2025-09-25, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SibenvonClark
Du säger emot dig själv.
Alla som blir gang stalkade är utvalda. Annars hade dom fått vara i fred som gemene man.
Min önskan är- och har alltid varit att inte bli uppmärksammad, känd, igenkänd osv. Har aldrig velat stå i spotlighten. I grupp vill jag alltid vara minst synlig.
"Working behind the scenes" är mer jag.
Har stått mycket på scen under min uppväxt och lyckats väl med att vara "dold" under tiden. Har ingen scenskräck men njuter mer av att se andra bli belysta. Vill både delta men också se på så att säga, vilket man får när man jobbar i bakgrunden.

Nu är jag helt plötsligt en kändis MOT min vilja?!
Snälla, investera er tid och pengar i någon som faktiskt gillar uppmärksamhet och som har bekräftelsebehov. En sådan person hade ju blivit överlycklig över att få bli gang stalkad.

När någon skiner väldigt starkt, sticker det tyvärr alltid någon i ögonen.

Jo det råder många frågetecken kring hur och varför de väljer vissa personer till att bli förföljda på det här sättet.

Det vi vet är att det är ett stort nätverk av personer som får en massa information om oss som både kan vara sant och falskt till den grad att vi nästan blir kändisar för de som är medlemmar i detta nätverk.

Frågan är vem är dessa personer som vi känner till som gang stalkers 🤔

En teori är att dom använder oss targeted individuals som tränings objekt men då är frågan träna inför vad varför behöver dom öva på att förfölja folk på det här sättet!? 🙄

Mycket hemlighetsmakeri och ingen av dem pratar jag tror som sagt att detta är ett liberal vänster nätverk som förbereder sig för ett kommande inbördeskrig som till först kommer att starta i USA men som senare kommer att få högern i Europa att mobilisera sig när dom får se hur vidriga vänstern är på så vis blir det ett globalt inbördeskrig.

Jag har varit inne på många amerikanska Web forum och dom säger alla att det verkar som om vänstern förbereder sig för inbördeskrig och det är inte bara i USA som detta sker utan detta sker även i Tyskland där många höger politiker dött under mystiska omständigheter.

Då säger många att dessa blå grön håriga idioter inte skulle vara någon match i ett inbördeskrig jo det är sant men dom har allierat sig med muslimer och dom är svårare att klara av i ett eventuellt framtida inbördeskrig eftersom dom har militär erfarenhet och varit med i krig före vänstern importerade dem hit till väst.
Senast redigerad av Anders43J 2025-09-25 kl. 20:09.
Citera
2025-09-25, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo det råder många frågetecken kring hur och varför de väljer vissa personer till att bli förföljda på det här sättet.

Det vi vet är att det är ett stort nätverk av personer som får en massa information om oss som både kan vara sant och falskt till den grad att vi nästan blir kändisar för de som är medlemmar i detta nätverk.

Frågan är vem är dessa personer som vi känner till som gang stalkers 🤔

En teori är att dom använder oss targeted individuals som tränings objekt men då är frågan träna inför vad varför behöver dom öva på att förfölja folk på det här sättet!? 🙄

Mycket hemlighetsmakeri och ingen av dem pratar jag tror som sagt att detta är ett liberal vänster nätverk som förbereder sig för ett kommande inbördeskrig som till först kommer att starta i USA men som senare kommer att få högern i Europa att mobilisera sig när dom får se hur vidriga vänstern är på så vis blir det ett globalt inbördeskrig.

Jag har varit inne på många amerikanska Web forum och dom säger alla att det verkar som om vänstern förbereder sig för inbördeskrig och det är inte bara i USA som detta sker utan detta sker även i Tyskland där många höger politiker dött under mystiska omständigheter.

Då säger många att dessa blå grön håriga idioter inte skulle vara någon match i ett inbördeskrig jo det är sant men dom har allierat sig med muslimer och dom är svårare att klara av i ett eventuellt framtida inbördeskrig eftersom dom har militär erfarenhet och varit med i krig före vänstern importerade dem hit till väst.

