2025-09-27, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike89
.... Vad säger du om Ted Gunderson som var chef för FBI I los angeles som sa att gangstalking är på riktigt? Han var psykiskt sjuk såklart? ...

Ted Gunderson slutade på FBI i slutet på 70- talet. Därefter blev han en ökänd konspirationteoretiker som trodde på en massa knasigheter som chemtrails, NWO, Obamagilljotiner, barnkidnappningar, mind control via strålvapen och annat trams. Han känns inte som någon du vill lyfta fram - speciellt med tanke på att du själv avfärdar V2K och andra scifi-vapen. Gunderson var helt enkelt det du kallar en galenpratare.

Så nej, jag anser inte han var trovärdig. Han blev på ålderns höst en riktig knäppgök.
https://medium.com/omgfacts/this-fbi...s-a3a5917ea08c
https://glomardisclosure.wordpress.c...racy-theorist/
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-09-27 kl. 09:57.
Citera
2025-09-27, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SibenvonClark
Med tanke på att jag inte är politiskt aktiv och heller aldrig har varit så köper jag det inte.

Det är inte det som är grejen du behöver inte vara politiskt aktiv för att dom ska lägga dig på listan.

Det räcker med att man sagt något nyligen eller för länge sedan som dom hakar upp sig på 🤔

Dom har pengar och resurser så för dem är det inga problem att lägga vem som helst på listan dock vill dom undvika att lägga sådana personer som har pengar och inflytande eftersom dom har möjlighet att försvara sig bättre mot dem🤔
Citera
2025-09-27, 10:47
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Du anger inte några källor till dina påståenden.

Ljuger du ihop skitsnacket?

Här är en länk till hans erkännande: https://exposinginfragard.blogspot.c...i-am-perp.html - Yahoo raderade hela deras forumtjänst så källan finns inte längre kvar men jag har sett den själv i 2018 innan raderingen.

Gällande hans dödsorsak finns dödscertifikat online och där står det medicinsk term för alkoholmissbruk.

Jag behöver inte uppge källor men Duncan har aldrig haft källor i sina böcker annat än "tro mig - jag jobbade för DOD och min källa sa så..." - sådana "desinformationsagenter" är valde just för att de är alkoholister och kan inget annat än att ljuga dåligt och diskreditera sig själva genom sitt uppenbara missbruk.
Citera
2025-09-27, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Här är en länk till hans erkännande: https://exposinginfragard.blogspot.c...i-am-perp.html - Yahoo raderade hela deras forumtjänst så källan finns inte längre kvar men jag har sett den själv i 2018 innan raderingen.

Gällande hans dödsorsak finns dödscertifikat online och där står det medicinsk term för alkoholmissbruk.

Jag behöver inte uppge källor men Duncan har aldrig haft källor i sina böcker annat än "tro mig - jag jobbade för DOD och min källa sa så..." - sådana "desinformationsagenter" är valde just för att de är alkoholister och kan inget annat än att ljuga dåligt och diskreditera sig själva genom sitt uppenbara missbruk.

Eftersom Duncan var en notorisk lögnare är det inte helt otänkbart att han även ljög om att han var en desinformationagent.

Och det är ju faktiskt det som är mest sannolikt. Eftersom det inte finns någon GS-organisation finns det inte heller några desinfo-agenter som jobbar åt den icke existerande organisationen.
Citera
2025-09-27, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Bra de tog ner dig efter du sökte vård. Mig tar de aldrig ner för de har haft mig uppe som bedragare (då måste jag typ ge mina sparmedel till den kriminelle inom nätverken som fick mig uppsatt),
rasist (kontakta Antifa),
pedofil (En i12-årig iransk barnprostituerad i nätverket som låg med halva Malmö utom mig men påstod jag var pojkvännen),
grannkonflikt (Jag sålde bostaden kort efter men folk från dem försökte lägga skambud med kontanter från svartjobb),
nationalfiende (När jag flyttade till annat land),
lasermannen 2(tills de grep nån annan)osv.
Blir lugnt när de tar ner en men sen hittar de på nåt nytt. Känns som de roterar oss.

