Citat:
Ursprungligen postat av
Josefsmaria66
Du blandar före och efter.
Jag har hela tiden skrivit vad jag vet och fortfarande vet.
En dag tvingas faderskapet igenom oavsett om du vet vad du vet och jag vet vad jag vet. Nu är vi vid den tidpunkten. Och då utgår jag från att alla gör allt för att flickorna ska må bra. Sen att vi andra än dom det berör (samtliga) har åsikter om vad som är bäst osv är ju bara åsikter.
Nu kallar C ändå V för pappa och hur du tycker det ska lösas framåt vet ju inte jag Men som jag alltid har sagt så kan man kalla flera män som tar hand om och uppfostrar en för pappa. A är ju inte mindre värd som pappa eller i den rollen bara för att det finns en till.
Men vill du fortsätta även fast det är fastställt nu att snacka om flickans mamma så vassego. Jag hoppar inte på det tåget men jag kommer gärna skriva om allt positivt jag ser om N, V, C och förhoppningsvis även A inom snar framtid 🙏
Svårt att ta dig på allvar ibland då du blandar du, er, hon och diverse namn och gud vet allt om mig. Jag är jag och inte flera olika personer 😁
Dom är väl alltid outade? Av alla ink sig själva.
Jag blandar inte ett skit, bara att jag är inte lika förlåtande som A. Tycker han och hans familj borde få en stor ursäkt från oempatiska familjen.
Sekten borde få sig en rejäl läxa av sm hur man beter sig. De rider på VL vågen nu hoppas han eller någon intelligent familj eller vän genomskådar fam H snart.
Fortsätt du och spela allan ballan det lär visa sig ganska snart vad som är sant och vad som verkligen hänt!! Ja lite svårt att veta vem som är vem här av dem.
Where focus goes energy flows
Jag önskar att A och C får träffas ganska omgående och inget mer förhalande av N som det varit hitintills. Jag hoppas också att N inser att det hon gjort var fel och inser att det är dags att sammarbeta med A inte tvärtom för barnens skull om inget annat!
Vi är fler som vet mer än vad du tror!!!