Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-26, 11:03
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Det kanske är därför att du inte kan möta personers verkliga jag. Du lever i en fasad, men bakom den finns verkligen. Där många vuxna säljer only fans
Det är nog samma "verklighet" som barn har som blir utnyttjade sexuellt från ung ålder.
Dom vet inget annat och tro att det är normalt och ser det inte som ett utnyttjande.
Citera
2025-09-26, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är nog samma "verklighet" som barn har som blir utnyttjade sexuellt från ung ålder.
Dom vet inget annat och tro att det är normalt och ser det inte som ett utnyttjande.

Det var ju ännu ett lågvattenmärke i denna redan rätt pajiga tråd. Du är säkert ärlig, men den kopplingen är jävligt långsökt för en normal människa. Vuxna människor på OF jämställs med utnyttjade barn, vilket gränslöst mästrande förakt!
Citera
2025-09-26, 11:31
Medlem
Citat:

Tror du inte vuxna kan ha sex med olika män. Dom flesta barn har sex när dom är 16, men skulle aldrig säga det till en förälder som dig, du är naiv. Blanda inte in sexuellt utnyttjande, det är ett samhällsproblem. Det har inte med vårat jobb att göra.

Bara för du är pryd och tråkig, du tror säkert din man är nöjd med sex en gång i månaden , men han runkar varje dag. Du som är bakom.
Citera
2025-09-26, 11:56
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
Det var ju ännu ett lågvattenmärke i denna redan rätt pajiga tråd. Du är säkert ärlig, men den kopplingen är jävligt långsökt för en normal människa. Vuxna människor på OF jämställs med utnyttjade barn, vilket gränslöst mästrande förakt!
Att man har en skev uppfattning om vad som är sunt och normalt.
Att man inte förstår att något är fel.
Många prostituerade har blivit sexuellt utnyttjade som barn.
Man har redan tappat den naturliga gränsen och fortsätter att låta sig utnyttjas.
Inget som torskar vill höra.
Citera
2025-09-26, 12:17
Medlem
Citat:
Att man har en skev uppfattning om vad som är sunt och normalt.
Att man inte förstår att något är fel.
Många prostituerade har blivit sexuellt utnyttjade som barn.
Man har redan tappat den naturliga gränsen och fortsätter att låta sig utnyttjas.
Inget som torskar vill höra.
Den naturliga gränsen? Din sexuella gräns ska tydligen vara normen. Är homosexualitet också onormalt enligt dig? Du framställer dig själv som en sexuell arier som är renad från den orena och smutsiga sexualiteten som du uppenbarligen föraktar så mycket. Du är uppenbarligen komplett galen och drabbats av ett storhestvansinne som måste jämställas med sinnessjukdom. De flesta som blivit sexuellt utnyttjade som barn prostituerar sig inte och du har kanske själv haft sex med en person som blivit sexuellt utnyttjat som barn utan att du vetat om det. Folk har olika sexuella gränser och din gräns är ingen norm som andra ska rätta sig efter. Vissa gillar sadomaschhosism, men inte jag, men inte fan kallar jag dessa människor för onormala
Senast redigerad av Blueintime 2025-09-26 kl. 12:25.
Citera
2025-09-26, 13:29
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Jag jobbar din arbetsskygga vänster hjon som Sitter här med ditt skitsnack 2 på natten och sen börjar skriva igen när du vaknat kl 12 på dagen .Håller på med aktier också. Hoppas regeringen kan göra nåt bra och strama åt ditt bidrag.

Är det inte mycket bättre att regeringen stramar åt sjukersättningen för kvinnor som säljer camshower, sexchattar och telefonsex samtidigt som de uppbär sjukersättning?

Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Ås*, en 36-årig kvinna med MS och autism, har i flera år försörjt sig på distansbaserade sexuella tjänster som camshower, sexchattar och telefonsex. På grund av sina diagnoser har hon aldrig haft ett traditionellt arbete och lever till stor del på sjukersättning. Genom dessa tjänster har hon möjliggjort en viss ekonomisk självständighet och kan bland annat försörja sig och sin dotter.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JbA0bJ/asa-ar-camgirl-kritiserar-nya-lagforslaget?

Tror inte heller ett dugg på att du jobbar, du sitter här på ditt breda arsel och försvarar arbetsskygga nakenkreatörer dag efter dag samtidigt som du själv har grava problem med ditt porrmissbruk.

Citat:
Terapi för att jag gillar att titta på porr och runka??? ok ibland har jag suttit typ 8 timmar i sträck och runkat och tittat på porr men jag tycker om det. Jag anser det inte onormalt.

Du behöver helt uppenbart terapi, du behöver lämna den destruktiva värld du finner så stort nöje i men den nya sexköpslagen kan säkert bidra med en hel del positivt för din del. Du verkar dock vara ovillig att ta emot goda råd som är för ditt eget bästa.