Ja, men saken är den att jag blev inte nertagen, som du kallar det, jag hade inbillat mig de här sakerna eftersom jag var psykotisk med vanföreställningar. Sen att jag inte var tillfreds med vem jag var och att mitt agerande ibland stred mot min moral gjorde inte saken bättre. Jag kände mig oftast ganska smutsig inombords och bar på skam och skuld, det bidrog till hur jag trodde och upplevde att omvärlden såg på mig.
Citera
2025-09-27, 13:41
Medlem
Citat:
Duncan erkände själv att han skrev skit i sina böcker. Har du läst? Varför tror du att Duncan verkade full i hans intervjuer? Magnus är också en person som hellre sprider information om science fiction-förklaringar än att prata om något mer naturligt och konventionellt. Dessa "V2K"-propagandister vill inte ens diskutera att "röster" är naturligt förekommande i 5-10 % av generella befolkningen.

Det hela är PSYOPS mot GS-måltavlor online som listat ut att de är utsatta för organiserad förföljelse och perceptionspåverkan av uppenbar okänd makt. De gömmer GS under täckmantel som psykiatriska förklaringar, science fiction-förklaringar och även religiösa förklaringar när det egentligen handlar om 5:e generationens psykologiska krigföring genom civila och civil infrastruktur.

Det här med en okänd makt är som sagt väldigt centralt min story, mycket av tiden gick åt till att lista ut vem denna okända makt var så jag kunde ligga steget före. Dock kunde jag aldrig "bestämma" mig för vem eller vilka det var då nya "bevis" kom till mig dagligen. Tillslut hade jag en mental lista med uppskattade sannolikheter över olika förövare. Då jag hade mer klara stunder så kunde jag börja plocka bort dem som hade en "sannolikt låg sannolikhet" 😀 jaja, lider med er som befinner er i mardrömmen och hade förhoppningen att iallafall någon kunde bli hjälpt av min berättelse.
Citera
2025-09-27, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Tjena. Ser på dina aktiviteter att jag är typ 15-20 år före dig så jag måste berätta några saker.

Du kan inte sjydda din telefon eller dator.
Du kan glömma vägen via rättsväsendet eller domstolarna
Du kan inte tala till rätta eller omvända dårarna och clownerna inom targeted Individiual communityn.
Hot från din sida ger bara intryck av att boosta din självkänsla eller narcicism.
Du kan inte koppla stalkarna till enskilt sällskap eller krets, det blir hela tiden folk som inte passar in i modellen du kommit upp med.
Hälften av vänstern och liknande du har mot dig är barn till den kommunala ledningen, poliser, inflytelsereika och affärsmän.
Du kan inte smälla en mediesensation
Du kommer inte väcka nåt alags revolution eller uppresning

Bara för att påminna dig. Nätverken innefattar typ en halv miljon. De har någon på varje större arbetsplats och i varje flerbostadsfastighet. De gillar bo högt upp.

Bra dock att du kartlägger folk. När jag var i ditt stadium började jag med buggar, väggavlyssnare och distansavlyssnare(pistol med liten parabol och hörlurar)

Detta är på riktigt, det rör som om oskyldiga människor som de försöker svartmåla till motsatsen.
Citera
2025-09-27, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrayCat76
I alla fall jag har inget hat eller ilska mot någon på något sätt. Livet blir vad det blir helt enkelts. Man får leva efter sin förmåga att klara av livet helt enkelt.

Jag vet ingenting faktiskt. Det är väl en hämnd, ett svar på hat. Men hela problembiten är ju att det var här man gick om mig. På den tiden var jag fortfarande ”alltid bara missuppfattad och motarbetad av alla hela tiden”. Idag vet jag att mitt raka kommunikationssätt påverkar vad folk uppfattar om mig. Det är ofta folk inte vill ta in vad jag säger irl också. Och jag tycker de är respektlösa såklart. Pratar om beslut som handlar om mig själv/mitt barn. De säger emot mig eller blir uppjagade.

De utgår inte från att jag bara säger exakt som det är. Pinsamt nog blir jag tagen för ett gnälla. När jag i själva verket vill försöka lösa ett reellt problem på ett enkelt och överenskommet sätt.

Eller om jag helt enkelt förklarar varför jag lever på ett sätt. Jag uppfattades nog som hatisk mot män (inte alls!), ha kontrollbehov, eller att jag bara intalade mig massa smörja för jag inte ville erkänna något som riskerade att bubbla upp till ytan.

