2025-09-27, 19:46
Medlem
GusFrings avatar
Jag vet inte vem hon är, men hon gör helt klart så det blir frestande att öppna upp mentalsjukhusen igen för långvarig institutionsvård.
Citera
2025-09-27, 19:56
Medlem
feemaxxxs avatar
Som några redan skrivit i tråden, det har värpts pingisbollar, skjutits pilar och blandats drinkar med fittan sedan länge i Thailand. Gamla snuskiga äckelgubbar gick dit och tittade.

Nu kör Elin lite ägg och konstsverige hyllar henne till skyarna. Patetiskt.
Citera
2025-09-27, 19:59
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Är hon helrakad - annars går hon helbort... Det här säger det mesta om en del av den sk. konstvärlden - den tar sig allt mer makabra uttryck, enkom för att den utförande "konstnären" skall få sina 15 minuter i rampljuset... Hon borde dömas för förargelseväckande beteende, men dessa konstinstallationer går under radarn vad gäller svensk lagstiftning, verkar det som...

Äcklig subba, denna ES!
Citera
2025-09-27, 20:06
Medlem
BOMB-CPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Är hon helrakad - annars går hon helbort... Det här säger det mesta om en del av den sk. konstvärlden - den tar sig allt mer makabra uttryck, enkom för att den utförande "konstnären" skall få sina 15 minuter i rampljuset... Hon borde dömas för förargelseväckande beteende, men dessa konstinstallationer går under radarn vad gäller svensk lagstiftning, verkar det som...

Äcklig subba, denna ES!
Det är väl knappast håret på hennes vagina som gör att hon går bort, du borde också spärras in.

Jävla dårar!
Citera
2025-09-27, 20:09
Medlem
Kurt-Nilss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag gissar att hon har misslyckats som skådespelerska - hon är ju både ful och klumpig och okoordinerad i sina rörelser, det funkar inte - och därför måste göra så här för att få den uppmärksamhet som hon är i så desperat behov av. Alla män vill ju se en naken kvinna, och alla människor av båda könen vill se någon göra bort sig och kunna tänka att "SÅ patetisk är i alla fall inte jag, även om jag inte är så lyckad jag heller".
Håller med dig, men kanske inte i att alla män vill se en naken kvinna. Det är mer spännande att se en välklädd kvinna där man kan ana vad som finns under. I och för sig är jag gift och har mest mina ögon på frun Och hon viker inte ut sig med vågad klädsel och det är jag glad för, vissa saker skall förbli privata.
Men världen förändras och blir mer galen, tittar man på tex https://www.dailymail.co.uk/home/index.html
Så är de nästan som svenska snusktidningar förr i tiden.

Själv håller jag mig i det förgångna och gillar kvinnor efter deras personlighet och deras utstrålning samt vackra leenden.
Citera
2025-09-27, 20:13
Medlem
bogerts avatar
Är det hennes egna ägg är det väl inget märkvärdigt. Har hen kulturellt approprierat andras ägg med fettan är det värre förstås.
Citera
2025-09-27, 20:23
Medlem
BOMB-CPs avatar
Verkar vara fixerad vid fitteriet https://youtu.be/Pmadt48c8Uw
Citera
2025-09-27, 20:34
Medlem
Hussefars avatar
Jag undrar mer vilka personerna är som går och tittar på skiten.
Citera
2025-09-27, 20:39
Medlem
Hej se på mig, jag vill bli kändis-typ av människa?
Citera
2025-09-27, 20:42
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Är hon släkt med Sd;s Johnny Skalin?

Hon heter Skarin, inte Skallin.
Citera
2025-09-27, 20:44
Medlem
Imnshos avatar
Brukar inte thai-hororna ploppa ut pingisbollar med fittan? I vilket fall som helst är det betryggande att veta att den västerländska civilisationen håller på att dö pga narcissism, materialism och allsköns dekadens.

Jag ser fram emot drakskörden.
Citera
2025-09-27, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusFring
Jag vet inte vem hon är, men hon gör helt klart så det blir frestande att öppna upp mentalsjukhusen igen för långvarig institutionsvård.
Ja fy fasiken vilken sjuk stackars människa! Lider hon av psykoser eller ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in