2025-08-11, 12:48
Medlem
Har sett på Fannys Instagram att hon plötsligt har en massa märkesväskor och skor som hon troligtvis fått av Emil. Men det är exakt likadana väskor och skor som exfrun har i sin garderob. Är det Emil som kör ett märkesrace till och köper exakt likadana saker eller är det Fanny som apar efter exfrun? Likadana modeller av Hermès och Chanel-väskor, likadana gucci-tofflor etc.
Citera
2025-08-11, 15:28
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redherring1
Har sett på Fannys Instagram att hon plötsligt har en massa märkesväskor och skor som hon troligtvis fått av Emil. Men det är exakt likadana väskor och skor som exfrun har i sin garderob. Är det Emil som kör ett märkesrace till och köper exakt likadana saker eller är det Fanny som apar efter exfrun? Likadana modeller av Hermès och Chanel-väskor, likadana gucci-tofflor etc.

Om Fanny läser detta så lär Emil få sina fiskar varma
Citera
2025-08-11, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Om Fanny läser detta så lär Emil få sina fiskar varma

Ja om inte nu så åker hon ändå ut om 10 år och och två ungar senare, då är hon gammal och förbrukad. Sen in med nästa tjej bara!
Citera
2025-08-12, 00:06
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ja om inte nu så åker hon ändå ut om 10 år och och två ungar senare, då är hon gammal och förbrukad. Sen in med nästa tjej bara!

Och ekonomiskt oberoende för resten av livet.
Stackars flicka, detta var ju absolut inte vad hon ville/tänkt från början
Citera
2025-08-14, 14:56
21 miljoner blev huset sålt för tillslut. (Utgpr. 27)
Ett av de dyraste slutpriserna i Västernorrland.

Citera
2025-08-16, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alkoholfritt

Hoppas exfrun och barnen fick allt så inte pengarna går till Fannys chanelväskor istället för barnen.
Citera
2025-08-17, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alkoholfritt

Varför kunde inte frun och barnen få bo ståndsmässigt i några år
Lite plåster på såren
Emil verkar vara en snåljåp
Citera
2025-08-17, 15:04
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Varför kunde inte frun och barnen få bo ståndsmässigt i några år
Lite plåster på såren
Emil verkar vara en snåljåp
Vart bor exfrun idag? Har hon träffat någon ny också? Eller, kom att tänka på att hon har småbarn på heltid. Hon kommer inte ha ett vuxet liv förrän om tio femton år.
Citera
2025-08-18, 18:52
Medlem
RinkebyParadisos avatar
Här är den nya flickvännens Instagram, för er som är intresserade.

Fanny Ernestam:
https://www.instagram.com/fannyernestam
Senast redigerad av RinkebyParadiso 2025-08-18 kl. 19:50.
Citera
2025-08-29, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starx
Så äckligt att överge sina barn på det sättet. Horan han lämnade mamman till sina barn för är född 98 och ser ut att vara 45?? Kunde han inte hitta någon bättre?

Tror inte han skulle kunna det. Att acceptera hur han behandlat sin fru och sina barn skulle en person som både ser bra ut och har en hög självkänsla aldrig göra. De skulle inte ens överväga att vara med Emil. Hur mycket pengar någon har eller vilken livsstil de kan erbjuda spelar ingen roll i denna situation. Han är en dålig person och en hemsk pappa, och att någon kan ignorera det är sjukt! Att tycka att en man som inte tar hand om sina barn (och som dessutom varit otrogen mot sin gravida fru) är attraktiv, säger mycket om personen.

Det är sjukt att se en person gå från att ha potential inom friidrott, till att endast vara “känd” som “Emils side chick”. Om hon tror att hon inte kommer bli illa behandlad av honom, efter hur han behandlar ex frun och barnen, är hon naiv.

Första gången är alltid den tuffaste gången. Hans ansikte har åldrats otroligt mycket sedan han flyttade, och han verkar vara duktig på att ignorera verkligheten. Men verkligheten kommer hinna ikapp…han har ju redan börjat på att bli bänkad i USA och spelar inte för Sverige.
Senast redigerad av yeyayo 2025-08-29 kl. 21:50.
Citera
2025-09-28, 01:30
Medlem
snillet_1s avatar
Första gången Lill-Foppa talar öppet om sin "nya" flickvän tror jag:

Citat:
Hittills har Forsberg legat lågt och inte pratat om relationen till sin nya flickvän. Men nu bekräftar han att de är ett par

– Ja, det är väl ingen hemlighet att vi är tillsammans. Vi trivs bra med varandra och det känns fantastiskt. Men det är mitt privatliv och det är väl egentligen bara det jag har att säga om det, säger han.

Fanny Ernestam har tidigare varit friidrottare och vann bland annat guld i tresteg i inomhus-SM i Malmö 2016.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...ernestam-trivs

Jag tycker att det är sorgligt med alla dessa vackra tjejer som gör om sig till generiska instagramluder, den ena utbytbar mot den andra. De ser ut som s k "regens" i fotbollsspel. Här är hans tjej som artonåring. Inte ett spår av den tjejen syns idag.
Citera
2025-09-28, 02:04
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:

Det är väl standardkitet för designprylar för nyrika som båda har fått i så fall låter det som. Alla ska ha exakt likadana saker. Jag förstår inte vad influensers ska influera när alla ska se likadana ut och ha samma väskor och skor. Är det meningen att alla ska vara kloner? Nu ser ju ex-frun till Emil helt normal och snäll ut så jag menar inte att hon hör till den kategorin.

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Första gången Lill-Foppa talar öppet om sin "nya" flickvän tror jag:

https://www.aftonbladet.se/sportblad...ernestam-trivs

Jag tycker att det är sorgligt med alla dessa vackra tjejer som gör om sig till generiska instagramluder, den ena utbytbar mot den andra. De ser ut som s k "regens" i fotbollsspel. Här är hans tjej som artonåring. Inte ett spår av den tjejen syns idag.

Jag håller med om att det är sorligt. Sen att alla de här tjejer ska se exakt likadana ut undrar jag varför. Ingen av dom är ju fula men alla män tänder ju inte på exakt samma sak. Men i goddiggervärlden verkar det vara pinnsmal, blont långt hår och så mycket smink och renovering av ansiktet så de ser ut att vara minst 45 när de är 20 år yngre som gäller. Men Emil verkar ju glad över att ha fått en sån på kroken så han kunde dumpa frun och barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in