Citat:
Du säger emot dig själv.
Alla som blir gang stalkade är utvalda. Annars hade dom fått vara i fred som gemene man.
Min önskan är- och har alltid varit att inte bli uppmärksammad, känd, igenkänd osv. Har aldrig velat stå i spotlighten. I grupp vill jag alltid vara minst synlig.
"Working behind the scenes" är mer jag.
Har stått mycket på scen under min uppväxt och lyckats väl med att vara "dold" under tiden. Har ingen scenskräck men njuter mer av att se andra bli belysta. Vill både delta men också se på så att säga, vilket man får när man jobbar i bakgrunden.
Nu är jag helt plötsligt en kändis MOT min vilja?!
Snälla, investera er tid och pengar i någon som faktiskt gillar uppmärksamhet och som har bekräftelsebehov. En sådan person hade ju blivit överlycklig över att få bli gang stalkad.
När någon skiner väldigt starkt, sticker det tyvärr alltid någon i ögonen.
Alla som blir gang stalkade är utvalda. Annars hade dom fått vara i fred som gemene man.
Min önskan är- och har alltid varit att inte bli uppmärksammad, känd, igenkänd osv. Har aldrig velat stå i spotlighten. I grupp vill jag alltid vara minst synlig.
"Working behind the scenes" är mer jag.
Har stått mycket på scen under min uppväxt och lyckats väl med att vara "dold" under tiden. Har ingen scenskräck men njuter mer av att se andra bli belysta. Vill både delta men också se på så att säga, vilket man får när man jobbar i bakgrunden.
Nu är jag helt plötsligt en kändis MOT min vilja?!
Snälla, investera er tid och pengar i någon som faktiskt gillar uppmärksamhet och som har bekräftelsebehov. En sådan person hade ju blivit överlycklig över att få bli gang stalkad.
När någon skiner väldigt starkt, sticker det tyvärr alltid någon i ögonen.
Jo det råder många frågetecken kring hur och varför de väljer vissa personer till att bli förföljda på det här sättet.
Det vi vet är att det är ett stort nätverk av personer som får en massa information om oss som både kan vara sant och falskt till den grad att vi nästan blir kändisar för de som är medlemmar i detta nätverk.
Frågan är vem är dessa personer som vi känner till som gang stalkers 🤔
En teori är att dom använder oss targeted individuals som tränings objekt men då är frågan träna inför vad varför behöver dom öva på att förfölja folk på det här sättet!? 🙄
Mycket hemlighetsmakeri och ingen av dem pratar jag tror som sagt att detta är ett liberal vänster nätverk som förbereder sig för ett kommande inbördeskrig som till först kommer att starta i USA men som senare kommer att få högern i Europa att mobilisera sig när dom får se hur vidriga vänstern är på så vis blir det ett globalt inbördeskrig.
Jag har varit inne på många amerikanska Web forum och dom säger alla att det verkar som om vänstern förbereder sig för inbördeskrig och det är inte bara i USA som detta sker utan detta sker även i Tyskland där många höger politiker dött under mystiska omständigheter.
Då säger många att dessa blå grön håriga idioter inte skulle vara någon match i ett inbördeskrig jo det är sant men dom har allierat sig med muslimer och dom är svårare att klara av i ett eventuellt framtida inbördeskrig eftersom dom har militär erfarenhet och varit med i krig före vänstern importerade dem hit till väst.
Senast redigerad av Anders43J 2025-09-25 kl. 20:09.
Senast redigerad av Anders43J 2025-09-25 kl. 20:09.