Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Du skriver om oralsex. Men då har ni väl ändå kyssts först, du och hon har hånglat och tagit av varandra kläderna. Och du har sedan inhämtat samtycke på ett eller annat vis att få slicka. Du har inte bara slitit av henne kläderna, särat hennes ben och börjat slicka hennes torra sköte, medans hon ligger som en död sill?
Nej exakt! Du börjar ju faktiskt tänka lite grann. Om nu situationen är som sådan att vi har haft ett förspel med kyss hångel och smek, jag har verkligen fått uppfattningen om att vi båda vill gå vidare och ha sex med varandra. Vi är nakna och jag går ner och börjar slicka henne. Hon ligger på rygg, avslappnad men säger inget och ålar sig inte. Hon säger inte nej, kniper inte ihop benen, gör ingen ansats att vända sig om, knuffar inte bort mitt huvud eller något sådant.
1. Efteråt är hon nöjd och vi somnar i varandras armar.
2. Dagen efter kommer en polis o knackar på, Hon har anmält mig för våldtäkt. I förhör har hon sagt att hennes passivitet berodde på frysmode. Det visar sig att hon har varit utsatt tidigare och därför hamnade hon i detta passivitetstillstånd enligt henne.
Tänker du att jag i alternativ 1 är en helt OK kille som bör få lite plus i kanten för att jag ville ge henne en skön stund.
Tänker du att jag i alternativ 2, allt har hänt på samma sätt som i alternativ 1 förutom efterspelet, att jag är en hemsk person som utnyttjar tjejer för min egen njutnings skull, som inte tänker på hennes känslor och vilja , som utnyttjat hennes tidigare utsatthet för egen vinnings skull och därför bör sitta ett par år bakom galler och betala ett par hundratusen till henne i skadestånd?