2025-09-26, 14:00
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Missade du att allting annat har ökat?

1) Så enligt dig har alla brott i EU ökat förutom personrån?

2) Snälla, säg att du förstår bättre än att du tror att det är lämpligt att hänvisa till en graf över anmäl

Citat:
Du har en väldigt selektiv syn när du läser statistik vilket är oroväckande. Som sagt du plockar bara det du gillar och lämnar allting annat som är jobbigt åt sidan

Bitch, please. Det är ju precis tvärtom, tråden handlar ju för fan om stölder i Europeiska städer

Då är väl rånstatistik jävligt mycket mer relevant än orelaterade brott? Eller statistik över anmälda brott i ALLA kategorier? Clown

Det hela är jävligt enkelt. DU gjorde påståenden. JAG bad om underlag. Antingen så ger du underlag eller så erkänner du att du inte har något. Vi vet ju båda två var sanningen ligger, så det vore ju trevligt om den fick komma fram. Herrajävlagud vad trött jag är på FB-mongon. Jävla pissforum.
Citera
2025-09-26, 14:05
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Aha, så utlänningarna hotar och angriper honom för att dom blivit provocerade.

Ja, det framgår väl av videon? Vänta lite, du förnekar alltså att han medvetet provocerar dem? På fullaste allvar?

Citat:
Vad är din poäng?

Att det inte direkt förvånar att staden framstår som problematisk i en video där man medvetet provocerar folk, såklart

Citat:
Min poäng är att jag inte vill leva i ett samhälle med icke-europeer

Vad har du emot kanadensare och australiensare?
Citera
2025-09-26, 14:07
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Sant, i resterande del går han runt och medvetet provocerar så många utlänningar som möjligt. Vad är din poäng?

"Provocerar". Du kommer ha det väldigt svårt i Sverige snart med den där attityden.
Citera
2025-09-26, 14:10
Medlem
Citat:
Ja, det framgår väl av videon? Vänta lite, du förnekar alltså att han medvetet provocerar dem? På fullaste allvar?

Att det inte direkt förvånar att staden framstår som problematisk i en video där man medvetet provocerar folk, såklart

Uppenbarligen är det extremt provocerande för vissa att bli filmade. Jag skulle själv inte tycka att det var provocerande om han gick runt och filmade.

Citat:
Vad har du emot kanadensare och australiensare?

För det första har jag ingenting emot icke-europeer. Jag skrev att jag inte ville leva i ett samhälle med icke-europeer. Den här skillnaden försökte du trolla bort genom att lägga ord i min mun.

För det andra skulle jag inte ha något emot att leva i ett samhälle med europeiska amerikaner eller europeiska kanadensare.
Citera
2025-09-26, 14:15
Medlem
Citat:
1) Så enligt dig har alla brott i EU ökat förutom personrån?

2) Snälla, säg att du förstår bättre än att du tror att det är lämpligt att hänvisa till en graf över anmäl

Bitch, please. Det är ju precis tvärtom, tråden handlar ju för fan om stölder i Europeiska städer

Då är väl rånstatistik jävligt mycket mer relevant än orelaterade brott? Eller statistik över anmälda brott i ALLA kategorier? Clown

Det hela är jävligt enkelt. DU gjorde påståenden. JAG bad om underlag. Antingen så ger du underlag eller så erkänner du att du inte har något. Vi vet ju båda två var sanningen ligger, så det vore ju trevligt om den fick komma fram. Herrajävlagud vad trött jag är på FB-mongon. Jävla pissforum.

Du fick underlag, du valde att se din egen sanning, det går inte att göra så mycket mer. Jag tror dom flesta håller med mig att samhället blir osäkrare och oroligare för varje år som går.
Citera
2025-09-26, 14:18
Medlem
Det bästa med sådana filmer är att de miljoner som kommer att titta på den själva kan se hur dessa människor beter sig, hur extremt lite som krävs för att de ska bli "provocerade", hur lätt situationer med dessa människor eskalerar från en blick till att vilja mörda, den extrema flatheten och passiviteten hos beslutsfattare och ordningsmakt.
Citera
2025-09-26, 14:19
Avstängd
Konstigt. Jag var där och upplevde inget större negativt förutom horungepersonalen på hostellet. Problemet med den mänskliga hjärnan är att vi alltid söker bevis från de påstående vi sätter. Det blir en självuppfyllande profetia och de flesta är helt omedvetna av detta.
Citera
2025-09-26, 14:32
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Uppenbarligen är det extremt provocerande för vissa att bli filmade.

Då tackar för erkännandet att han provocerar. Så varför ställde du en så korkad fråga nyss då?

Citat:
Jag skulle själv inte tycka att det var provocerande om han gick runt och filmade.

Inte jag heller. Nästan så att olika personer blir provocerade av olika saker, inte sant?

Citat:
För det första har jag ingenting emot icke-europeer. Jag skrev att jag inte ville leva i ett samhälle med icke-europeer. Den här skillnaden försökte du trolla bort genom att lägga ord i min mun.

Om man inte vill leva med en viss grupp så har man väl problem med dem per fucking definition? Kan du du inte stå för något så grundläggande??? Herrejävla gud, människa.

Citat:
För det andra skulle jag inte ha något emot att leva i ett samhälle med europeiska amerikaner eller europeiska kanadensare.

Vad är en europeisk amerikan/kanadensare? Du menar att du är ok med att kanadensare och amerikaner flyttar till Europa?
Citera
2025-09-26, 14:33
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Gör Kurt några saker även i denna video som du kommer förneka fastän de är uppenbara? Tänker det är bäst att fråga på förhand innan jag ger mig in i ännu en verklighetsfrånvänd retardvärld.

Jag förnekar inte någonting han gör. Han gör folket i Europa en tjänst. Han står med rak rygg medans vissa försöker förtala honom när han agerar för att rädda ett Europa i förfall.

Lite svårt att förstå om du är en av de som vill att Europa ska falla eller om du skäms för att du inte gör något medans en man som Mr Kurt jobbar så mycket för att rädda oss.

Du tycker naturligtvis att det är fel att ifrågasätta ficktjuvar från andra sidan världen?
Citera
2025-09-26, 14:33
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Du fick underlag,

Nej, nu ljuger du.

Citat:
Jag tror dom flesta håller med mig att samhället blir osäkrare och oroligare för varje år som går.

Argumentum ad popolum. Fint.

Clown.
Citera
2025-09-26, 14:34
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Denna herre åker runt och trakasserar invandrare i alla länder, tycker upp kamera i fejdet på dom mm han vill skapa bråk och fånga det på film. Han gör samma sak i många länder
Efter ungefär fem minuters tittande på videon så insåg jag exakt det du skriver.
Citera
2025-09-26, 14:38
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag förnekar inte någonting han gör.

Nice, så du är äntligen beredd att erkänna att visst filmade de där två personerna i den andra videon vi diskuterade för några veckor sedan? Låt höra en gång för alla, så kan vi äntligen släppa den pucken:
(FB) Frankfurt är en katastrof - Fentanyl, crack och illegala invandrare (video)

Citat:
Du tycker naturligtvis att det är fel att ifrågasätta ficktjuvar från andra sidan världen?

Beror på hur det görs. Generellt har jag inga problem med det, aldrig ens antytt någonting annat.

Det är din patetiska algoritm-hjärnor som får dig att tro konstiga saker om andra människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in