Med tanke på att jag inte är politiskt aktiv och heller aldrig har varit så köper jag det inte.
Citera
2025-09-25, 21:42
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleUnit
Det finns ett lugn, en harmoni utanför mardrömmen.

Att blunda för verkligheten och smaska i sig psykofarmaka kan säkert ge lugn och harmoni en stund, ett slags zombieharmoni.

Har du lyssnat på Dr. Duncan?

"Mind Hacking/Voice of God technology Dr. Robert Duncan harvard"
https://www.youtube.com/watch?v=3oNf...ist=LL&index=1
Citera
2025-09-25, 22:04
Medlem
Citat:
Började få en känsla av att en yttre fiende var ute efter mig, såg människor på stan som var ute efter att övervaka mig eller trakassera mig, samma bilar som körde i små grupper på samma ställen, människor som "stack ut" och var sända för att håna mig eller markera sin närvaro osv.

Jag blev mer och mer sjuk och började tro att mitt ex och min mor försökte förgifta min mat, jag hörde hur somliga jag kände sen tidigare sa hånfulla saker(inte röster utan det lät som om de sa se här sakerna.) Det spann rejält i mitt huvud när jag försökte förstå VEM det var som hade intresset samt resurserna till detta projekt, alltså varför just jag var intressant nog att förfölja och försöka förgöra, samt vad det var för dödssynd jag hade begått för att förtjäna detta.

Ena dagen var det västbeklädda motorcyckelentusiaster som var boven, sen kunde det vara ett högst slutet ordensällskap eller en gruppering av kriminella från mellanöstern, eller ett mindre lokalt kristet samfund. Inte ens landstinget gick fria en stund.
Hur eller hur, jag känner igen många av tankegångarna i den här tråden och vill bara säga att sen jag tillslut började acceptera att jag faktiskt kanske är psykotisk(var jättebra på att dölja mina snurriga ta nkar och upplevelser) och började medicinera med olanzapin(klev av den efter ca 6 månader), slutade umgås med den här tjejen, förlät min far(vi hade tidigare haft en väldigt taskig relation) och helt ändrade livstil så försvann gradvis de här tankarna och allt annat kopplat till den här komplexa konspirationen jag vävt ihop.

Bra de tog ner dig efter du sökte vård. Mig tar de aldrig ner för de har haft mig uppe som bedragare (då måste jag typ ge mina sparmedel till den kriminelle inom nätverken som fick mig uppsatt),
rasist (kontakta Antifa),
pedofil (En i12-årig iransk barnprostituerad i nätverket som låg med halva Malmö utom mig men påstod jag var pojkvännen),
grannkonflikt (Jag sålde bostaden kort efter men folk från dem försökte lägga skambud med kontanter från svartjobb),
nationalfiende (När jag flyttade till annat land),
lasermannen 2(tills de grep nån annan)osv.
Blir lugnt när de tar ner en men sen hittar de på nåt nytt. Känns som de roterar oss.
Senast redigerad av Signalspaning 2025-09-25 kl. 22:07.
Citera
2025-09-25, 23:25
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Att blunda för verkligheten och smaska i sig psykofarmaka kan säkert ge lugn och harmoni en stund, ett slags zombieharmoni.

Robert Duncan var en CIA-betald tillgång vilket han erkände i 2014. Han dog i 2023 av alkoholmissbruk. Ta inget han påstår som "sanning". Efter att ha läst hans "böcker" som saknar referenser annat än "min hemliga källa i deep state" så är det mer än skamligt att någon alls tror på honom. Hans CIA-uppdrag var att få GS-måltavlor till att tro på irrationella förklaringar till vad som sker mot dem såsom science fiction-vapen.
Citera
2025-09-26, 04:25
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Robert Duncan var en CIA-betald tillgång vilket han erkände i 2014. Han dog i 2023 av alkoholmissbruk. Ta inget han påstår som "sanning". Efter att ha läst hans "böcker" som saknar referenser annat än "min hemliga källa i deep state" så är det mer än skamligt att någon alls tror på honom. Hans CIA-uppdrag var att få GS-måltavlor till att tro på irrationella förklaringar till vad som sker mot dem såsom science fiction-vapen.