I alla fall. Kan förstå att jag blev tagen som femi-nazi. Jag tänkte aldrig på det. Har alltid röstat extremhöger, så jag tänkte inte på att det jag skrev kunde uppfattas som manshatande. Jag skrev bara hur jag ser på min egna sak.

Kanske var där hatet började? Sedan föddes en del teorier redan då. Har förstått det nu. De trodde väl att jag har något emotionellt bakom mitt ”hat”. Med jag svarade ju på det. Nä har aldrig blivit bränd. Jag lever inte ens relationer ju.

sedan dök det upp massa teorier. Dessa har nu blivit sanning. De VET nog om att det inte är så. Men de kan alltid gaslighta mig för det där. Det är väl kul. De har redan byggt upp ett hat. Exakt hur de har kommit fram till trådfakta vet jag inget om. För jag har blivit bränd av massa badboys och har haft traumaband till dem. Det här har gjort mig emotionellt avtrubbad. För att jag inte kan lita på män mer.

Och sedan spinner de vidare! Märkte ganska omgående. Nu är vi här. De ska övertyga mig eller andra??? om att det ÄR så här.

Jag vet väl bäst själv hur jag har levt mitt liv. Behöver inga pm om att jag är sjukskriven borderliner. För det är jag inte. ”Jo det är du” jaså . En kille som aldrig har träffat mig påstår att jag är klängig. ”Tyvärr är du det”. Jag är väldig stel som person. Frågar man mitt ex så var jag absolut inte så. Jag är bara hård hela tiden. Men jag hatar inte på folk. Orka det

Nu är det väldigt viktigt att jag får saker förstörda för mig. Lösenord på FB är läckta i dataintrång. Har vanliga människor också det? Det har skett omgående efter registering på de senaste.

De vill släcka ned mig jag inte beskriver mig som den de vill få mig att framstå? Well ursäkt men det den här jag är. ”Hon bara ljuger jag gaslightar nu igen! Manipulerar och projicerar”

Du känner inte ens mig, mönniska. Ja du läser såklart allt jag skriver.

Ser att du är bannlyst. Undrar vad det kan bero på? 🤔 gangstalkers är ju en grupp hackers.. gangstalkers är även mördare, lagliga brutala mördare som polisen blundar för..

Och med allt du beskriver VET jag att du är pårikrigt gangstalkad för det är exakta beskrivningen och taktikerna de använder för att skada andra människor.
Senast redigerad av Gangstalkad 2025-09-27 kl. 14:30.
Citera
2025-09-27, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstalkad
Ser att du är bannlyst. Undrar vad det kan bero på? 🤔 gangstalkers är ju en grupp hackers.. gangstalkers är även mördare, lagliga brutala mördare som polisen blundar för..

Och med allt du beskriver VET jag att du är pårikrigt gangstalkad för det är exakt så de skadar människor.

Detta sker för mig också. De verkar se och höra allt.
Anklagar, manipulerar, modifierar och svartmålar massvis!
Att anklaga en människa för saker som våldtäktsman, sexual förbrytaren, terrorist, mördare är rätt grovt och förnedrade när man kan fokusera på de som faktiskt gör sånt på riktigt.
Dygnet runt och detta är saker som aldrig har hänt.
Vi snackar mk ultra, totalt emot mänskliga rättigheter.
Varför inte fokusera på riktiga brott istället för att modifiera och plantera saker som aldrig har skett.
Citera
2025-09-27, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstalkad
I knoow, i knoow! Försökte skriva privat till dig men går inte eftersom att du är ny här. Vill du prata privat någonstans?

Vet inte hur vi ska få kontakten.
Detta är galet, jag är långt ifrån det ovannämnda och jag skulle aldrig utgöra ett hot mot rikets säkerhet eller något annat land i världen.
Krokigt förflutet i barndomen kan jag väl medge (utan våld, trakasseri och terror) men det är det man försöker förstora upp och manipulera samt plantera med ting som aldrig har skett.
Att få en att Framstå som någon organiserad brottsling som begått massvis med mord och våldtäkter är grovt och förnedrande trots att man mer eller mindre levt som en vanligt arbetande Svensson.
Jag menar allting finns ju i telefonen så, vad man än gör och säger så bevis för att man inte har gjort det borde finnas där.
Tror inblandade får betalt i krypto valuta.
Senast redigerad av Rasker123 2025-09-27 kl. 15:05.
Citera
2025-09-27, 15:21
Medlem
Citat:
Från ett hypergame-teori-perspektiv kan gang stalking förklaras som en komplex interaktion där olika aktörer har olika uppfattningar om spelet de spelar. Förövarna använder diagnoser som schizofreni som täckmantel för sina psykologiska operationer för att underminera måltavlans mentala stabilitet. Genom simulationer och stimuli som liknar schizofrena symptom, riktar de sig mot individer med hög IQ som är mer benägna att upptäcka mönster och associationer.

