2025-09-26, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Du blandar före och efter.
Jag har hela tiden skrivit vad jag vet och fortfarande vet.
En dag tvingas faderskapet igenom oavsett om du vet vad du vet och jag vet vad jag vet. Nu är vi vid den tidpunkten. Och då utgår jag från att alla gör allt för att flickorna ska må bra. Sen att vi andra än dom det berör (samtliga) har åsikter om vad som är bäst osv är ju bara åsikter.

Nu kallar C ändå V för pappa och hur du tycker det ska lösas framåt vet ju inte jag Men som jag alltid har sagt så kan man kalla flera män som tar hand om och uppfostrar en för pappa. A är ju inte mindre värd som pappa eller i den rollen bara för att det finns en till.
Men vill du fortsätta även fast det är fastställt nu att snacka om flickans mamma så vassego. Jag hoppar inte på det tåget men jag kommer gärna skriva om allt positivt jag ser om N, V, C och förhoppningsvis även A inom snar framtid 🙏

Svårt att ta dig på allvar ibland då du blandar du, er, hon och diverse namn och gud vet allt om mig. Jag är jag och inte flera olika personer 😁

Dom är väl alltid outade? Av alla ink sig själva.

Är det inte ganska osmakligt att V introduceras med namnet pappa? C är så pass liten och vet inte ordets betydelse så då kunde N respektera den biologiska pappan och därmed säga V istället!!!
Citera
2025-09-26, 18:03
Medlem
Nåt jag måste få påpeka utan att det tolkas som nåt annat än just det jag säger….Fasen va C är duktig på att prata !! Hon pratar mycket och tydligt !! Gullungen 😍
Citera
2025-09-26, 18:05
Medlem
Trott på a sedan dag 1. Måste vara en otroligt svårt sits...
Citera
2025-09-26, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shattered
HEJA ANDREAS! Äntligen något positivt!
Såg att Celine tillochmed kommenterat fint till honom, vilket betyder ändå att hon måste vetat hur det varit?

Men så konstigt och "märklig" tajming det blir när Nicci lade ut om att Chiara säger pappa till Victor och pushat det nu senast på kort tid. Som någon skrev och var inne på.
Får lite ont i magen av det.

Inte för det är fel att kalla en person som inte är biologisk pappa för pappa, men iom det finns en riktig pappa som vill vara pappa till sin dotter så blir det ju lite märkligt.

Nu är Chiara så pass liten så hon kan nog kalla Andreas för pappa med om hon får börja träffa honom, så får hon lära sig med tiden vad det faktiskt betyder..för klart hon kan ha en styvpappa med..men som sagt, märkligt hur "pappa", "pappsen" pushats på i Niccis senaste inlägg.... sammanträffande? I think not

Edit: såg nu hon kallar Victors pappa för farfar med, i inlägget för några minuter sen..herregud.

Det rätta borde att aldrig kalla v för c's pappa. Vad ska c tro liksom. Helt efterblivit....
Citera
2025-09-26, 18:08
Medlem
Citat:
Du blandar före och efter.
Jag har hela tiden skrivit vad jag vet och fortfarande vet.
En dag tvingas faderskapet igenom oavsett om du vet vad du vet och jag vet vad jag vet. Nu är vi vid den tidpunkten. Och då utgår jag från att alla gör allt för att flickorna ska må bra. Sen att vi andra än dom det berör (samtliga) har åsikter om vad som är bäst osv är ju bara åsikter.

Nu kallar C ändå V för pappa och hur du tycker det ska lösas framåt vet ju inte jag Men som jag alltid har sagt så kan man kalla flera män som tar hand om och uppfostrar en för pappa. A är ju inte mindre värd som pappa eller i den rollen bara för att det finns en till.
Men vill du fortsätta även fast det är fastställt nu att snacka om flickans mamma så vassego. Jag hoppar inte på det tåget men jag kommer gärna skriva om allt positivt jag ser om N, V, C och förhoppningsvis även A inom snar framtid 🙏

Svårt att ta dig på allvar ibland då du blandar du, er, hon och diverse namn och gud vet allt om mig. Jag är jag och inte flera olika personer 😁

Dom är väl alltid outade? Av alla ink sig själva.

Jag blandar inte ett skit, bara att jag är inte lika förlåtande som A. Tycker han och hans familj borde få en stor ursäkt från oempatiska familjen.
Sekten borde få sig en rejäl läxa av sm hur man beter sig. De rider på VL vågen nu hoppas han eller någon intelligent familj eller vän genomskådar fam H snart.