Skitsnack! Dog han av missbruk, ojdå, så det räcker för att karaktärsmörda honom tycker du? Men varför söp han tror du?

Han vet vad han talar om till skillnad från dig.

Det gör även Magnus Olsson.

"Magnus Olsson: Nano-Brain-Implant Technologies and Artificial Intelligence"
https://www.youtube.com/watch?v=AYF7...st=LL&index=70
Citera
2025-09-26, 05:55
Medlem
Citat:

Jo, men i mitt fall så har jag kommit till slutsatsen att mina tankar och tro på en "yttre fiende" inte var sanna. Det är flera år sedan jag stoppade i mig psykofarmaka och förföljarna finns inte längre.
Citera
2025-09-26, 07:26
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Skitsnack! Dog han av missbruk, ojdå, så det räcker för att karaktärsmörda honom tycker du? Men varför söp han tror du?

Han vet vad han talar om till skillnad från dig.

Det gör även Magnus Olsson.

"Magnus Olsson: Nano-Brain-Implant Technologies and Artificial Intelligence"
https://www.youtube.com/watch?v=AYF7...st=LL&index=70

Duncan erkände själv att han skrev skit i sina böcker. Har du läst? Varför tror du att Duncan verkade full i hans intervjuer? Magnus är också en person som hellre sprider information om science fiction-förklaringar än att prata om något mer naturligt och konventionellt. Dessa "V2K"-propagandister vill inte ens diskutera att "röster" är naturligt förekommande i 5-10 % av generella befolkningen.

Det hela är PSYOPS mot GS-måltavlor online som listat ut att de är utsatta för organiserad förföljelse och perceptionspåverkan av uppenbar okänd makt. De gömmer GS under täckmantel som psykiatriska förklaringar, science fiction-förklaringar och även religiösa förklaringar när det egentligen handlar om 5:e generationens psykologiska krigföring genom civila och civil infrastruktur.
Citera
2025-09-26, 10:52
Medlem
Citat:

Men va fan - här träder en före detta TI fram och förklarar att han befann sig i en psykos och nu mår bättre. Och du bara avfärdar det och i stället börjar yra om scifi-vapen.

Citat:
Jo, men i mitt fall så har jag kommit till slutsatsen att mina tankar och tro på en "yttre fiende" inte var sanna. Det är flera år sedan jag stoppade i mig psykofarmaka och förföljarna finns inte längre.

Tack för din story. Det trista är bara att den typiska TI'n inte kommer att lyssna på dig.
Citera
2025-09-26, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Duncan erkände själv att han skrev skit i sina böcker. Har du läst? Varför tror du att Duncan verkade full i hans intervjuer? Magnus är också en person som hellre sprider information om science fiction-förklaringar än att prata om något mer naturligt och konventionellt. Dessa "V2K"-propagandister vill inte ens diskutera att "röster" är naturligt förekommande i 5-10 % av generella befolkningen.

Det hela är PSYOPS mot GS-måltavlor online som listat ut att de är utsatta för organiserad förföljelse och perceptionspåverkan av uppenbar okänd makt. De gömmer GS under täckmantel som psykiatriska förklaringar, science fiction-förklaringar och även religiösa förklaringar när det egentligen handlar om 5:e generationens psykologiska krigföring genom civila och civil infrastruktur.

Jag delar absolut inte din åsikt om att Duncan och Magnus Olsson var några slags "psyopsagenter". De var psykiskt sjuka TI's som seriöst trodde på hjärnchip, mindcontroll och annan scifi.

Citat:

Han söp för att han var en psykiskt sjuk människa som försökte självmedicinera med alkohol.

Men nej, det räcker inte för att karaktärsmörda honom. För att göra det behöver man läsa allt snurrigt han skrev.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-09-26 kl. 11:04.
Citera
2025-09-26, 12:54
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Jag delar absolut inte din åsikt om att Duncan och Magnus Olsson var några slags "psyopsagenter". De var psykiskt sjuka TI's som seriöst trodde på hjärnchip, mindcontroll och annan scifi.

