hoppas de får smaka på sin egen medecin en vacker dag det kan jag inte förneka, varken mer eller
mindre🫶✌️🌸

Ja, jag håller helt med dig😊...

Det är ytterst beklagligt att de personliga påhoppen fortskrider av "vissa" personer i tråden.
Personer som inte kan Ta att en annan har en avvikande åsikt och eller att man kommenterar/reagerar på N:s beteende i olika sammanhang.

Som du med flera skrivit tidigare så handlar det hela inte om hat direkt riktat till N utan reaktioner som uppkommer på grund av hur hon själv hanterar och hanterat relationen gentemot A och hennes dotter.

N har även en rätt så brokig historik sedan tidigare vilket också gör att man granskar henne lite extra, har ögonen öppna och inte kan undgå de scenarier som visat på hur hon tidigare agerat mot andra.

Vi är många som står på En sida och desto färre som befinner sig på den Andra.

"Vissa" (ni vet vilka) har behovet av att spotta på de som säger sanningar eller ställer sig frågande till olika beteendemönster hos N & J.
Och jag ser bara det som ett tecken på att man försöker dämpa ner en skuldbörda, dölja något och eller neutralisera/negligera det beteende från N:s sida som bevisligen åsamkat fler än en människas lidande över tid.

När det blir För mycket glåpord riktat till en person så hamnar man ibland i ett läge där det inte längre känns meningsfullt att citera/svara vederbörande.

Vi är många som stöttar A med C och hoppas innerligt att processen om vårdnad inte blir lika långdragen och sorgesam som tiden för själva polisanmälan inklusive den faderskapsutredning som i sin orsak legat till grund för en klamydiasmitta.

Och som sagts så många gånger förr...
Hade N:s beteende upplevts som normalt så hade inte heller någon reagerat.

🙏❤️
Senast redigerad av Artmovie 2025-09-27 kl. 21:08.
Citera
2025-09-27, 21:09
Medlem
Jaha du, glåporden blir värre och värre och personangrepp, vem är efterbliven enligt dig och dina mobbarkompisar??
Vem är Du att bestämma över vem som ska få vara här eller inte. Usch för sådana som dig och liksinnade, fortsätt du bara😏

Gillar inte att du gaslightar med påstående som inte sagts eller ens funnits i åtanke.

Oavsett vad du/ni och Nicci med fam tycker och ljuger ihop så förtjänade C att träffa sin biologiska pappa från start!! Det som så grovt fråntogs honom. Förhoppningsvis sker det mötet snart det är vad vi hoppas på inget annat. Punkt.

"We don't see things as they are, we see them as we are." Anaïs Nin
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-09-27 kl. 21:12.
Citera
2025-09-27, 22:22
Medlem
Hur kan folk inte se igenom nicci efter framförallt de Ben Mitkus berättade om henne.
Citera
2025-09-27, 22:28
Medlem
Va tror ni sker nu? Kommer Andreas dra de rättsligt så han får umgängesrätt?

Deras relation måste ju byggas upp men hon lär bli förvirrad när han säger han är hennes pappa
Citera
2025-09-27, 22:44
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Va tror ni sker nu? Kommer Andreas dra de rättsligt så han får umgängesrätt?

Deras relation måste ju byggas upp men hon lär bli förvirrad när han säger han är hennes pappa
Det tror jag. Ja precis, det får ta tid. Jo framförallt eftersom N präntat in att V är pappa
Citera
2025-09-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, jag håller helt med dig😊...

Det är ytterst beklagligt att de personliga påhoppen fortskrider av "vissa" personer i tråden.
Personer som inte kan Ta att en annan har en avvikande åsikt och eller att man kommenterar/reagerar på N:s beteende i olika sammanhang.

Som du med flera skrivit tidigare så handlar det hela inte om hat direkt riktat till N utan reaktioner som uppkommer på grund av hur hon själv hanterar och hanterat relationen gentemot A och hennes dotter.

N har även en rätt så brokig historik sedan tidigare vilket också gör att man granskar henne lite extra, har ögonen öppna och inte kan undgå de scenarier som visat på hur hon tidigare agerat mot andra.

Vi är många som står på En sida och desto färre som befinner sig på den Andra.

