2025-09-26, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Snart kommer det inte finnas några länder att resa till i Europa bortsett från öst-staterna.

Nej precis, turism är ju något som knappt kommer existera i framtidens EU då alla länder kommer se precis likadana ut, nerskräpade och förfallna byggnader, många osäkra områden och mycket droger. Det blir tredje världen helt enkelt.
Citera
2025-09-26, 13:11
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Du kan bara titta på den totala brottsstatistiken per land för att få överblicken från städerna, för det är där majoriteten av brotten begås helt enkelt för att det är där majoriteten av människor bor.

Bitch, please

DU sa att brottsstatistiken visade på massiva ökningar över hela EU. JAG bad dig presentera statistiken. Och nu svarar du att jag "bara ska kolla statistiken". Helt otroligt

Det börjar bli ganska uppenbart att du inte har en aning vad du pratar om, att du matats av nån föreställning från dina sorgliga algoritmer. Patetiskt.
Citera
2025-09-26, 13:13
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Barcelona är den den stad i Europa där man behöver hålla hårdast i sina ägodelar på gatan. Egen erfarenhet. Detta är bara sant.

Det kräver en ganska hög nivå av solipsism för att upphöja sin egen upplevelse till objektiv sanning.
Citera
2025-09-26, 13:17
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Det är inget nytt att Barcelona har varit på nedgång under lång tid.
Men här kan man se på nära håll hur illa det faktiskt är.

Vad tycker du om utvecklingen?
Varför tror du att det ser ut som det gör?

Diskutera fritt!

https://www.youtube.com/watch?v=x7LB7o-lGC8

Du vet väl att Spanien är geografiskt nära Afrika? Det är bara att traska över Gibraltar, förstår inte förvåningen?

Medelhavsländerna tar emot flest afrikaner och araber förstås. Det är mer besynnerligt att se en neger i Gnarp liksom.
Citera
2025-09-26, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Bitch, please

DU sa att brottsstatistiken visade på massiva ökningar över hela EU. JAG bad dig presentera statistiken. Och nu svarar du att jag "bara ska kolla statistiken". Helt otroligt

Det börjar bli ganska uppenbart att du inte har en aning vad du pratar om, att du matats av nån föreställning från dina sorgliga algoritmer. Patetiskt.

https://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Sweden

https://en.wikipedia.org/wiki/Vulnerable_area_(Sweden)

Applicera detta på övriga EU då samma sak händer i hela EU. Alla grafer som är negativa trendar uppåt. Antal utanförskapsområden (hatar det ordet) ökar.
Eftersom du svarar som du gör dock så misstänker jag att du redan har bestämt dig för vad som är sant eller inte. "Sverige har aldrig varit tryggare" och hela den biten.
Citera
2025-09-26, 13:39
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
https://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Sweden

https://en.wikipedia.org/wiki/Vulnerable_area_(Sweden)

Applicera detta på övriga EU då samma sak händer i hela EU. Alla grafer som är negativa trendar uppåt. Antal utanförskapsområden (hatar det ordet) ökar.
Eftersom du svarar som du gör dock så misstänker jag att du redan har bestämt dig för vad som är sant eller inte. "Sverige har aldrig varit tryggare" och hela den biten.

Din jävla clown

Så...i en tråd som pratar om hur hemskt Europa är pga stölder, där du påstått att statistiken visar på "MASSIV ökning de senaste 20 åren"...så skickar du en wiki-artikel avseende endast Sverige som till råga på allt visar att antalet personrån i Sverige MINSKAT mellan 2006-2016 (efter det fanns inga siffror i din källa)

Jag tror vi håller där. Vilken jävla sopa du är.
Citera
2025-09-26, 13:42
Medlem
Hans filmer talar ju mycket för sig själva. Inte så mycket att komma med att säga att "Det är inte alls så här dåligt, kolla på den här hemsidan som säger att det är jättebra!".

I alla städer han besöker så återkommer samma mönster. Främlingar som har invandrat till Europa talar om för honom, och de lokalbor som han har med sig, med någon form av våldsauktoritet att de inte får filma på sina egna gator, vilket förstås är helt lagligt. Varför får de inte filma? För att de är obekväma med att få sin brottslighet exponerad. Sedan blir de mycket förvånade av att möta europeer som inte viker undan och ödmjukar sig, utan säger nej och står upp för sig själva. Det händer nog väldigt sällan att dessa främlingar möter på motstånd.
Citera
2025-09-26, 13:46
Medlem
Citat:
Känns oerhört att tramsigt att aktivt söka upp tjuvar och använda dess förekomst till att deklarera att en stad är i fritt fall och att "hela Europa är nära kokningspunkten". Men det funkar väl på mindre begåvade människor, som så mycket annat.

Att aktivt söka upp tjuvar är bara en liten del av filmen. När han går på gator i Barcelona och filmar fredligt så blir han hotad och angripen av en stor mängd personer.
Citera
2025-09-26, 13:51
Medlem
Citat:
Din jävla clown

Så...i en tråd som pratar om hur hemskt Europa är pga stölder, där du påstått att statistiken visar på "MASSIV ökning de senaste 20 åren"...så skickar du en wiki-artikel avseende endast Sverige som till råga på allt visar att antalet personrån i Sverige MINSKAT mellan 2006-2016 (efter det fanns inga siffror i din källa)

Jag tror vi håller där. Vilken jävla sopa du är.

Missade du att allting annat har ökat? Du har en väldigt selektiv syn när du läser statistik vilket är oroväckande. Som sagt du plockar bara det du gillar och lämnar allting annat som är jobbigt åt sidan vilket var det jag misstänkte när du svarade som du gjorde. Min andra gissning är att du bor ganska långt ifrån ett utanförskapsområde också för det är så dom flesta med ditt tänk fungerar. Massinvandringen är ju jättehäftig så länge man slipper ta del av den själv.
Citera
2025-09-26, 13:54
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Att aktivt söka upp tjuvar är bara en liten del av filmen.

Sant, i resterande del går han runt och medvetet provocerar så många utlänningar som möjligt. Vad är din poäng?
Citera
2025-09-26, 13:58
Medlem
Citat:
Sant, i resterande del går han runt och medvetet provocerar så många utlänningar som möjligt. Vad är din poäng?

Aha, så utlänningarna hotar och angriper honom för att dom blivit provocerade. Det låter väldigt bekant.... Vad är din poäng?

Min poäng är att jag inte vill leva i ett samhälle med icke-europeer, eftersom jag ser hur jävla mycket det suger att göra det, i den här filmen tex.
Citera
2025-09-26, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Aha, så utlänningarna hotar och angriper honom för att dom blivit provocerade. Det låter väldigt bekant.... Vad är din poäng?

Min poäng är att jag inte vill leva i ett samhälle med icke-europeer, eftersom jag ser hur jävla mycket det suger att göra det, i den här filmen tex.

Det vill ingen som inte är hjärntvättad av propagandan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in