Han söp för att han var en psykiskt sjuk människa som försökte självmedicinera med alkohol.

Men nej, det räcker inte för att karaktärsmörda honom. För att göra det behöver man läsa allt snurrigt han skrev.

Dem var agenter som jobbar med att mörka programmet med sitt galenprat.
Citera
2025-09-26, 13:03
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Efter att ha "lurkat" på flashback forum sen 96, kände jag att jag tvunget måste regga ett konto. Har läst en hel del sidor i denna tråd och känner igen mig i mycket, dock skiljer det sig en del i detaljerna.

Jag hade en period, på några år, i mitt liv då jag var i ett ganska toxiskt förhållande och barndomstrauman kom upp till ytan.

Tjejen jag var tillsammans med hade tydliga borderline tendenser, manipulerade mig och vred på sanningen hela tiden. Det ledde till att jag blev isolerad från tidigare vänner, och fick en sämre relation till min familj.
Under den perioden gled jag in i en psykos(social isolering, obearbetade känslor) utan att jag såklart förstod det. Började få en känsla av att en yttre fiende var ute efter mig, såg människor på stan som var ute efter att övervaka mig eller trakassera mig, samma bilar som körde i små grupper på samma ställen, människor som "stack ut" och var sända för att håna mig eller markera sin närvaro osv.

Jag blev mer och mer sjuk och började tro att mitt ex och min mor försökte förgifta min mat, jag hörde hur somliga jag kände sen tidigare sa hånfulla saker(inte röster utan det lät som om de sa se här sakerna.) Det spann rejält i mitt huvud när jag försökte förstå VEM det var som hade intresset samt resurserna till detta projekt, alltså varför just jag var intressant nog att förfölja och försöka förgöra, samt vad det var för dödssynd jag hade begått för att förtjäna detta.

Ena dagen var det västbeklädda motorcyckelentusiaster som var boven, sen kunde det vara ett högst slutet ordensällskap eller en gruppering av kriminella från mellanöstern, eller ett mindre lokalt kristet samfund. Inte ens landstinget gick fria en stund.
Hur eller hur, jag känner igen många av tankegångarna i den här tråden och vill bara säga att sen jag tillslut började acceptera att jag faktiskt kanske är psykotisk(var jättebra på att dölja mina snurriga ta nkar och upplevelser) och började medicinera med olanzapin(klev av den efter ca 6 månader), slutade umgås med den här tjejen, förlät min far(vi hade tidigare haft en väldigt taskig relation) och helt ändrade livstil så försvann gradvis de här tankarna och allt annat kopplat till den här komplexa konspirationen jag vävt ihop.

Gangstalkad: Du nämner ett taskigt förhållande, samtidigt som din bror gick bort och att du känner dig ensam. Sånt i sig kan utlösa psykos och jag tycker du ska överväga medicinsk hjälp, innan det går för långt. Det är otroligt stressande för kropp och sinne att gå omkring och tro på mönster och "skeva" tankar som uppstår vid psykos, det är direkt farligt eftersom man går med en konstant "flight or fight" respons. Jag utvecklade diabetes och högt blodtryck under min psykotiska period. Idag mår jag psykiskt bra, behöver som sagt inte käka olanzapin längre och är inte längre lika stresskänslig som jag var säkert upp till två år under det s.k tillfrisknandet. Jag känner igen mycket av det du beskriver, men psykotisk hjärna hittar mönster som inte finns och finns där inga så hittar den dem. Att försöka hitta en väg själv ur det är svårt, men kanske försök att inte ta vad som är sanning för dagen för givet, utan försök tänk- hur sannolikt är detta? Det finns ett lugn, en harmoni utanför mardrömmen.

Jobbar hårt på att få folk att inte tro på det här ser jag.

Gangstalking är på riktigt. Jag vet att jag är utsatt och det är inte bara en "känsla".
Senast redigerad av Mike89 2025-09-26 kl. 13:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in