2025-05-02, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Jag verkligen avskyr när kunder fråga vad jag gillar och om jag är sugen. Jag hatar det. Jag vill ha pengar och det är därför jag gör det här men kan vänligen vara en skådespelare i en timme och låtsas som att jag aldrig haft så här bra sex i hela mitt liv innan. Det är upp till kunden men att fråga mig eller nästan kräva att jag ska tycka om det sätter orimliga och orealistiska krav på mig. Jag skulle aldrig ha sex med dig för njutning, men gör det gärna för pengar - och det är därför vi två står här idag.

"Men jag vill ju att du ska njuta också! ". Ja, okej, bli 20 år yngre, 30kg lättare och skaffa hår på skallen igen så kanske jag ens kan ge det en chans. Jag är inte här för min njutning, mitt jobb är för dig att njuta. (Detta säger jag såklart aldrig till kunder men leder till ett ytterliggare problem, se citat nedan). Sex har en så romantiserad bild i Sverige och det kanske är därför vi har den lagstiftning som finns idag. Sex är bara okej om båda njuter, om det är ömsesidigt och båda ska få orgasm. NEEEJ! Varför kan jag inte göra det för pengar? Varför kan jag inte göra det för någon annans skull? Jag kan inte njuta med alla människor i världen, för jag är inte attraherad, har ingen kemi, känner mig inte trygg med, har inte bra sex med alla som kontaktar mig. Sen finns det kunder jag kan njuta med också men det är en ytterst liten bråkdel.

"Det är ju du som borde betala mig, det låter som du njuter mer än mig ". Detta är problemet som uppstår av situationen ovan. Jag fejkar och skådespelar för att kunden ska få sig att känna sig bra, det är också en del av det här jobbet. Och det bygger på kunders falska bild av verkligheten och bild av sex. Skulle jag ligga som en död fisk hade jag inte haft några kunder men det är extremt irriterande att ha det värsta sexet man haft och fejkar för att kunden sen ska använda det mot en. Oftast med en skämtsam ton... men ändå. De är bra kunder och kommer tillbaka men jag blir frestad att ge de en liten verklighets-check men det gör jag inte... så länge de betalar. Hade jag träffat de privat hade jag förmodligen inte ens rört de med tång.

Jag älskar sex privat och är då väldigt mån om min egna njutning och det kanske är för att jag får väldigt lite njutning i detta jobb. Men oavsett om det är en relation eller ett engångsligg visar jag vad jag vill ha och är tydlig med det. Men att man ens ger det en chans hänger på kemi, attraktion, trygghet. Detta krav lever inte många kunder upp till OCH DET ÄR OKEJ. JAG BRYR MIG INTE. Vi är här för din njutning, inte min. Jag är här för att kunna resa bort i sommar.

Hur känner ni andra kring detta? Ser främst att andra sexarbetare svarar men även kunders perspektiv är av värde.

Jag resonerar inte som dig och jag vet inte om det beror på "hur man väljer att träffar sina kunder?". Är man selektiv? Träffar man många olika eller är man nöjd och tillfredsställd att ha hittat sin lilla krets om ca 5 återkommande män som man har det skönt med? Jag tror att det kan påverka. Du skriver att det endast är en bråkdel av männen du njuter med, för mig är det helt tvärtom. Och pratar vi endast om orgasm som njutning eller kan det vara annan form av njutning? Rätt så nyligen fick jag inte orgasm med en av mina favoriter men jag njöt ändå väldigt mycket av träffen och honom. Njutning är som allt annat subjektivt.

Jag resonerar som att det är mannen som köper en tjänst och då vill jag kunna leverera. Jag förstår dig när du skriver att man känner krav (och press) men jag vet inte om jag är beredd att hålla med dig om att det är just orimliga och orealistiska krav som du skriver. Det beror nog helt och hållet på vad man erbjuder och vad mannen söker. De flesta av mina kunder vill ha en hederlig GFE (plus lite till) och det är för mig inga konstigheter att leverera. Har jag press att leverera en toppen GFE? Ja. Orimligt/orealistiskt med GFE? Nej. Vid ett tillfälle önskade en man något jag i vanliga fall inte gör och där kände jag press, talade om för honom att det är inget jag vanligtvis gör, vi testade och det gick bra ändå och han har hört av sig igen.

