2025-09-28, 02:04
Medlem
Att Shanga behållt hans efternamn på exampelvis insta är för mig helt sjukt. Särskilt efter att han påbörjat en ny relation.
Citera
2025-09-28, 02:09
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotamunkar
Att Shanga behållt hans efternamn på exampelvis insta är för mig helt sjukt. Särskilt efter att han påbörjat en ny relation.

Han har väl inte gift om sig? Är väl ganska troligt att barnen heter samma sak så det kanske mer har med saken att göra. Sen är det väl knappas så eftertraktat att heta Forsberg i efternamn. Är ju inte exotiskt eller fint utan väldigt vanligt. Att han har skaffat rebound för att komma över sin fru och sina barn ska väl inte ex-frun behöva anpassa sig efter.
Citera
2025-09-28, 05:03
Medlem
Emil är en luffare, skiter I barnen o knullar på en knulldocka numera som är golddigger
Citera
2025-09-28, 05:57
Medlem
Citat:

Det kan ju ändras lite längre fram tänker jag om hon gifter om sig eller nåt. I nuläget kanske hon behåller efternamnet för fsmiljekänslan med barnen. Det kanske jag också gjort ett tag. Men vi vet inte.

Om efternamn efter uppbrott:
Knasigare är det ju att Charlotte Perelli har kvar sin exmans mammas flicknamn "Perelli" som hon tog tillsammans med sin exman när de skulle gifta sig. Nu har ju hon levt jättemånga år med en ny man som har barn med.

Likaså är det konstigt att Laila Bagge går runt med sin Exmans efternamn 1000 år efter oatt de skilt sig ch efter att hon levt och har skaffat barn med annan man.

Tycker jag.
Citera
2025-09-28, 08:29
Medlem
anwe8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frakta99
Fanny Ernestam, ser inte ut att ha mycket kött på benen, gränsen till anorektiker med bröstimplantat.. nåja hon ser väl ut sådär lagom plastig och ointressant som de flesta Stockholmsbrudar men är väl någon man kan visa upp som fotbollsproffs i guess 🤷🏻‍♂️

Och hon har ju lyckats med troligen det hon eftersträvat sedan hon blev myndig, dvs snärja någon rik snubbe oavsett om han ser ut som skit så länge han har pengar och hon inte behöver köpa Espressokaffe på klarna… Ganska tragiskt egentligen men det är så det ser ut idag, bara acceptera

Du tog precis hem ett prestigefyllt pris och utses härmed till Sveriges mest bittra och avundsjuka jantelags-svenne år 2025. Hur firar du vinsten?

Hon är garanterat snyggare än samtliga träsktroll och träskpaddor som flashback-pöbeln har i sänghalmen.
Senast redigerad av anwe8 2025-09-28 kl. 08:35.
Citera
2025-09-28, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Det kan ju ändras lite längre fram tänker jag om hon gifter om sig eller nåt. I nuläget kanske hon behåller efternamnet för fsmiljekänslan med barnen. Det kanske jag också gjort ett tag. Men vi vet inte.

Om efternamn efter uppbrott:
Knasigare är det ju att Charlotte Perelli har kvar sin exmans mammas flicknamn "Perelli" som hon tog tillsammans med sin exman när de skulle gifta sig. Nu har ju hon levt jättemånga år med en ny man som har barn med.

Likaså är det konstigt att Laila Bagge går runt med sin Exmans efternamn 1000 år efter oatt de skilt sig ch efter att hon levt och har skaffat barn med annan man.

Tycker jag.

Du glömde Josefin Craaford på radio! Hon behöll efternamnet efter fyra års äktenskap med Wille Craaford. De skilde sig i slutet på nittiotalet.
Citera
2025-09-28, 11:35
Medlem
Citat:
Hon hette Hussein i efternamn innan hon gifte sig.
Citera
2025-09-28, 11:38
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Första gången Lill-Foppa talar öppet om sin "nya" flickvän tror jag:

Mini-Foppa!

Farfar: Lennart "Foppa" Forsberg
Pappa: Leif "Lill-Foppa" Forsberg
Emil "Mini-Foppa" Forsberg

Får Emil en grabb som börjar lira boll så blir det väl... Micro-Foppa?
Citera
2025-09-28, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hon hette Hussein i efternamn innan hon gifte sig.
I jämförelse med Hussein är Forsberg exotiskt och ett snart utdöende efternamn i det nya Sverige. Bra där!
Citera
2025-09-28, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Mini-Foppa!

Farfar: Lennart "Foppa" Forsberg
Pappa: Leif "Lill-Foppa" Forsberg
Emil "Mini-Foppa" Forsberg

Får Emil en grabb som börjar lira boll så blir det väl... Micro-Foppa?

Släkt med den RIKTIGA FOPPA?! Från NHL?
Citera
2025-09-28, 12:41
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Släkt med den RIKTIGA FOPPA?! Från NHL?

Nej!
Citera
2025-09-29, 00:03
Medlem
Citat:

Det är ganska standard när man gifter sig och byter namn att behålla det även efter att man skiljt sig. Främsta anledningen är troligen att man vill ha samma efternamn som sina barn.

Så vill du inte att din partner ska behålla ditt namn vid en skilsmässa, ge barnen mammans namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in