2025-09-26, 08:16
Medlem
Alltså, ni tjejer som håller igång diskussionen här, det är ju ni man vill träffa. Man lär ju känna er som skriver ofta här på ett helt annat sätt än när man bara läser alla annonser .
Vuxna, smarta tjejer som sköter allt seriöst.
Men hur hittar man er?! 😊
Ni får gärna skriva ett pm till mig 😊
Citera
2025-09-26, 13:14
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Om det varit en betrodd stammis hade jag väntat till nästa träff om så det skulle dröja typ fyra månader till nästa möte.👍

Du hintar lite om att det finns oseriösa i den här branschen. Det finns det och detta drabbar oss seriösa som gör det av så många olika orsaker, men där the base line är fuck &cash, eller cash&fuck om den ordningen passar bättre?

Vi sexarbetare är i en maktposition och att utnyttja detta för tex utpressning är bara så brutalt och tragiskt. Hade ett samtal med en kund om detta och han var skraj på ren svenska. Det var i den vevan en kund tagit livet av sig i södra Sverige sedan sexarbetaren tagit kontakt med köparens fru, sedan hon utpressat kunden. Kunde ha varit två- tre år sedan.

Läskiga saker.😱😱

Perfekt här kan jag äntligen passa på att fråga två saker 😃 Jag är nyfiken på ett par saker om ert yrke.

Har ni någon gång haft en kund som ångrat sig och inte velat ha sex utan som bara vill prata istället, vad pratade ni om i så fall?

Har ni någon gång haft en kund som har sett så rolig ut när han har sex så det har varit svårt att hålla sig för skratt?

Detta är jag som sagt nyfiken på 🙂
Citera
2025-09-26, 14:13
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Perfekt här kan jag äntligen passa på att fråga två saker 😃 Jag är nyfiken på ett par saker om ert yrke.

Har ni någon gång haft en kund som ångrat sig och inte velat ha sex utan som bara vill prata istället, vad pratade ni om i så fall?

Har ni någon gång haft en kund som har sett så rolig ut när han har sex så det har varit svårt att hålla sig för skratt?

1.) Inte någon som ångrat sig, men en hade lite svårt med potensen och vi fick hålla på en god stund. Och så kom han med halvslak bössa. Trodde inte det var möjligt för en man att komma så, men fick lära mig det.😅😅 Avbokningar, ibland i senaste laget, har jag ju haft.

2.) Alla män är väl komiska vad gäller ansiktsuttryck då de njuter med mig. Stora yviga gester med ansiktet.😮😯😲En man hade rött läppstift på nästippen då vi skulle skiljas. Om inte jag gjort honom uppmärksam på detta hade han vandrat ut på stan sådan.

Ha ha ha!! 😅😂🤣🤣
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-26 kl. 14:18.
Citera
2025-09-26, 15:54
Medlem
Link04s avatar
Citat:
1.) Inte någon som ångrat sig, men en hade lite svårt med potensen och vi fick hålla på en god stund. Och så kom han med halvslak bössa. Trodde inte det var möjligt för en man att komma så, men fick lära mig det.😅😅 Avbokningar, ibland i senaste laget, har jag ju haft.

2.) Alla män är väl komiska vad gäller ansiktsuttryck då de njuter med mig. Stora yviga gester med ansiktet.😮😯😲En man hade rött läppstift på nästippen då vi skulle skiljas. Om inte jag gjort honom uppmärksam på detta hade han vandrat ut på stan sådan.

Ha ha ha!! 😅😂🤣🤣

Haha mannen med läppstiftet är bra 😂😅 Fasen vad roligt om han hade haft rött läppstift på näsan när han kom hem till sin fru 😂 Det var snällt av dig att säga till honom 👌

Halvslaka bössan låter som ett stressigt problem för kunden 😂😂

Tackar för svaret, ja alla branscher träffar på roliga kunder ibland 😅
Citera
2025-09-26, 23:34
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Haha mannen med läppstiftet är bra 😂😅 Fasen vad roligt om han hade haft rött läppstift på näsan när han kom hem till sin fru 😂 Det var snällt av dig att säga till honom 👌

Halvslaka bössan låter som ett stressigt problem för kunden 😂😂

Tackar för svaret, ja alla branscher träffar på roliga kunder ibland 😅

Ja, jösses om frun sett detta. Nog för att det var väldigt komiskt, men hade alls inget hjärta att inte säga till om läppstiftsfläcken på hans nos. Vore ett as om jag höll tyst om detta.

