Citat:
Det trollet skulle vara jag eftersom glåpord lögner sagts om mig.
Eller är det som vanligt HC:s hatobjekt nummer ett Millan därefter jag en stafettpinne JM tagit över. Nu ska lillamy också ha sig en känga.
Då som nu aldrig trott eller sagt att A är ute efter ensam vårdnad. Som du säger, varför skulle han det? Men du som trådstartare har sett oss ett tag och vet att inget av det stämmer.
De är extremt duktiga på att märka ord och trakasera de som inte kan uttrycka sig kort eller blandar ihop ord. Att ens tycka att förlöjligande av människors sätt att uttrycka sig i sarkasmens tecken ok, säger en hel del om dem
Men visst måste erkänna att jag hoppas de får smaka på sin egen medecin en vacker dag det kan jag inte förneka, varken mer eller
mindre🫶✌️🌸
Eller är det som vanligt HC:s hatobjekt nummer ett Millan därefter jag en stafettpinne JM tagit över. Nu ska lillamy också ha sig en känga.
Då som nu aldrig trott eller sagt att A är ute efter ensam vårdnad. Som du säger, varför skulle han det? Men du som trådstartare har sett oss ett tag och vet att inget av det stämmer.
De är extremt duktiga på att märka ord och trakasera de som inte kan uttrycka sig kort eller blandar ihop ord. Att ens tycka att förlöjligande av människors sätt att uttrycka sig i sarkasmens tecken ok, säger en hel del om dem
Men visst måste erkänna att jag hoppas de får smaka på sin egen medecin en vacker dag det kan jag inte förneka, varken mer eller
mindre🫶✌️🌸
Ja, jag håller helt med dig😊...
Det är ytterst beklagligt att de personliga påhoppen fortskrider av "vissa" personer i tråden.
Personer som inte kan Ta att en annan har en avvikande åsikt och eller att man kommenterar/reagerar på N:s beteende i olika sammanhang.
Som du med flera skrivit tidigare så handlar det hela inte om hat direkt riktat till N utan reaktioner som uppkommer på grund av hur hon själv hanterar och hanterat relationen gentemot A och hennes dotter.
N har även en rätt så brokig historik sedan tidigare vilket också gör att man granskar henne lite extra, har ögonen öppna och inte kan undgå de scenarier som visat på hur hon tidigare agerat mot andra.
Vi är många som står på En sida och desto färre som befinner sig på den Andra.
"Vissa" (ni vet vilka) har behovet av att spotta på de som säger sanningar eller ställer sig frågande till olika beteendemönster hos N & J.
Och jag ser bara det som ett tecken på att man försöker dämpa ner en skuldbörda, dölja något och eller neutralisera/negligera det beteende från N:s sida som bevisligen åsamkat fler än en människas lidande över tid.
När det blir För mycket glåpord riktat till en person så hamnar man ibland i ett läge där det inte längre känns meningsfullt att citera/svara vederbörande.
Vi är många som stöttar A med C och hoppas innerligt att processen om vårdnad inte blir lika långdragen och sorgesam som tiden för själva polisanmälan inklusive den faderskapsutredning som i sin orsak legat till grund för en klamydiasmitta.
Och som sagts så många gånger förr...
Hade N:s beteende upplevts som normalt så hade inte heller någon reagerat.
🙏❤️
Senast redigerad av Artmovie 2025-09-27 kl. 21:08.
Senast redigerad av Artmovie 2025-09-27 kl. 21:08.