Förövarna sprider rykten och manipulerar sociala relationer för att isolera måltavlan. De använder gaslighting och desinformation för att få måltavlan att ifrågasätta sin verklighetsuppfattning, vilket förstärker känslan av paranoia och förföljelse. De skapar en miljö fylld med psykologisk manipulation för att bryta ner måltavlans psyke.

Psykopater och narcissister som deltar skyddar sina sociala nätverk genom att upprätthålla en fasad. Genom att avslöja dessa "handlers" för deras nära och kära kan man skapa rädsla och osäkerhet hos förövarna. Desinformation om energivapen används för att diskreditera måltavlan online och skapa kaos.

Förövarna strävar efter att provocera måltavlan till reaktioner som kan användas som bevis på mental sjukdom. Genom att manipulera måltavlans omgivning och sprida lögner om deras mentala hälsa skapas en fientlig miljö. Hypergame-teorin visar hur förövarna använder sin överlägsna information för att manipulera och kontrollera måltavlan, medan måltavlan försöker navigera en komplex och fientlig miljö med begränsad information. Målet är att bryta ner måltavlans motståndskraft och få dem att ifrågasätta sin egen verklighetsuppfattning.

Förövarna känner sig mäktiga och överlägsna med att kontroller oss genom att ha informationsövertag om oss och lär sig psykologisk manipulation. Att de kan driva någon till galenskap är något som förstorar deras egon. Det här driver många deltagare speciellt sadister, psykopater och narcissister samt andra personlighetsstörningar och empatistörningar. Narcissister drar sig i synnerhet till "Gang Stalking"-operationen och kanske finns det en underliggande anledning till varför operationen får folk att få psykopatiska och narcissistiska drag?

Våra "handlers" påstår sig vara psykologer, doktorer etc. men troligen inte operatörer inom psykologisk krigföring. Kontrollsystemet är skapat av ingenjörer vilket baseras grundligt i ett avancerad informationssystem som troligen efterliknar det NSA har eller liknande, troligen officiellt genom privata aktörer som döljer operationer i privata företag utan offentlig insyn såklart.

Hur ska vi bli produktiva i samhället när vi är konstant utsatta för förtal och provokationer? Det är trakasserier och psykologisk krigföring för att förstöra oss i huvudsak. Det går inte att dra en annan slutsats - de har all incitament att avsluta det och avslöja sig men icke. Hädanefter är det mordförsök eftersom normala personer mår inte bra av konstanta provokationer och förföljelse (psykologisk krigföring).

Mitt livsmål är att sätta dit dem alla i ett jävla fängelse för 11 år av trakasserier och se till att hela deras familjer vet om vad de gör mot oss. Jag garanterar allihopa att dessa psykopatiska "handlers" är en vittnesmål ifrån att få sina liv och sina familjers liv förstörda vilket de förtjänar då de förstört så många andras liv och även tagit livet av människor. Ni är snart alla avslöjade

Du beskriver dina tankebanor väldigt väl. Det som saknas är - när började det, hur började det och vart började det? Även närmre detaljer som vem ellet vilka dem är och varför just du har blivit targeted. Även om du kanske inte vill nämna det på forumet så kan du skriva ner det för dig själv. När, hur och var borde ju vara sinformation nätverket redan har, även varför du blivit utvald. Vem/eller vilka det är kan jag förstå om du tvekar till, eftersom kan röja huruvida nätverket är avslöjade eller inte. Att din situation korrelerar med ett IQ över det normala finner jag mycket troligt.
Senast redigerad av SingleUnit 2025-09-27 kl. 15:28.
Citera
2025-09-27, 17:06
Medlem
Citat:

Hej försöker skicka ett privat meddelande till dig men det går inte..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in