2025-09-25, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Blir inte förvånad om Elins pappa påminner om hennes killar. Både till utseendet och personlighet.

Inget fel i att ha Elins smak. Tycks blivit vanligt gilla den typen av killar.

Hon kanske ser till personlighet och det inre, tycker hin verkar vara otroligt charmig och rolig som petson förutom väldigt söt.
Citera
2025-09-25, 16:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Inte en chans att han väljer henne
Han är för anständig & seriös för sådana lumpna sexsanspelningar?

Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Hon ville sticka ut och få uppmärksamhet och toppa de andra 39 åringarna.

Den överåriga björnjägerskan borde han dumpa direkt. Hon utstrålar självsäker manlighet.
Det låter väldigt hemskt för den som är osäker i sin manlighet hennes stora problem var att hon såg lastgamlare ut än honom, han kommer aldrig välja någon jämngammal & allra minst äldre, inte heller vill han dela sina livsintressen med en kvinna
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-25 kl. 16:04.
Citera
2025-09-25, 16:32
Medlem
Vilken skara. Elins män var märkliga, minst sagt. Väldigt spretig "smak".. Bland de kvinnliga brevskrivarna var det väl ingen som stack ut direkt, märkligt bland "den snygges" (åldrats dåligt, såg ut som 50+) kvinnor i 40-årsåldern, en del såg ut som typ 50 och en del som 30. Märkbart att hos både hos män och kvinnor kan det verkligen slå hur som helst i genlotteriet, särskilt efter 30. Och jag är usel på att gissa ålder märker jag..
Citera
2025-09-25, 17:04
Medlem
kulturstrategs avatar
Elin har naturligtvis inte fått bättre alternativ. Så har det ju varit i princip alla gånger kvinnliga bönder varit med. Killar vill inte dejta en tjej tillsammans med andra killar. Eller jo, bottenskrapet kan tänka sig det. Undantaget var förra året då en snygg kille sökte till Alma(som bestämde sig redan när hon såg de bifogade bilderna i brevet).
Elin ser helt ok ut, en 6/10. Lite trist, saknar något extra. Alma hade ju lite x-faktor med sin sängkammarblick, vilket genererade en snygg brevskrivare som sagt.

Det kändes verkligen som om hon trollade när hon fällde kåta kommentarer om sina fula dejter. Inte en chans att hon var helt seriös. Visserligen är hon väldigt simpel, och letar redan spermadonator som den NPC hon är. Men att hon tänder på någon av sina killar - nej, det gör hon inte.

Läste också att hon kände någon i produktionen som övertalade henne om att vara med. Och att hon inte är en riktig bonde.

Edit: Efter närmare granskning, så måste jag tillägga att Elin är en svag 6/10. Snudd på att det stannar vid 5,5.
Senast redigerad av kulturstrateg 2025-09-25 kl. 17:16.
Citera
2025-09-25, 19:45
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lars-olle
Andas en hel del avundsjuka här på forumet, varför ska alla dömas för var de har på sig hur de pratar
Eller e för korta eller långa, bor på landet eller inte är bildsköna som i paradiset hotel.
Troligen folk som är missnöjda med sig själva.och sina egna liv.
Om du någonsin tittat på detta program vet du att det är oerhört utseende fixerat.
En bonnlurk strax under 40 strecket väljer någon tv-kåt influenser från Stockholm och tror att hon genast ska börja avla arvingar till släktgården medan hon lagar en brygghusgryta med kalops åt honom.
Citera
2025-09-25, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Syntax error för björnjägerskan. Hon trodde i sin stilla enfald att silverräven skulle bli imponerad av en mallig 8 år äldre kvinna med manliga intressen.

Snarare tvärtom. Ingen man attraheras av kvinnor som jagar, ungefär som om kvinnor skulle gå igång på män som virkar.

Jag hoppas verkligen du har rätt. Hon tror hon är sexig som mördar, han är givetvis inte bättre men det är om möjligt ännu värre när kvinnor som naturligt borde ha mer empati känner är blodtörstiga lustmördare. Hoppas han väljer bort henne bums.
Citera
2025-09-25, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag hoppas verkligen du har rätt. Hon tror hon är sexig som mördar, han är givetvis inte bättre men det är om möjligt ännu värre när kvinnor som naturligt borde ha mer empati känner är blodtörstiga lustmördare. Hoppas han väljer bort henne bums.

Nä hon kommer med t gården
Citera
2025-09-26, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Botteup123
Beror på att hon är från Tenhult! Vilken gård i Habo hon jobbar på vet jag inte, snygg var hon.

Tack för upplysningen!
Citera
2025-09-26, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det kanske dom har börjat gjort också, för det kommer inte komma nått brevöppnaravsnitt är jag 98 % säker på och inget mailöppnaravsnitt heller, utan vi kommer kastas in på Bockstaholms slott direkt

Anledningen till att dom valde brev 'ä för att tjejer då kan posta hemvirkade attachments med i kuvertet

På tal om presenter tjejen som tog med en clone a Willy som present måste ha en skruv lös.

Det skulle passa bättre med en hemvirkad kuk.
Citera
2025-09-26, 08:13
Medlem
langtranggangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylisar
Detta är en av de lustigaste säsongerna än så länge. Han mannen i 40 års åldern ser jävligt bra ut & hans kvinnor kan knappt prata, tror inte han är medveten själv om hur bra han ser ut.

Men den lustigaste är helt klart tjejen, hon ser med helt klart bra ut, men sjukt lustig uppsättning män har hon valt. Hon är låååååångt över nästan alla männens liga som hon valt. "Åh, han är så sjukt sexig!", så är det typ en snubbe som garanterat aldrig fått en match på Tinder & som man märker knappast har någon erfarenhet av dating. Det är typ öppet mål där för brevbäraren. Sen på något sätt tycker jag ändå det är lite charmigt med beviset att attraktion är väldigt subjektivt, men i hennes fall undrar man nästan om hon driver med tittarna.

Fast ser han så jävla bra ut egentligen? Taskig hårkvalitet och som han var 55 snarare än 45 år..
Ganska alldaglig och inget exceptionellt.
Folk är väl snarare nervösa än hänförda.

Håller med om att Elin har en väldigt märklig smak av gubbar, men lite kul ändå att även de (som troligtvis aldrig fått doppa) får en chans att vara med och tävla!
Citera
2025-09-26, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Hon är vidrig ja. Fast DollarStore-Paul Newman och hon förtjänar ju varandra.

Håller med!
Inga djurvänner är de.
Citera
2025-09-26, 18:33
Medlem
Jag förstår verkligen Elin och hennes val av män. För en gång skull en bonde som har valt ut bra män, även om de kanske inte är snygga så förstår jag hennes val.
Många väljer utseende före hur de är som person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in