En avskedskyss med en annan kund. Jag var inte medveten om att jag hade lite sperma strax nedanför underläppen och han ryggade tillbaka med orden:

"Nä, fyfan, inte sperma."

Jag torkade bort, men det blev ingen kyss ändå.😭😭

Jösses.😆😆
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-26 kl. 23:39.
Citera
2025-09-26, 23:48
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ja, jösses om frun sett detta. Nog för att det var väldigt komiskt, men hade alls inget hjärta att inte säga till om läppstiftsfläcken på hans nos. Vore ett as om jag höll tyst om detta.

En avskedskyss med en annan kund. Jag var inte medveten om att jag hade lite sperma strax nedanför underläppen och han ryggade tillbaka med orden:

"Nä, fyfan, inte sperma."

Jag torkade bort, men det blev ingen kyss ändå.😭😭

Jösses.😆😆

Haha klockrent 😂 Ja det kostar att ligga på topp 😘

Jag kom på en till fråga till dig 🙂 Kör du alltid helt nyktert när du träffar kunder eller blir det en liten shot före kundbesöken?
Citera
2025-09-27, 00:16
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Haha klockrent 😂 Ja det kostar att ligga på topp 😘

Jag kom på en till fråga till dig 🙂 Kör du alltid helt nyktert när du träffar kunder eller blir det en liten shot före kundbesöken?

Ja, nyktert. Måste ha full koll. Ett glas vin till maten, men bara ett.🍷

Onödiga kalorier att få i sig och jag är en renlevnadsmänniska med träning 🏋️nästan varje dag på programmet och hälsosam kost, med mycket frukt och grönt.🍎🥝🍉🥕🥒🍌

Sex i sig bränner kalorier.👍

Låter kanske tråkigt att leva så, men jag mår finfint av det.👍

Så skönt.
Citera
2025-09-27, 00:33
Medlem
Link04s avatar
Citat:

Onödiga kalorier att få i sig och jag är en renlevnadsmänniska med träning 🏋️nästan varje dag på programmet och hälsosam kost, med mycket frukt och grönt.🍎🥝🍉🥕🥒🍌

Så skönt.

Uppfattat. Ja hela livet är en dosfråga och du har hittat din dos verkar det som. Jag får känslan av att ni som jobbar med det här är sköna personer. Självständiga, modiga och ni verkar ha bra humor i alla fall du. Jag ska se om jag kommer på några fler frågor tills imorgon. Trevlig kväll Lill-Ann 🫡
Citera
2025-09-27, 07:43
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:

Jag har aldrig haft en träff helt utan sexuellt innehåll. Det har hänt typ en gång att kunden inte vill att jag rör honom alls, men han ville ändå röra mig, gå ner mig på osv. Jag har haft en del kunder som inte vill kyssa mig, men de kunderna har ändå velat ligga med mig.

Haha, ja det har hänt. 😅
Citera
2025-09-27, 09:31
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jag har aldrig haft en träff helt utan sexuellt innehåll. Det har hänt typ en gång att kunden inte vill att jag rör honom alls, men han ville ändå röra mig, gå ner mig på osv. Jag har haft en del kunder som inte vill kyssa mig, men de kunderna har ändå velat ligga med mig.

Haha, ja det har hänt. 😅

Haha perfekt ju 😂

Jag tänker på en film, jag tror den heter farväl Las Vegas. Nicolas Cage spelar en man som träffar en kvinna som säljer sexuella tjänster och han vill just bara prata med henne när dom träffas. Sen blir han kär i henne givetvis 🥰

Har du haft någon kund någon gång som blivit lite kär i dig?
Citera
2025-09-27, 13:03
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:

Så skönt.

Låter som du kan köra paketlösningar där du är PT på flera områden till kunder💴💰.
Citera
2025-09-27, 13:22
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Låter som du kan köra paketlösningar där du är PT på flera områden till kunder💴💰.

Ha ha!!😆

Någon gång har det hänt att jag föreslagit kunden att börja träna fler träningsformer än sex, men är inte utbildad Pt, så jag avstår för närvarande sådan karriär.

Rätt många av mina kunder och före detta kunder hade nog behövt en livsstilsförändring, med kraftigt minskat BMI och andra matvanor.

Om jag uttrycket mig ... försiktigt.😇

He.😺😺
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-27 kl. 13:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in