Att en kund frågar mig vad jag tycker om och går igång på ser jag inte som negativt utan det ger mig en inblick i vad jag har att förvänta mig och om vi passar varandra sexuellt samt ger mig möjlighet att kunna tacka Nej till en träff. Mitt absoluta primära fokus är att kunden ska njuta och ha det skönt (jag tänker alltid "han köper en tjänst av mig") och majoriteten av mina kunder njuter även när de ser mig ha det skönt och när jag kommer. Nu när jag tänker efter har många av de jag träffa sagt att min njutning är minst lika viktig, vilket jag uppskattar, och jag njuter faktiskt på riktigt. Jag är faktiskt alltid sugen att träffa just mina kunder som jag har nu, vilket är en liten krets om just 5 män (har varit fler förr). Såklart är vi alla människor och ibland kan man ångra att man sagt Ja till en bokad träff men för mig har ångern endast handlat om att man haft mycket på jobbet, att man är trött, bakfull, något annat privat dykt upp osv.
Senast redigerad av LillyRosee 2025-05-02 kl. 00:47.
Citera
2025-05-02, 06:49
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Intressant. Säger du det till den som säljer att du inte gillar att hen överspelar eller vill att hen "är som folk". Det är ju en förutsättning för att kunna få den service du vill.

Och som du säger, ja det är irriterande men det är på "menyn" ändå för att jag får betalt för att berätta hur snygga de är, hur skön deras kuk är osv.. Men irritationsmomentet uppkommer när detta sedan används mot mig.

Väldigt viktigt med kommunikation. Vill man ha någon som inte ligger och stönar för kung och forsterland så får man säga att man vill ha en vanlig session och att det är okej att bara ligga där.

Och vice versa... men oftast räcker det med att kunden skriver "Vill att du ska njuta också!" för att man ska veta att de vill ha väldigt mycket bekräftelse och fejkande.

Jag håller med dig om att det störigt att få frågor om vad jag tycker om och njuter av. Jag kan verkligen inte säga sanningen. För att jag verkligen ska njuta så måste jag ha en känslomässig koppling till personen och det har jag ju inte till mina kunder, inte på det sättet åtminstone. Det jag njuter mest av är sex med min sambo som jag är så jävla tänd på och när vi gör saker jag inte ens har på menyn när jag säljer sex.

Det är mer regel än undantag att kunder frågar vad jag gillar och det handlar nog mkt om att man inte vill träffa en död sjöstjärna som bara ligger där och tar emot och som nån nyligen skrev -- att kunder troligen inte känner sig som lika dåliga människor om den de köper sex av också har det skönt. Det har inte så mkt med den svenska lagstiftningen och narrativet att göra dock, så har det varit när jag har jobbat utomlands också. Det finns torskstigma överallt, sen tror att jag många män tänder på att vara en bra påsättare som tillfredsställer sexpartnern oavett om det är betalsex eller inte. 🤷

För mig har mitt privata sexliv alltid varit skilt från sexarbetet även när jag varit singel. Då var det kul att dejta och ligga med snygga killar och spänningen i allt runt det, även om sexet inte är lika bra med nån jag inte är kär i så fanns det ju en äkta attraktion från min sida. Jag har haft sex med dejter och inte kunnat komma men ändå njutit mer av det än sex med kunder när jag faktiskt har kommit.

Jag kan komma med kunder ibland om det är nån som slickar på ett sätt som passar mig och ibland så kommer jag ändå utan att det är rätt sätt -- det liksom bara blir så på nåt sätt men det är liksom ingen större njutning ändå. Jag har aldrig kunnat komma av penetrerande sex med en kund men det är svårt för mig även privat, det funkar om det finns stark attraktion och connection och jag helt går upp i stunden och det är just den där starka attraktionen och conncetionen som verkligen tänder mig och det är som sagt inget jag kan säga till kunder.

Nu är det väldigt länge sen jag träffade en ny kund, det är alldeles för jobbigt med det administatriva runt det. Kunder i Swe är så jävliga krångliga och jobbiga att boka med. Inte värt allt det strulet tycker jag, men mina uppgifter finns på nätet så jag blir ofta kontaktad av nya personer ändå och i stort sett alla frågar vad jag tycker om och säger att de också vill att jag ska njuta.

Jag skulle säga att jag är väldigt selektiv och jag gör inte så mkt träffar eftersom jag inte har tid, men jag njuter ändå inte av sexet med kunder trots att jag uppriktigt tycker om alla stammisar jag träffar nu. Det innebär ju att jag alltid njuter av träffarna -- vi känner varandra, har bra snack, äter och dricker gott och det är kul att följa varandra i livet liksom -- men det är ju ingen sexuell kick. Jag är så selektiv att jag har "gjort slut" med pålitliga och väldigt inkomstbringande stammisar bara för att träffarna på olika sätt har blivit för påfrestande (ej sexuellt -- på annat sätt). Det här är ett speciellt jobb och för att jag ska vilja fortsätta med det så måste allt funka bra, jag har mkt större tolerans för skav och påfrestningar i mitt vanliga jobb men det är nog också för att det för mig är lättare att leverera bra där ändå trots att det nåt som stör mig. Jag är ju också i en sån ekonomisk situation att jag verkligen kan tacka nej till träffar om jag inte har lust.

