2025-09-27, 21:29
Medlem
Kalsongsystemets avatar
Hur mycket pengar kan man dra in på sånt här tro?
Citera
2025-09-27, 21:43
Medlem
SnilleFixs avatar
Fucking idiocracy is everywhere...
Citera
2025-09-27, 21:50
Medlem
Telepatisks avatar
Jag förstår inte syftet? Och vad är det för människor som kollar på sånt? Betalade dom för att se henne? Hur länge höll hon på? Hon är ju uppenbarligen rejält psykiskt sjuk iaf så det känns elakt av organisatören att tillåta detta.
Citera
2025-09-27, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarmageddonPippi
Elin Skarin är en konstnär/teaterskådespelerska som mest är känd för att ha suttit helt naken i en bur i 73 timmar. Under den tiden kunde folk komma in och betrakta henne i buren. https://www.svt.se/kultur/naken-sven...lar-om-granser

Här "värper hon ägg" med fittan på scenen, hon skuttar runt naken:
https://www.gp.se/livsstil/elin-skar...8-9e671d72ca32

Vad vet vi om henne? Någon som har bra bilder eller filmer från hennes uppträdanden, exempelvis det i buren? Någon som träffat henne? Någon som varit på hennes föreställningar?
Vad är hon för stjärna som håller på med sånt här?
Vilken idiot!
Citera
2025-09-27, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Lagom gåtfullt. Jag tycker det är ganska smart - hon utnyttjar sex som koncept och subjekt, hon blir alltså inte utnyttjad som objekt, även om det ser ut så.
Bekräftelsehora!
Citera
2025-09-27, 22:20
Medlem
Har läst igenom hela tråden nu. Bara massa ilska. Var är bilderna?
Citera
2025-09-27, 22:29
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Hon är ju inte skitsnygg så givetvis måste hon hålla på och äckla sig för att desperat få de eftertraktade likesen och stilla den extrema uppmärksamhetstörsten.
Kroppen ser ok ut och hon verkar vara gymnastisk. Det måste man ändå ge henne. Ser inte hennes ansikte men du kanske känner henne privat?
Citera
2025-09-27, 22:30
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Som några redan skrivit i tråden, det har värpts pingisbollar, skjutits pilar och blandats drinkar med fittan sedan länge i Thailand. Gamla snuskiga äckelgubbar gick dit och tittade.

Nu kör Elin lite ägg och konstsverige hyllar henne till skyarna. Patetiskt.
Vi vet alla vad kulturprofilerna går för....
Citera
2025-09-27, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Nu vet jag inte vad hennes mål är med nakenheten. Men hon lyckas ju lyfta det absurda med att det räcker med att hon är naken så blir det megauppståndelse. Ganska sjukt egentligen hur svårt människorna i samhället fått det med att uppfatta nakenhet.

Jag tror tyvärr att mycket av den mentaliteten har kommit med islam. Sen har kristna dårar hoppat på tåget och incels likaså.

Men som sagt så vet jag inte vad hennes mål med det är. Någon som vet?

Hahaha!

Det är nog bara någon sorts "karma" som går igen...

Hade en jävligt otrevlig chef som hette Skarin en gång, fyfan!

Finns en snut som heter så också har jag sett.

Ja, karma helt enkelt...
Citera
2025-09-27, 23:12
Medlem
Citat:
Nu vet jag inte vad hennes mål är med nakenheten. Men hon lyckas ju lyfta det absurda med att det räcker med att hon är naken så blir det megauppståndelse.

Det är inte uppståndelse för att hon är naken. Det är uppståndelse för att hon får tid och plats till att utföra dessa spektakel.

Jämförbart med att jag inte hade fått lovord om jag skapat den skitkonsten vissa kontemporära "konstnärer" gör, trots att jag utan problem kan göra det rent praktiskt.
Citera
2025-09-27, 23:13
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Det är inte uppståndelse för att hon är naken. Det är uppståndelse för att hon får tid och plats till att utföra dessa spektakel.

Jämförbart med att jag inte hade fått lovord om jag skapat den skitkonsten vissa kontemporära "konstnärer" gör, trots att jag utan problem kan göra det rent praktiskt.

Men det är ju nakenheten i grunden som skapar allt detta.
Citera
2025-09-27, 23:15
Medlem
Citat:
Men det är ju nakenheten i grunden som skapar allt detta.

Det håller jag inte med om. Att hon ges utrymme är inte pga att hon är naken. Jämförbart med att jag inte hade fått utrymme till detta om jag gjorde samma sak naken och det hade trots det skapat betydligt mycket mer uppståndelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in