2025-09-26, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike89
Jobbar hårt på att få folk att inte tro på det här ser jag.

Gangstalking är på riktigt. Jag vet att jag är utsatt och det är inte bara en "känsla".

Vad du inte verkar förstå är att någon som lider av förföljelsemani är övertygad om att det är på riktigt och att de är utsatta.

Citat:
Dem var agenter som jobbar med att mörka programmet med sitt galenprat.

Nej de var psykiskt sjuka människor som var övertygade om att de var utsatta.

Och vad man uppfattar som galenprat är ju högst subjektivt. Jag tycker t.ex att alla TI's galenpratar.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-09-26 kl. 16:26.
Citera
2025-09-26, 16:31
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Vad du inte verkar förstå är att någon som lider av förföljelsemani är övertygad om att det är på riktigt och att de är utsatta.

Nej de var psykiskt sjuka människor som var övertygade om att de var utsatta.

Och vad man uppfattar som galenprat är ju högst subjektivt. Jag tycker t.ex att alla TI's galenpratar.

Jag förstår att det finns folk som tror dem är utsatta för saker men inte är det.
Och dem flesta galenpratarna är agenter. Det är folk som har som jobb att kontrollera folks uppfattning om det här. Falska nuvarande eller "ex t.i's" som jobbar på olika sätt på att få folk att tro att gangstalking ej är på riktigt.

Gangstalking är på riktigt och inte inbillning. Jag hade en youtube kanal med massor med bevis på vad jag utsatts för tex samma människor som dyker upp om och om igen där jag var, tyvärr så stängde dem ner den kanalen.

Dem jobbar hårt på att diskreditera targeted individuals med falska t.i's och andra sorters agenter.

Sanningen är att gangstalking är på riktigt.

Vad säger du om Ted Gunderson som var chef för FBI I los angeles som sa att gangstalking är på riktigt? Han var psykiskt sjuk såklart?

Tröttsamt med alla som hävdar att om man säger man är utsatt så är man galen. Jag är inte galen och gangstalking är på riktigt.
Citera
2025-09-26, 16:39
Medlem
Citat:
... är på riktigt och inte inbillning ....

Det är exakt vad någon som lider av paranoida vanföreställningar skulle säga.

Du verkar inte förstå vad vanföreställningar är? Någon som lider av vanföreställningar upplever dem som "på riktigt"

Citat:
.... Jag är inte galen och gangstalking är på riktigt.

En alternativ förklaring är att du inbillar dig.
Citera
2025-09-26, 16:57
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Jag delar absolut inte din åsikt om att Duncan och Magnus Olsson var några slags "psyopsagenter". De var psykiskt sjuka TI's som seriöst trodde på hjärnchip, mindcontroll och annan scifi.

Han söp för att han var en psykiskt sjuk människa som försökte självmedicinera med alkohol.

Men nej, det räcker inte för att karaktärsmörda honom. För att göra det behöver man läsa allt snurrigt han skrev.

Inget jag kan verifiera eller förneka men utifrån min omfattande läsning om GS-ämnet är det mycket osannolikt att alla påstådda GS-måltavlor är faktiskt psykiskt sjuka. Mycket av samhället är bedraget om vad det egentligen handlar om och på det sätt hålls det hemligt. Staten och regeringen är medveten och sponsrar GS-operationen vilket förklarar varför det hemlighålls. Jag kallar det ibland för "Weapon of Mass Psychological and Social Control" vilket är troligen amerikanska djupa statens stora hemlighet i hur de kan påverka samhället, beteende och perception i det undangömda.

Det är ett riktigt vapen som hålls hemligt som verkar genom civila och civil infrastruktur som sociala nätverk, sociala medier och massmedia. Det kallas numera kognitiv krigföring. Men GS verkar fokusera mer på beteendeförändring och stimuli/reaktion.
Senast redigerad av RiktigTI 2025-09-26 kl. 17:00.
Citera
2025-09-26, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Inget jag kan verifiera eller förneka men utifrån min omfattande läsning om GS-ämnet är det mycket osannolikt att alla påstådda GS-måltavlor är faktiskt psykiskt sjuka. ....

Det är klart det kan finnas några enstaka fiender till "samhället" som är övervakade av polis och andra myndigheter. Men de pratar sällan om "organiserad gangstalking" eller ens skriver I den här typen av trådar.

Så ta bort "alla" och ersätt det med 99.999% så kommer vi närmare sanningen.
Citera
2025-09-26, 21:08
Medlem
Citat:
Vad säger du om Ted Gunderson som var chef för FBI I los angeles som sa att gangstalking är på riktigt? Han var psykiskt sjuk såklart?

Detta är Sverige. FBI finns inte här.
Citera
2025-09-26, 21:40
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceOfSatan.
Detta är Sverige. FBI finns inte här.

Ted Gunderson sa att det var ett programm som finns I flera länder

Former Head Of The Los Angeles FBI Confirmed The Existance Of Government Gang Stalking.
https://youtu.be/DojZVtVsA2A?si=RYSIyZlRWwy0mZLN

Samma video på bitchute
https://www.bitchute.com/video/Xaa8e1twozLW/
Citera
2025-09-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
"Magnus Olsson: Nano-Brain-Implant Technologies and Artificial Intelligence"

Cuckoo sa knäppgöken
Citera
2025-09-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Att blunda för verkligheten och smaska i sig psykofarmaka kan säkert ge lugn och harmoni en stund

Mind Hacking/Voice of God technology

Till höger har du ett rött piller, till vänster ett blått. Jag är inte Morpheus och den ena lyfter psykosen vilket tar du?
Citera
2025-09-26, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstalkad
Positivt, jo ibland är mina gangstalkers snälla mot mig och ibland tvärtom, det är inte alltid jobbigt. De försöker ändå få mitt liv att gå runt tror jag..

Good cop, bad cop beteende-modifiering.
Senast redigerad av VoiceOfSatan. 2025-09-26 kl. 22:30.
Citera
2025-09-26, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceOfSatan.
Till höger har du ett rött piller, till vänster ett blått. Jag är inte Morpheus och den ena lyfter psykosen vilket tar du?

Varför välja när det bara är att slå ihop pillerna så att det skapar ny färg.. i detta fallet blir det lila!
Tar du det lila pillret erbjuds du en kopp te och lite fotmassage.
Citera
2025-09-27, 01:46
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Duncan erkände själv att han skrev skit i sina böcker. Har du läst? Varför tror du att Duncan verkade full i hans intervjuer? Magnus är också en person som hellre sprider information om science fiction-förklaringar än att prata om något mer naturligt och konventionellt. Dessa "V2K"-propagandister vill inte ens diskutera att "röster" är naturligt förekommande i 5-10 % av generella befolkningen.

Det hela är PSYOPS mot GS-måltavlor online som listat ut att de är utsatta för organiserad förföljelse och perceptionspåverkan av uppenbar okänd makt. De gömmer GS under täckmantel som psykiatriska förklaringar, science fiction-förklaringar och även religiösa förklaringar när det egentligen handlar om 5:e generationens psykologiska krigföring genom civila och civil infrastruktur.

Du anger inte några källor till dina påståenden.

Ljuger du ihop skitsnacket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in