Citat:
Jag verkligen avskyr när kunder fråga vad jag gillar och om jag är sugen. Jag hatar det. Jag vill ha pengar och det är därför jag gör det här men kan vänligen vara en skådespelare i en timme och låtsas som att jag aldrig haft så här bra sex i hela mitt liv innan. Det är upp till kunden men att fråga mig eller nästan kräva att jag ska tycka om det sätter orimliga och orealistiska krav på mig. Jag skulle aldrig ha sex med dig för njutning, men gör det gärna för pengar - och det är därför vi två står här idag.
"Men jag vill ju att du ska njuta också!
". Ja, okej, bli 20 år yngre, 30kg lättare och skaffa hår på skallen igen så kanske jag ens kan ge det en chans. Jag är inte här för min njutning, mitt jobb är för dig att njuta. (Detta säger jag såklart aldrig till kunder men leder till ett ytterliggare problem, se citat nedan). Sex har en så romantiserad bild i Sverige och det kanske är därför vi har den lagstiftning som finns idag. Sex är bara okej om båda njuter, om det är ömsesidigt och båda ska få orgasm. NEEEJ! Varför kan jag inte göra det för pengar? Varför kan jag inte göra det för någon annans skull? Jag kan inte njuta med alla människor i världen, för jag är inte attraherad, har ingen kemi, känner mig inte trygg med, har inte bra sex med alla som kontaktar mig. Sen finns det kunder jag kan njuta med också men det är en ytterst liten bråkdel.
"Det är ju du som borde betala mig, det låter som du njuter mer än mig
". Detta är problemet som uppstår av situationen ovan. Jag fejkar och skådespelar för att kunden ska få sig att känna sig bra, det är också en del av det här jobbet. Och det bygger på kunders falska bild av verkligheten och bild av sex. Skulle jag ligga som en död fisk hade jag inte haft några kunder men det är extremt irriterande att ha det värsta sexet man haft och fejkar för att kunden sen ska använda det mot en. Oftast med en skämtsam ton... men ändå. De är bra kunder och kommer tillbaka men jag blir frestad att ge de en liten verklighets-check men det gör jag inte... så länge de betalar. Hade jag träffat de privat hade jag förmodligen inte ens rört de med tång.
Jag älskar sex privat och är då väldigt mån om min egna njutning och det kanske är för att jag får väldigt lite njutning i detta jobb. Men oavsett om det är en relation eller ett engångsligg visar jag vad jag vill ha och är tydlig med det. Men att man ens ger det en chans hänger på kemi, attraktion, trygghet. Detta krav lever inte många kunder upp till OCH DET ÄR OKEJ. JAG BRYR MIG INTE. Vi är här för din njutning, inte min. Jag är här för att kunna resa bort i sommar.
Hur känner ni andra kring detta? Ser främst att andra sexarbetare svarar men även kunders perspektiv är av värde.
"Men jag vill ju att du ska njuta också!

"Det är ju du som borde betala mig, det låter som du njuter mer än mig

Jag älskar sex privat och är då väldigt mån om min egna njutning och det kanske är för att jag får väldigt lite njutning i detta jobb. Men oavsett om det är en relation eller ett engångsligg visar jag vad jag vill ha och är tydlig med det. Men att man ens ger det en chans hänger på kemi, attraktion, trygghet. Detta krav lever inte många kunder upp till OCH DET ÄR OKEJ. JAG BRYR MIG INTE. Vi är här för din njutning, inte min. Jag är här för att kunna resa bort i sommar.
Hur känner ni andra kring detta? Ser främst att andra sexarbetare svarar men även kunders perspektiv är av värde.
Jag resonerar inte som dig och jag vet inte om det beror på "hur man väljer att träffar sina kunder?". Är man selektiv? Träffar man många olika eller är man nöjd och tillfredsställd att ha hittat sin lilla krets om ca 5 återkommande män som man har det skönt med? Jag tror att det kan påverka. Du skriver att det endast är en bråkdel av männen du njuter med, för mig är det helt tvärtom. Och pratar vi endast om orgasm som njutning eller kan det vara annan form av njutning? Rätt så nyligen fick jag inte orgasm med en av mina favoriter men jag njöt ändå väldigt mycket av träffen och honom. Njutning är som allt annat subjektivt.
Jag resonerar som att det är mannen som köper en tjänst och då vill jag kunna leverera. Jag förstår dig när du skriver att man känner krav (och press) men jag vet inte om jag är beredd att hålla med dig om att det är just orimliga och orealistiska krav som du skriver. Det beror nog helt och hållet på vad man erbjuder och vad mannen söker. De flesta av mina kunder vill ha en hederlig GFE (plus lite till) och det är för mig inga konstigheter att leverera. Har jag press att leverera en toppen GFE? Ja. Orimligt/orealistiskt med GFE? Nej. Vid ett tillfälle önskade en man något jag i vanliga fall inte gör och där kände jag press, talade om för honom att det är inget jag vanligtvis gör, vi testade och det gick bra ändå och han har hört av sig igen.
Att en kund frågar mig vad jag tycker om och går igång på ser jag inte som negativt utan det ger mig en inblick i vad jag har att förvänta mig och om vi passar varandra sexuellt samt ger mig möjlighet att kunna tacka Nej till en träff. Mitt absoluta primära fokus är att kunden ska njuta och ha det skönt (jag tänker alltid "han köper en tjänst av mig") och majoriteten av mina kunder njuter även när de ser mig ha det skönt och när jag kommer. Nu när jag tänker efter har många av de jag träffa sagt att min njutning är minst lika viktig, vilket jag uppskattar, och jag njuter faktiskt på riktigt. Jag är faktiskt alltid sugen att träffa just mina kunder som jag har nu, vilket är en liten krets om just 5 män (har varit fler förr). Såklart är vi alla människor och ibland kan man ångra att man sagt Ja till en bokad träff men för mig har ångern endast handlat om att man haft mycket på jobbet, att man är trött, bakfull, något annat privat dykt upp osv.
Senast redigerad av LillyRosee 2025-05-02 kl. 00:47.
Senast redigerad av LillyRosee 2025-05-02 kl. 00:47.