Jag vet inte om det är orealistiska och orimliga krav kunder har -- men de är ju ganska så desillusionerade kan jag tycka. När de köper en GFE så vill de ha känsla och engagemang och många verkar på riktigt tro att det jag levererar är äkta. Om jag skulle fått en krona för varje gång jag hört att "det är så härligt med kåta tjejer som verkligen njuter av sex!" så skulle jag ha en taklägenhet i NYC vid det här laget.

Jag har dock pratat med sexarbetare som tänder på att sälja sex. På olika sätt -- en del gillar powergrejen i att nån så gärna vill ha sex med dem att de betalar och en del tänder på att de blir "använda". Jag känner inget sånt så det kan jag inte relatera till. Har hört en och annan säga att man går igång på och tänder på att göra kunden nöjd och leverera en bra tjänst, men inte heller det är nåt jag tänder på. Men om man tänder på själva grejen att sälja sex så kan jag förstå att man njuter av träffarna på ett helt annat sätt.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2025-05-02 kl. 07:00.
Citera
2025-05-02, 09:14
Medlem
Citat:
Intressant. Säger du det till den som säljer att du inte gillar att hen överspelar eller vill att hen "är som folk". Det är ju en förutsättning för att kunna få den service du vill.

Och som du säger, ja det är irriterande men det är på "menyn" ändå för att jag får betalt för att berätta hur snygga de är, hur skön deras kuk är osv.. Men irritationsmomentet uppkommer när detta sedan används mot mig.

Väldigt viktigt med kommunikation. Vill man ha någon som inte ligger och stönar för kung och forsterland så får man säga att man vill ha en vanlig session och att det är okej att bara ligga där.

Och vice versa... men oftast räcker det med att kunden skriver "Vill att du ska njuta också!" för att man ska veta att de vill ha väldigt mycket bekräftelse och fejkande.

Tyvärr gör jag ju inte det. Jag är nog en rätt mesig konsument när det kommer till den här typen av tjänster. Så det jag gör när jag inte blir hundra nöjd, är ju bara att jag inte bokar ett nytt möte.

Men jag skulle aldrig skriva eller säga "vill att du ska njuta också". Jag säger ju bara vad jag går igång på (kanske då med undantag av hur de är som personer etc) och vilka tjänster jag förväntar mig att de ska leverera.
Citera
2025-05-02, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag är ju också i en sån ekonomisk situation att jag verkligen kan tacka nej till träffar om jag inte har lust.

Viktigt att belysa och kanske den största anledningen till varför eskorter upplever denna branch, upplevelse och män så olika. Jag är också i en ekonomisk situation där jag kan tacka nej till träffar om jag inte har lust eller känner att vi kommer passa sexuellt. Av den anledningen tycker jag inte heller männens frågor till mig inför en träff blir jobbiga, och jag kan vara ärlig mot männen och mig själv med mina känslor, preferenser och njutning.
Senast redigerad av LillyRosee 2025-05-02 kl. 13:15.
Citera
2025-05-02, 23:15
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Jag håller med dig om att det störigt att få frågor om vad jag tycker om och njuter av. Jag kan verkligen inte säga sanningen. För att jag verkligen ska njuta så måste jag ha en känslomässig koppling till personen och det har jag ju inte till mina kunder, inte på det sättet åtminstone. Det jag njuter mest av är sex med min sambo som jag är så jävla tänd på och när vi gör saker jag inte ens har på menyn när jag säljer sex.

Det är mer regel än undantag att kunder frågar vad jag gillar och det handlar nog mkt om att man inte vill träffa en död sjöstjärna som bara ligger där och tar emot och som nån nyligen skrev -- att kunder troligen inte känner sig som lika dåliga människor om den de köper sex av också har det skönt. Det har inte så mkt med den svenska lagstiftningen och narrativet att göra dock, så har det varit när jag har jobbat utomlands också. Det finns torskstigma överallt, sen tror att jag många män tänder på att vara en bra påsättare som tillfredsställer sexpartnern oavett om det är betalsex eller inte. 🤷

För mig har mitt privata sexliv alltid varit skilt från sexarbetet även när jag varit singel. Då var det kul att dejta och ligga med snygga killar och spänningen i allt runt det, även om sexet inte är lika bra med nån jag inte är kär i så fanns det ju en äkta attraktion från min sida. Jag har haft sex med dejter och inte kunnat komma men ändå njutit mer av det än sex med kunder när jag faktiskt har kommit.