Citat:
Anhöriga har kontaktat preventell för jag porrsurfar. Sen att jag betalat tjejer för CAM shower dom påstår jag behöver hjälp. Så nu måste jag gå i terapi om jag vill ha kvar mina barn.
Citera
2025-09-26, 13:41
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Jag har också tvingats till att sluta med hemarbete och nu måste jag åka tunnelbana två dagar per vecka. Ökad risk för sjukdom och att bli knivmördad av någon tjomme. Det är minst lika synd om mig.

Argumentet att kvinnorna kommer att behöva gå gatan och lämna det trygga hemmet på grund av den nya sexköpslagen är ett påstående som inte stämmer för om vi tittar på en topp 10 lista över Sveriges farligaste yrken så är det mansdominerade yrken som är de farligaste. 9 av 10 som avlider i dödsolyckor på jobbet är män.

Nuförtiden är det dessutom ytterst få fall med dödligt våld mot prostituerade kvinnor, jag kan inte komma på något fall de senaste åren trots att många kvinnor som säljer sig IRL.

Hemmet är dessutom den farligaste platsen för kvinnor enligt all tillgänglig statistik så det är fel att hävda att det är mer tryggt i hemmet bara för att vissa kvinnor råkar "jobba" hemifrån med sexförsäljning på distans.

https://www.gp.se/debatt/den-farligaste-platsen-for-en-kvinna-ar-hemmet-sarskilt-under-jul.f5deece9-4317-43ba-a182-60137e1297 f5
Citera
2025-09-26, 13:46
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueintime
Den naturliga gränsen? Din sexuella gräns ska tydligen vara normen. Är homosexualitet också onormalt enligt dig? Du framställer dig själv som en sexuell arier som är renad från den orena och smutsiga sexualiteten som du uppenbarligen föraktar så mycket. Du är uppenbarligen komplett galen och drabbats av ett storhestvansinne som måste jämställas med sinnessjukdom. De flesta som blivit sexuellt utnyttjade som barn prostituerar sig inte och du har kanske själv haft sex med en person som blivit sexuellt utnyttjat som barn utan att du vetat om det. Folk har olika sexuella gränser och din gräns är ingen norm som andra ska rätta sig efter. Vissa gillar sadomaschhosism, men inte jag, men inte fan kallar jag dessa människor för onormala

Du återkommer ofta till homosexualitet, man kan fråga sig varför?

I den här tråden diskuterar vi den nya sexköpslagen men eftersom det mestadels är kvinnor som säljer sig på Onlyfans & andra plattformar för sexhandel samtidigt som de flesta sexköpare online är män så känns det helt ovidkommande att diskutera ditt favoritämne "homosexualitet"
Citera
2025-09-26, 13:50
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Det kanske är därför att du inte kan möta personers verkliga jag. Du lever i en fasad, men bakom den finns verkligen. Där många vuxna säljer only fans

Fast nu har den nya sexköpslagen redan haft effekt på sexhandeln på Onlyfans, flera kreatörer har slutat eller planerar att sluta med OF eftersom intäkterna har minskat.

Anser inte du att det är positivt att den nya lagen verkligen fungerar?
Citera
2025-09-26, 13:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Vad skulle du tycka om din fru och dotter hade detta "trygga arbete"?

Ditt svar/inlägg är riktat till en annan skribent men det ska påpekas att hemmet är den farligaste platsen för kvinnor så argumentet att den nya sexköpslagen gör det mer otryggt för kvinnor stämmer inte.

Ingen måste heller sälja sex IRL bara för att sexköp på distans har blivit förbjudet. Det går faktiskt att lämna prostitutionen, många kvinnor gör också detta varje år.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/q1bnQo/aftonbladet-granskar-350-dodade-kvinnor-och-garningsmannen
Citera
2025-09-26, 14:24
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Man gör inte det, barn är barn. Men en mamma eller pappa som inte tillåter sitt vuxna barn jobba med det denna vill eller försöker styra dennes sexualitet är inget annat än islamist. Du bestämmer inte över ett vuxet barn dennas sexualitet!

Att du tror att du kan styra en vuxen är bara sjukt. Det är dennas egna kropp.

Garanterar att dina barn ser porr och din man.

Men du är naiv, och tråkig.

Du försvarar å andra sidan kriminella sexköpare eftersom du och andra kvinnor som säljer sexuella tjänster är beroende av att männen bryter mot lagen.

Du lyfter ofta fram att du följer lagen men du har samtidigt inga som helst problem med att andra människor bryter mot lagen bara för att du plånbok ska fyllas, din dubbelmoral känns rätt besvärande.

Det är dessutom inte förbjudet att titta på porr, de flesta människor har gjort det någon gång i sitt liv men det ska samtidigt påpekas att det är endast 7 procent av alla svenska män som någon gång köpt sex samtidigt som det endast är en liten marginaliserad grupp av kvinnor som säljer sexuella tjänster.

Lät dig att skilja på porr och sexköp & prostitution.
Citera
2025-09-26, 14:34
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueintime
Vadå homosexuella?
Vadå SM?
Vad har det med detta ämne att göra?
Det handlar om att sälja sig själv vilket inte är normalt.
Då har man tappat sin självrespekt och låter sig utnyttjas. Det är tragiskt.
Senast redigerad av MeggieCleary 2025-09-26 kl. 14:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in