Fortsätt du och spela allan ballan det lär visa sig ganska snart vad som är sant och vad som verkligen hänt!! Ja lite svårt att veta vem som är vem här av dem.

Where focus goes energy flows

Jag önskar att A och C får träffas ganska omgående och inget mer förhalande av N som det varit hitintills. Jag hoppas också att N inser att det hon gjort var fel och inser att det är dags att sammarbeta med A inte tvärtom för barnens skull om inget annat!
Vi är fler som vet mer än vad du tror!!!
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-09-26 kl. 18:34.
Citera
2025-09-26, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Det rätta borde att aldrig kalla v för c's pappa. Vad ska c tro liksom. Helt efterblivit....

Det är väl inte C:s problem att hennes mamma är så blåst och lurar i henne att V är pappan till henne!? Det är så idiotiskt så man blir riktigt förbannad.
Citera
2025-09-26, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Är det inte ganska osmakligt att V introduceras med namnet pappa? C är så pass liten och vet inte ordets betydelse så då kunde N respektera den biologiska pappan och därmed säga V istället!!!
Beror på hur man ser på omständigheterna. Du ser säkert att det råder helt enkelt olika uppfattningar om vad som hänt fram tills nu på dom olika profilerna också.
Viktigast för mig är att jag vet att V är en fantastisk person att ha att göra med, och nu har C mfl med honom att göra. Det bådar gott även framåt för alla.
Citera
2025-09-26, 18:14
Medlem
Nicci är vidrig! Det enda hon är ute efter är att såra A med familj. Man börjar ju undra vad det är för fel på V och hans pappa som tycker att det är ok att bli kallade pappa och farfar till någon annans barn.
Citera
2025-09-26, 18:19
Medlem
Citat:
Beror på hur man ser på omständigheterna. Du ser säkert att det råder helt enkelt olika uppfattningar om vad som hänt fram tills nu på dom olika profilerna också.
Viktigast för mig är att jag vet att V är en fantastisk person att ha att göra med, och nu har C mfl med honom att göra. Det bådar gott även framåt för alla.

Så bara för att V är en fantastisk person ska han kallas pappa?
Citera
2025-09-26, 18:21
Medlem
Citat:
Så bara för att V är en fantastisk person ska han kallas pappa?
Haha, nämen gud, det skrev jag väl ändå inte???
Citera
2025-09-26, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shattered
HEJA ANDREAS! Äntligen något positivt!
Såg att Celine tillochmed kommenterat fint till honom, vilket betyder ändå att hon måste vetat hur det varit?

Men så konstigt och "märklig" tajming det blir när Nicci lade ut om att Chiara säger pappa till Victor och pushat det nu senast på kort tid. Som någon skrev och var inne på.
Får lite ont i magen av det.

Inte för det är fel att kalla en person som inte är biologisk pappa för pappa, men iom det finns en riktig pappa som vill vara pappa till sin dotter så blir det ju lite märkligt.

Nu är Chiara så pass liten så hon kan nog kalla Andreas för pappa med om hon får börja träffa honom, så får hon lära sig med tiden vad det faktiskt betyder..för klart hon kan ha en styvpappa med..men som sagt, märkligt hur "pappa", "pappsen" pushats på i Niccis senaste inlägg.... sammanträffande? I think not

Edit: såg nu hon kallar Victors pappa för farfar med, i inlägget för några minuter sen..herregud.

Så vidrigt av Nicci🤮nu har hon ingen utsäkt längre. Visar bara hur djävla oempatisk och blåst hon är. Det var det jag försökte säga till en viss person🙄 och visste att Nicci skulle fortsätta på sin lögnaktiga inslagna värld.

Som sagt hon har NOLL ursäkt längre nu när faderskap (något HON INTE VILLE) är fastslaget!!! Hoppas att Viktor Lodins pappa har vett nog att säga ifrån till sonen att dras in i dramat att bli kallad farfar när det finns en biologisk farfar som längtat efter C.

Heja biopappa Andreas och biofarföräldrar, låt dem inte komma undan!!
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-09-26 kl. 18:42.
Citera
2025-09-26, 18:29
Medlem
Citat:
Det är väl inte C:s problem att hennes mamma är så blåst och lurar i henne att V är pappan till henne!? Det är så idiotiskt så man blir riktigt förbannad.

Självklart är det inte det men hur tänker man som förälder som leder henne in på det. Hon har väl allt rätt att veta vem som.är hennes riktiga pappa och när hon är vuxen kan hon isf ändra uppfattning eller vad man nu säger. Och att Victor som man ens tillåter det. Rubbade båda två...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in