Jag kan komma med kunder ibland om det är nån som slickar på ett sätt som passar mig och ibland så kommer jag ändå utan att det är rätt sätt -- det liksom bara blir så på nåt sätt men det är liksom ingen större njutning ändå. Jag har aldrig kunnat komma av penetrerande sex med en kund men det är svårt för mig även privat, det funkar om det finns stark attraktion och connection och jag helt går upp i stunden och det är just den där starka attraktionen och conncetionen som verkligen tänder mig och det är som sagt inget jag kan säga till kunder.

Nu är det väldigt länge sen jag träffade en ny kund, det är alldeles för jobbigt med det administatriva runt det. Kunder i Swe är så jävliga krångliga och jobbiga att boka med. Inte värt allt det strulet tycker jag, men mina uppgifter finns på nätet så jag blir ofta kontaktad av nya personer ändå och i stort sett alla frågar vad jag tycker om och säger att de också vill att jag ska njuta.

Jag skulle säga att jag är väldigt selektiv och jag gör inte så mkt träffar eftersom jag inte har tid, men jag njuter ändå inte av sexet med kunder trots att jag uppriktigt tycker om alla stammisar jag träffar nu. Det innebär ju att jag alltid njuter av träffarna -- vi känner varandra, har bra snack, äter och dricker gott och det är kul att följa varandra i livet liksom -- men det är ju ingen sexuell kick. Jag är så selektiv att jag har "gjort slut" med pålitliga och väldigt inkomstbringande stammisar bara för att träffarna på olika sätt har blivit för påfrestande (ej sexuellt -- på annat sätt). Det här är ett speciellt jobb och för att jag ska vilja fortsätta med det så måste allt funka bra, jag har mkt större tolerans för skav och påfrestningar i mitt vanliga jobb men det är nog också för att det för mig är lättare att leverera bra där ändå trots att det nåt som stör mig. Jag är ju också i en sån ekonomisk situation att jag verkligen kan tacka nej till träffar om jag inte har lust.

Jag vet inte om det är orealistiska och orimliga krav kunder har -- men de är ju ganska så desillusionerade kan jag tycka. När de köper en GFE så vill de ha känsla och engagemang och många verkar på riktigt tro att det jag levererar är äkta. Om jag skulle fått en krona för varje gång jag hört att "det är så härligt med kåta tjejer som verkligen njuter av sex!" så skulle jag ha en taklägenhet i NYC vid det här laget.

Jag har dock pratat med sexarbetare som tänder på att sälja sex. På olika sätt -- en del gillar powergrejen i att nån så gärna vill ha sex med dem att de betalar och en del tänder på att de blir "använda". Jag känner inget sånt så det kan jag inte relatera till. Har hört en och annan säga att man går igång på och tänder på att göra kunden nöjd och leverera en bra tjänst, men inte heller det är nåt jag tänder på. Men om man tänder på själva grejen att sälja sex så kan jag förstå att man njuter av träffarna på ett helt annat sätt.
Desillusionerade var ett bra ord att använda. Är helt enig med dig och tro det finns sexarbetare som också njuter av själva sexarbetet i sig och inte kunderna som personer. Att man känner makt, får betalt eller vad det nu grundar sig i.

GFE, Girlfriend Experience. Ja, du behöver betala för den upplevelsen för den här flickvännen hade du inte fått annars. Och ja, jag kommer låtsas vara en flickvän i en timme. Och ja jag kommer låtsas njuta av sexet som jag hade gjort med min privat. Betyder det att jag njuter på riktigt? Nej. Betyder det att jag är något offer i detta? Också nej.

Mina främsta kunder söker GFE och jag tycker att det är en ganska enkel tjänst att leverera och man lär känna varandra ganska bra efter ett par träffar. Och är som dig, träffar sällan nya och gör nästan bara stammis träffar 1-2 gånger i månaden. Det gör också att det knappt känns som ett jobb och blir genast roligare när det inte är ett måste för att få pengar till hyra etc. Det är nog därför jag gillar detta så mycket. Ger mycket utrymme för att spendera pengar på "Övrigt".
Citera
2025-05-03, 09:42
Medlem
Kund.
Jag har inga illusioner om hur skönt det är för sexarbetaren. Däremot så väcks min naiva romantiska sida upp emellanåt av att jag får signaler av att detta var väldigt skönt m.m. Ligger gärna och kramas och småpratas lite till och med när tiden gått ut. Med råge ibland. Men jag vill bara att tjejen inte ska ”lida” utan efter förutsättningarna ha det så bra som möjligt. Vi har en överenskommelse samma som jag har med min arbetsgivare. Gör ett jobb. Plus om jag trivs litegrann också. Jag dumförklarar mig själv ibland som tror att den här tjejen tyckte jag va fantastisk. Men för mig räcker det långt när hon säger att min kuk är skön. Misstänker att några ändå har kommit till och med. För en del beteenden är mer naturliga än andra.
Citera
2025-05-06, 10:05
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Desillusionerade var ett bra ord att använda. Är helt enig med dig och tro det finns sexarbetare som också njuter av själva sexarbetet i sig och inte kunderna som personer. Att man känner makt, får betalt eller vad det nu grundar sig i.