"Vissa" (ni vet vilka) har behovet av att spotta på de som säger sanningar eller ställer sig frågande till olika beteendemönster hos N & J.
Och jag ser bara det som ett tecken på att man försöker dämpa ner en skuldbörda, dölja något och eller neutralisera/negligera det beteende från N:s sida som bevisligen åsamkat fler än en människas lidande över tid.

När det blir För mycket glåpord riktat till en person så hamnar man ibland i ett läge där det inte längre känns meningsfullt att citera/svara vederbörande.

Vi är många som stöttar A med C och hoppas innerligt att processen om vårdnad inte blir lika långdragen och sorgesam som tiden för själva polisanmälan inklusive den faderskapsutredning som i sin orsak legat till grund för en klamydiasmitta.

Och som sagts så många gånger förr...
Hade N:s beteende upplevts som normalt så hade inte heller någon reagerat.

🙏❤️

Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Jaha du, glåporden blir värre och värre och personangrepp, vem är efterbliven enligt dig och dina mobbarkompisar??
Vem är Du att bestämma över vem som ska få vara här eller inte. Usch för sådana som dig och liksinnade, fortsätt du bara😏

Gillar inte att du gaslightar med påstående som inte sagts eller ens funnits i åtanke.

Oavsett vad du/ni och Nicci med fam tycker och ljuger ihop så förtjänade C att träffa sin biologiska pappa från start!! Det som så grovt fråntogs honom. Förhoppningsvis sker det mötet snart det är vad vi hoppas på inget annat. Punkt.

"We don't see things as they are, we see them as we are." Anaïs Nin

Herregud vilken sandlådenivå det är på vissa här. Nu mer än någonsin. Högst troligen för att dom vill att tråden ska dö ut.

Med tanke på att CH kallas för pappa & VL kallas för pappa så kommer det bli högst förvirrande för lilla C.
Barn lär av de vuxna, C vet inte innebörden av pappa så ska bli riktigt intressant att se hur detta kommer sluta. Skönt att A fick rätt till slut 🙏🏼
Citera
2025-09-28, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BluePonyGirl
Verkligen ett udda sätt att visa att man bryr sig om ett barn.

Nu har de övriga här i tråden blivit upprörda för att jag har fört mig med sarkasm eftersom att det är mobbing (?) för att alla inte är lika bra på att formulera sig. Personligen tänker jag att om man har läs- och skrivsvårigheter så kanske man inte ska vistas på Flashback. Framför allt för att man kanske saknar förmågan att ta in vad andra skriver.

Hoppas verkligen att varken N*cc* eller Andr*as läser det som skrivs här, eller ens bryr sig om det. 99% av det som skrivs här i tråden är rent ut sagt usla råd och engagemang som kommer från känslomässigt efterblivna personer.
Sarkasm och skämt funkar bara i andra trådar…här bör man vara övertydlig som du märker. Helst ännu tydligare !!

Tror inte varken A eller N sitter å läser här, och tar dom råd härifrån så lär verkligen inte ärendet röra sig framåt !!
Citera
2025-09-28, 00:56
Medlem
Underbara videos och bilder som läggs ut nu på N, V och C. Alla ser så lyckliga och glada ut. C är ju som en solstråle !! 😍
Citera
2025-09-28, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Det tror jag. Ja precis, det får ta tid. Jo framförallt eftersom N präntat in att V är pappa
Är du säker på att det är det viktigaste för A just nu då? Skulle gissa på att själva kontakten med C är fokus nu. Vad man ska kallas borde komma i andra hand för tillfället.
Tror du är mer bekymrad över det än han.
Han är nog tacksam ändå att C har ett mycket fint liv. Alla barn har ju inte det.
Citera
2025-09-28, 02:59
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Är du säker på att det är det viktigaste för A just nu då? Skulle gissa på att själva kontakten med C är fokus nu. Vad man ska kallas borde komma i andra hand för tillfället.
Han är nog tacksam ändå att C har ett mycket fint liv. Alla barn har ju inte det.
Ja så kan det vara. Men ändå förvirrande för C i framtiden.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-09-28 kl. 03:18.
Citera
2025-09-28, 04:33
Medlem
Citat:
Och ändå var det de viktigaste när N träffade V att han ska kallas för pappa? 😂😂du har sån sjuk dubbelmoral
Citera
2025-09-28, 07:31
Medlem
Citat:

Gissar att A känner sig rejält lurad och gaslightad, och mår ganska dåligt över att någon annan i C's liv kallar sig för hennes pappa! Så hade jag i allafall känt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in