Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Man får verkligen hoppas att det inte bara är spel för galleriet från er sida. Bara för par dagar sedan lät det tvärtom. Kan det vara så att de blivit outade för just det de är, oempatiska manipulativa lögnare och nu har ögonen på sig, inte en dag för tidigt🙏🙏🙏🙏
Var inte alls länge sedan som de smutskastade och nedvärderade hennes pappa i podden och hjärntvätta henne (med allt tjat och ber henne upprepa, äckligt faktiskt hur de manipulera detta stackars barn istället för att låta henne säga det organiskt) med att kalla en person pappa hon knappt känt i 6 månader. Är det så du menar? Hade N haft empati och hjärnceller så hade hon lärt henne säga pappa V istället så det inte blir någon form av förvirring för stackars C senare.
Du blandar före och efter.
Jag har hela tiden skrivit vad jag vet och fortfarande vet.
En dag tvingas faderskapet igenom oavsett om du vet vad du vet och jag vet vad jag vet. Nu är vi vid den tidpunkten. Och då utgår jag från att alla gör allt för att flickorna ska må bra. Sen att vi andra än dom det berör (samtliga) har åsikter om vad som är bäst osv är ju bara åsikter.
Nu kallar C ändå V för pappa och hur du tycker det ska lösas framåt vet ju inte jag Men som jag alltid har sagt så kan man kalla flera män som tar hand om och uppfostrar en för pappa. A är ju inte mindre värd som pappa eller i den rollen bara för att det finns en till.
Men vill du fortsätta även fast det är fastställt nu att snacka om flickans mamma så vassego. Jag hoppar inte på det tåget men jag kommer gärna skriva om allt positivt jag ser om N, V, C och förhoppningsvis även A inom snar framtid 🙏
Svårt att ta dig på allvar ibland då du blandar du, er, hon och diverse namn och gud vet allt om mig. Jag är jag och inte flera olika personer 😁
Dom är väl alltid outade? Av alla ink sig själva.