GFE, Girlfriend Experience. Ja, du behöver betala för den upplevelsen för den här flickvännen hade du inte fått annars. Och ja, jag kommer låtsas vara en flickvän i en timme. Och ja jag kommer låtsas njuta av sexet som jag hade gjort med min privat. Betyder det att jag njuter på riktigt? Nej. Betyder det att jag är något offer i detta? Också nej.

Mina främsta kunder söker GFE och jag tycker att det är en ganska enkel tjänst att leverera och man lär känna varandra ganska bra efter ett par träffar. Och är som dig, träffar sällan nya och gör nästan bara stammis träffar 1-2 gånger i månaden. Det gör också att det knappt känns som ett jobb och blir genast roligare när det inte är ett måste för att få pengar till hyra etc. Det är nog därför jag gillar detta så mycket. Ger mycket utrymme för att spendera pengar på "Övrigt".

Jag har skrivit om det tidigare i tråden, jag har en del kunder som har materialfetischer, vill bli tagna med strap, gillar fötter osv. Det är inget jag har träffat på privat så för mig är det roliga och intressanta träffar eftersom jag inte skulle upplevt det annars och det är kul att få inblick. Det tänder ju inte mig så jag njuter ju inte av det, däremot så är det kul.

Förutom de som gillar det jag skrev om nyss så är alla mina stammisar väldigt GFE och det är enkelt tycker jag. Även om jag själv inte njuter. Det är män som har det gott ställt så vi träffas ett par timmar och det mat och dryck och sen sex. Träffar jag ofta ser fram emot pga maten och pratet, sexet är bara en liten del och jag gör ju det inte heller för att jag måste dra in deg till hyran det är liksom bonuspengar som gör att jag kan vara långledig på sommaren/gå ner i arbetstid då osv.

Jag ser mig inte heller som ett offer, jag väljer ju detta helt och hållet av egen fri vilja. Jag tycker till och och med att det är kul, trots att det innebär noll sexuell njutining för mig. Jag skulle ju inte gjort det om jag inte fick betalt så det är ju ett jobb, men jag skulle heller inte jobba på mitt vaniljjobb gratis även jag tycker att det är kul. Så är det nog för de flesta? Det är ingen som vill jobba gratis. Ska man lägga sin tid på ideellt arbete så tror jag de flesta skulle välja nåt helt annat än de får betalt för nu.
Citera
2025-05-15, 17:54
Medlem
Citat:
Jag verkligen avskyr när kunder fråga vad jag gillar och om jag är sugen. Jag hatar det. Jag vill ha pengar och det är därför jag gör det här men kan vänligen vara en skådespelare i en timme och låtsas som att jag aldrig haft så här bra sex i hela mitt liv innan. Det är upp till kunden men att fråga mig eller nästan kräva att jag ska tycka om det sätter orimliga och orealistiska krav på mig. Jag skulle aldrig ha sex med dig för njutning, men gör det gärna för pengar - och det är därför vi två står här idag.

"Men jag vill ju att du ska njuta också! ". Ja, okej, bli 20 år yngre, 30kg lättare och skaffa hår på skallen igen så kanske jag ens kan ge det en chans. Jag är inte här för min njutning, mitt jobb är för dig att njuta. (Detta säger jag såklart aldrig till kunder men leder till ett ytterliggare problem, se citat nedan). Sex har en så romantiserad bild i Sverige och det kanske är därför vi har den lagstiftning som finns idag. Sex är bara okej om båda njuter, om det är ömsesidigt och båda ska få orgasm. NEEEJ! Varför kan jag inte göra det för pengar? Varför kan jag inte göra det för någon annans skull? Jag kan inte njuta med alla människor i världen, för jag är inte attraherad, har ingen kemi, känner mig inte trygg med, har inte bra sex med alla som kontaktar mig. Sen finns det kunder jag kan njuta med också men det är en ytterst liten bråkdel.

