Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Vad du inte verkar förstå är att någon som lider av förföljelsemani är övertygad om att det är på riktigt och att de är utsatta.
Nej de var psykiskt sjuka människor som var övertygade om att de var utsatta.
Och vad man uppfattar som galenprat är ju högst subjektivt. Jag tycker t.ex att alla TI's galenpratar.
Jag förstår att det finns folk som tror dem är utsatta för saker men inte är det.
Och dem flesta galenpratarna är agenter. Det är folk som har som jobb att kontrollera folks uppfattning om det här. Falska nuvarande eller "ex t.i's" som jobbar på olika sätt på att få folk att tro att gangstalking ej är på riktigt.
Gangstalking är på riktigt och inte inbillning. Jag hade en youtube kanal med massor med bevis på vad jag utsatts för tex samma människor som dyker upp om och om igen där jag var, tyvärr så stängde dem ner den kanalen.
Dem jobbar hårt på att diskreditera targeted individuals med falska t.i's och andra sorters agenter.
Sanningen är att gangstalking är på riktigt.
Vad säger du om Ted Gunderson som var chef för FBI I los angeles som sa att gangstalking är på riktigt? Han var psykiskt sjuk såklart?
Tröttsamt med alla som hävdar att om man säger man är utsatt så är man galen. Jag är inte galen och gangstalking är på riktigt.