I alla fall jag har inget hat eller ilska mot någon på något sätt. Livet blir vad det blir helt enkelts. Man får leva efter sin förmåga att klara av livet helt enkelt.
Jag vet ingenting faktiskt. Det är väl en hämnd, ett svar på hat. Men hela problembiten är ju att det var här man gick om mig. På den tiden var jag fortfarande ”alltid bara missuppfattad och motarbetad av alla hela tiden”. Idag vet jag att mitt raka kommunikationssätt påverkar vad folk uppfattar om mig. Det är ofta folk inte vill ta in vad jag säger irl också. Och jag tycker de är respektlösa såklart. Pratar om beslut som handlar om mig själv/mitt barn. De säger emot mig eller blir uppjagade.
De utgår inte från att jag bara säger exakt som det är. Pinsamt nog blir jag tagen för ett gnälla. När jag i själva verket vill försöka lösa ett reellt problem på ett enkelt och överenskommet sätt.
Eller om jag helt enkelt förklarar varför jag lever på ett sätt. Jag uppfattades nog som hatisk mot män (inte alls!), ha kontrollbehov, eller att jag bara intalade mig massa smörja för jag inte ville erkänna något som riskerade att bubbla upp till ytan.
I alla fall. Kan förstå att jag blev tagen som femi-nazi. Jag tänkte aldrig på det. Har alltid röstat extremhöger, så jag tänkte inte på att det jag skrev kunde uppfattas som manshatande. Jag skrev bara hur jag ser på min egna sak.
Kanske var där hatet började? Sedan föddes en del teorier redan då. Har förstått det nu. De trodde väl att jag har något emotionellt bakom mitt ”hat”. Med jag svarade ju på det. Nä har aldrig blivit bränd. Jag lever inte ens relationer ju.
sedan dök det upp massa teorier. Dessa har nu blivit sanning. De VET nog om att det inte är så. Men de kan alltid gaslighta mig för det där. Det är väl kul. De har redan byggt upp ett hat. Exakt hur de har kommit fram till trådfakta vet jag inget om.
För jag har blivit bränd av massa badboys och har haft traumaband till dem. Det här har gjort mig emotionellt avtrubbad. För att jag inte kan lita på män mer.
Och sedan spinner de vidare! Märkte ganska omgående. Nu är vi här. De ska övertyga mig eller andra??? om att det ÄR så här.
Jag vet väl bäst själv hur jag har levt mitt liv. Behöver inga pm om att jag är sjukskriven borderliner. För det är jag inte. ”Jo det är du” jaså

. En kille som aldrig har träffat mig påstår att jag är klängig. ”Tyvärr är du det”. Jag är väldig stel som person. Frågar man mitt ex så var jag absolut inte så. Jag är bara hård hela tiden. Men jag hatar inte på folk. Orka det
Nu är det väldigt viktigt att jag får saker förstörda för mig. Lösenord på FB är läckta i dataintrång. Har vanliga människor också det? Det har skett omgående efter registering på de senaste.
De vill släcka ned mig jag inte beskriver mig som den de vill få mig att framstå? Well ursäkt men det den här jag är. ”Hon bara ljuger jag gaslightar nu igen! Manipulerar och projicerar”
Du känner inte ens mig, mönniska. Ja du läser såklart allt jag skriver.