"Det är ju du som borde betala mig, det låter som du njuter mer än mig ". Detta är problemet som uppstår av situationen ovan. Jag fejkar och skådespelar för att kunden ska få sig att känna sig bra, det är också en del av det här jobbet. Och det bygger på kunders falska bild av verkligheten och bild av sex. Skulle jag ligga som en död fisk hade jag inte haft några kunder men det är extremt irriterande att ha det värsta sexet man haft och fejkar för att kunden sen ska använda det mot en. Oftast med en skämtsam ton... men ändå. De är bra kunder och kommer tillbaka men jag blir frestad att ge de en liten verklighets-check men det gör jag inte... så länge de betalar. Hade jag träffat de privat hade jag förmodligen inte ens rört de med tång.

Jag älskar sex privat och är då väldigt mån om min egna njutning och det kanske är för att jag får väldigt lite njutning i detta jobb. Men oavsett om det är en relation eller ett engångsligg visar jag vad jag vill ha och är tydlig med det. Men att man ens ger det en chans hänger på kemi, attraktion, trygghet. Detta krav lever inte många kunder upp till OCH DET ÄR OKEJ. JAG BRYR MIG INTE. Vi är här för din njutning, inte min. Jag är här för att kunna resa bort i sommar.

Hur känner ni andra kring detta? Ser främst att andra sexarbetare svarar men även kunders perspektiv är av värde.

Jag förstår dig till 100%. Det är a blessing and a curse på något sätt att kunna skapa den här nivån av illusioner. Skillade fssw:ers bokstavligen skapar kemi där den egentligen inte finns och beviset på det är den här typen av kommentarer (som ju bottnar i något, en känsla av att ha blivit ordentligt sexuellt bekräftad). Om man ska snälltolka de här kundernas slutsats så bottnar den säkert många gånger i en enorm längtan efter just precis det du lyckats skapa. Då är det kanske lätt att ryckas med och leta efter alla tecken som förstärker det man längtar efter? Många män och sexköpare har ett sexuellt underläge och jag tänker att det i grunden är det som är anledningen till de här dråpliga situationerna när man behöver lägga huvudet på sned och le mot någon som fällt en sådan här verklighetsfrånvänd kommentar.

Jag kunde ibland tycka att det var lite frustrerande att jobba mot en kund som var delulu på den nivån, men jag valde att fokuserade på det som gagnade mig. Jag kunde känna en väldig maktkänsla i interaktionen med kunder och i detta att mitt skådespel förvrängde deras verklighetsuppfattning till den grad att de gravt började missbedöma sitt mating value. 😅 Tänker på det när jag cruisar i trådar här på Flashback och sexköpskunder skriver att hon och hen var så kåt och njöt så mycket osv. Så klart finns sexarbetare som kan njuta och komma i rätt mode i arbetet men de flesta är mestadels i första hand arbetare med allt vad det innebär (är min uppfattning).

För att komma tillbaka lite till frågan så lärde jag mig att ha en lagom distans till kundernas känslor, uppfattningar och behov, så att detta med att de tappat fotfästet inte kom mig innanför huden. Jag gillar att connecta med människor och när de är så uppe i det blå är det svårt att göra det (för det blir så lite autenticitet i mötet), samtidigt kändes det helt okej. Och eftersom bedriften att lyckas ta kunder till den skeva verklighetsuppfattningen är ett så bra nyckeltal för återkommande affärer med kunden i fråga och därmed en stadig inkomst så tänkte jag på det framför allt som något positivt för mig. Jag tror det hade varit svårare om jag spenderade jättejättemånga timmar varje dag med kunder, men nu jobbade jag med dem sporadiskt eller hade en turné på 3-4 dagar intensivt jobb och mellan jobb hade jag gott om tid att spendera med mig själv och i privata, äkta relationer. Det gjorde att det aldrig blev ett problem för mig eller kändes särskilt jobbigt och som sagt jag betraktade slutligen detta fenomen mest som ett KPI för framgång. 🤑
Senast redigerad av lillies 2025-05-15 kl. 17:58.
Citera
2025-05-16, 06:59
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Det är här med delulu kunder kan ju komma till uttryck på flera sätt. Nästan alla mina stammisar är väldigt vanilj och bokar längre träffar där sexet bara är en liten del av vår tid tillsammans och de tror nog ändå att jag är en kåt och glad tjej som älskar sex. Det har jag väl egentligen inget emot, men så är det ju inte riktigt. Visst älskar jag sex och är kåt -- men i helt andra sammanhang.

En annan sorts delulu kunder är de som vill ha rough sex med örfilar, ganska hårt smisk, strypgrepp osv. Det är ju aktiviteter som bara är najs om man han riktig dynamik och connection. Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan tända på att göra det på en person man knappt känner. Nu har jag fasat ut alla såna kunder där dynamik inte finns även om det inte har stört mig att bli smiskad och örfilad -- jag har sålt mitt samtycke men jag tycker på nåt sätt att det är så tondövt och off att inte kunna läsa av sin sexpartner öht och liksom inte tycka att den sortens aktiviteter är onajs utan verklig connection. Jag har inte upplevt de kunderna som skeva typer som går igång på att skada -- då hade jag fattat att man inte bryr sig om sånt. De verkar typ tro att vi har en kul lek tillsammans? Väldigt konstigt. Egentligen så är de väl delulu på samma för de tror att jag är kåt och älskar att bli knullad hårt -- de bara gillar nåt annat än vaniljkunderna. Men jag tycker att det är tondövt på ett annat sätt, svårt att förklara vad jag vill få fram märker jag.

Både i Swe och utomlands är det vanligt att kunder frågar om man gillar jobbet, varför man gör det och vad man gör med pengarna. Det är inget specifikt för Swe och en konsekvens av lagstiftningen. Jag fattar att man vill kolla så att providern gör det av egen fri vilja osv, men ganska påträngande frågor tycker jag. För några år sen hade jag en stammis som inledde VARJE träff med värsta förhöret, jag fattar ju att han menade väl men det är ju inte så att man hamnar i rätt mode efter ett sånt korsförhör. Tur att man kan skådespela.

Jag har några stammisar som bara har bokat korta träffar. Jag gör sällan korta träffar, bara om jag kan knåpa ihop schemat dagtid så att det inte stör jobbet eller andra saker, men det är egentligen ganska najs träffar om det är kunder som är införstådda med att 30 min verkligen bara är 30 min. De stammisarna som jag bara gör korta träffar med krånglar aldrig med tiden (är i tid och är klara i tid) men vi har ju inte så mkt tid att prata och vi känner ju inte riktigt varandra men jag vajbar faktiskt bra med alla ändå. Intressant det där faktiskt, vissa funkar man bättre med än andra. Så är det ju iofs alltid, oavsett hur man träffas.
Citera
2025-05-17, 09:13
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Det är här med delulu kunder kan ju komma till uttryck på flera sätt. Nästan alla mina stammisar är väldigt vanilj och bokar längre träffar där sexet bara är en liten del av vår tid tillsammans och de tror nog ändå att jag är en kåt och glad tjej som älskar sex. Det har jag väl egentligen inget emot, men så är det ju inte riktigt. Visst älskar jag sex och är kåt -- men i helt andra sammanhang.

En annan sorts delulu kunder är de som vill ha rough sex med örfilar, ganska hårt smisk, strypgrepp osv. Det är ju aktiviteter som bara är najs om man han riktig dynamik och connection. Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan tända på att göra det på en person man knappt känner. Nu har jag fasat ut alla såna kunder där dynamik inte finns även om det inte har stört mig att bli smiskad och örfilad -- jag har sålt mitt samtycke men jag tycker på nåt sätt att det är så tondövt och off att inte kunna läsa av sin sexpartner öht och liksom inte tycka att den sortens aktiviteter är onajs utan verklig connection. Jag har inte upplevt de kunderna som skeva typer som går igång på att skada -- då hade jag fattat att man inte bryr sig om sånt. De verkar typ tro att vi har en kul lek tillsammans? Väldigt konstigt. Egentligen så är de väl delulu på samma för de tror att jag är kåt och älskar att bli knullad hårt -- de bara gillar nåt annat än vaniljkunderna. Men jag tycker att det är tondövt på ett annat sätt, svårt att förklara vad jag vill få fram märker jag.

Både i Swe och utomlands är det vanligt att kunder frågar om man gillar jobbet, varför man gör det och vad man gör med pengarna. Det är inget specifikt för Swe och en konsekvens av lagstiftningen. Jag fattar att man vill kolla så att providern gör det av egen fri vilja osv, men ganska påträngande frågor tycker jag. För några år sen hade jag en stammis som inledde VARJE träff med värsta förhöret, jag fattar ju att han menade väl men det är ju inte så att man hamnar i rätt mode efter ett sånt korsförhör. Tur att man kan skådespela.

Jag har några stammisar som bara har bokat korta träffar. Jag gör sällan korta träffar, bara om jag kan knåpa ihop schemat dagtid så att det inte stör jobbet eller andra saker, men det är egentligen ganska najs träffar om det är kunder som är införstådda med att 30 min verkligen bara är 30 min. De stammisarna som jag bara gör korta träffar med krånglar aldrig med tiden (är i tid och är klara i tid) men vi har ju inte så mkt tid att prata och vi känner ju inte riktigt varandra men jag vajbar faktiskt bra med alla ändå. Intressant det där faktiskt, vissa funkar man bättre med än andra. Så är det ju iofs alltid, oavsett hur man träffas.
Kunder som förhör en är aldrig kul! Speciellt inte under varje träff. Och som du säger skapar det inte de bästa förutsättningarna för att det ska bli bra stämning och att man ska hamna i rätt mode

Den värsta frågan jag vet från kunder är "Hur kom du in på det här?" . Ja du... vill du ha den riktiga historian vet jag knappt själv och du skulle nog springa härifrån. Vill du ha min påhittade version efter att ha fått denna fråga flera gånger? Känner inte att jag har något bra svar på den frågan, hur brukar ni andra säga och har ni något bra tips? Min version är oftast att jag började sälja bilder och en sak ledde till en annan.
Citera
2025-05-19, 08:17
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Kunder som förhör en är aldrig kul! Speciellt inte under varje träff. Och som du säger skapar det inte de bästa förutsättningarna för att det ska bli bra stämning och att man ska hamna i rätt mode

Den värsta frågan jag vet från kunder är "Hur kom du in på det här?" . Ja du... vill du ha den riktiga historian vet jag knappt själv och du skulle nog springa härifrån. Vill du ha min påhittade version efter att ha fått denna fråga flera gånger? Känner inte att jag har något bra svar på den frågan, hur brukar ni andra säga och har ni något bra tips? Min version är oftast att jag började sälja bilder och en sak ledde till en annan.

Hehe, nej det blev så himla tvära kast från korsförhör till liggande. Många kunder är dåliga på att skapa rätt setting för en lyckad träff. Jag undrar hur de gör när de dejtar vanligt eller träffade sin partner? Jag har varit inne på det tidigare, jag har några kunder som bokar långa träffar -- 3h eller mer men så sitter vi bar rakt upp o ner dricker kranvatten och pratar. Full belysning i rummet. Blir så konstigt, så gör man ju inte när man dejtar? Känns som världens längsta timmar o jag undviker de träffarna nu för att de är så socialt påfrestande. Hur svårt är det att ordna lite nice belysning, sätta på lite musik, äta och dricka lite? Man måste absolut inte dricka alkohol men med lite mineralvatten och tilltugg så blir allt så mkt naturligare och softare. Lyssnar man på musik så har man ju dessutom ett naturligt samtalsämne tänker jag. Om man nu vill umgås i flera timmar så vill man väl att det ska vara najs?

Jag gör ju bara outcalls så jag kan ju inte ordna till den settingen hemma hos nån annan eller på hans hotellrum. Har skrivit om den äldre herren som hade köpt en massa olika drycker och vi började prata om alkoholfri öl, microbryggerier osv. Saker runt omkring gör att man har nåt att prata om. Grekiska oliver och så började vi prata om Grekland och Aten. Det är ju trots allt inte dejtande där man ska sitta o lära känna varandra o prata om sitt liv på det sättet man gör när man dejtar så det underlättar verkligen med en soft och nice setting.

Samma här! Gillar inte heller den frågan och svarar lite undanglidande. Sanningen är att jag pluggade i ett land med annan lagstiftning och jag tyckte inte att de jobben jag kunde få (pga språket) var värt slitet och tiden (pluggade verkligen heltid på uni -- fulla dagar) och escorta kunde jag göra på engelska när det passade mig. Handlar inte om att jag var kåt och glad och ville knulla jättemycket, jag ville ha pengar på ett enkelt sätt. Jag brukar mest säga att det bara blev så, jag ville testa, gillade det och så blev det som det blev. Det är iofs ingen lögn, det är var ju typ så det var, men du fattar. För mig handlade det verkligen bara om lätta pengar när jag började, även om jag i början tyckte att dubbellivet var lite spännande. Minns min första träff och att jag gick därifrån med cash för hela månadens räkningar.
Citera
2025-05-23, 09:33
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:

Nej, kunder som förhör är inte kul. Tror inte de frågar av oginhet, mer som att hitta samtalsämne. Känns sådär. Till en kund vände jag på frågan och frågade vad det var som gjorde att han tog kontakt med just mig och fick till svar att jag var så "fin". Här kunde jag fortsatt med frågor som "Kontaktar du många sexarbetare?" och "Är det svårt för dig att få sex på annat håll?", men ville inte förstöra hela mötet.

En kund för länge sedan sa under själva akten: "Gillar du att suga kuk?" och "Är det många som tar kontakt med dig?" och upplevde det obehagligt. Kanske var det en del av det sexuella spelet? En annan pratade så knagglig engelska att jag blev full i skratt och tappade fokus på min uppgift.😆😆

Någon frågade mig också om jag blivit utnytjad sexuellt under min barndom och tonårstid. Nej, varken av föräldrar, syskon eller någon extern person.

Så det så!!
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-05-23 kl. 09:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in