Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-28, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CehminCuk
Det ser ut som att ett barn har försökt att skriva!
Förresten, vem fan är så efterbliven att man växlar mellan att använda en blå krita(?) och en spritpenna för att fylla i myndighetspapper?
Rask, såklart.

Älskar också att han signat två gånger, även med krita.
Och älskar att även baksidan är scannad eftersom det är färg där, typiskt myndighet
Citera
2025-08-28, 16:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Berätta för mig hur du "håller koll" på att det har trillat in någon handling att begära ut. Skickar du en begäran varje dag till Nyköpings Tingsrätt, och hoppas/gissar att något dykt upp? Tingsrätter erbjuder inte tjänsten att meddela dig om något dyker upp på en individ du "håller koll" på. Då måste man vända sig till tjänster (avsedda för journalister) som Acta Publica erbjuder, eftersom dem samlar in och scannar och databasför allt.

Man delar upp arbetet.

Inte svårt alls att förutspå Rasks klanterier när man är insatt.
😁
Citera
2025-08-28, 16:14
Avstängd
Citat:
Berätta för mig hur du "håller koll" på att det har trillat in någon handling att begära ut. Skickar du en begäran varje dag till Nyköpings Tingsrätt, och hoppas/gissar att något dykt upp? Tingsrätter erbjuder inte tjänsten att meddela dig om något dyker upp på en individ du "håller koll" på. Då måste man vända sig till tjänster (avsedda för journalister) som Acta Publica erbjuder, eftersom dem samlar in och scannar och databasför allt.

Ditt inlägg handlar om skilleras, vilket inte är ämnet för denna tråd. Denna tråd handlar om den för grovt förtal och olaga integritetsintrång dömda värdelösa nollan Carl Fredrik Alexander Rask. Rask är numera misstänkt för ytterligare brott, begångna på sin youtubekanal. Alla här som hatar Rask har begärt ut information om detta från Nyköpings tingsrätt. Den "konspiration" du försöker göra gällande existerar finns helt enkelt inte.
Citera
2025-08-28, 16:50
Medlem
Åsa hos skilleras var inte mycket att hurra för. Hon spenderade tio minuter med att fråga om hon hördes och pratade med/om röster hon hörde i streamen. Sen försökte hon läcka detaljer om vad hon och Rask skickat, samt detaljer om vad Rask sagt om sitt äjtenskap, men det stängde skilleras ner. Enligt chatten ska hon ha varit inne på discord dagen innan och surrat, och då sagt något helt annat till dom. Exempel: till skilleras sa hon att Rask skickade unsolicited dick pics, men chatten sa att hon igår sagt att hon okejade det.
Så... jag skulle inte ta henne som särskilt trovärdig, tyvärr.
Citera
2025-08-28, 17:01
Medlem
Bara jag som väntar ivrigt på att Rask ska bli dömd? Det känns som något som är oundvikligt. Det kommer att ske snart. Frågan är bara när.
Citera
2025-08-28, 17:19
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Bara jag som väntar ivrigt på att Rask ska bli dömd? Det känns som något som är oundvikligt. Det kommer att ske snart. Frågan är bara när.

Hans gamla brottsoffer dök upp i axels chatt och berättade hur nämndemän och domare skruvade på sig när jurist-baronen satte igång.

Jag tror dessvärre inte det kommer ske fören våren 26.
Citera
2025-08-28, 17:20
Medlem
Lonlines avatar
Citat:

Vill så gärna att panodilen ska sättas dit. Har lyssnat på skilleras subathon om den jävlen. Fyfan vilken vidrig människa...
Citera
2025-08-28, 17:31
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Vi är många som längtar

Personligen tror jag vi ser ett åtal innan halloween vilket kommer förstöra hela den mysiga högtiden för aset.
Citera
2025-08-28, 17:41
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:

En begäran i månaden snittar vi minst på den flerfaldigt brottsdömda och grovt kriminella dåren, det är sen gammalt.
Citera
2025-08-28, 17:44
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analkanal
Åsa hos skilleras var inte mycket att hurra för. Hon spenderade tio minuter med att fråga om hon hördes och pratade med/om röster hon hörde i streamen. Sen försökte hon läcka detaljer om vad hon och Rask skickat, samt detaljer om vad Rask sagt om sitt äjtenskap, men det stängde skilleras ner. Enligt chatten ska hon ha varit inne på discord dagen innan och surrat, och då sagt något helt annat till dom. Exempel: till skilleras sa hon att Rask skickade unsolicited dick pics, men chatten sa att hon igår sagt att hon okejade det.
Så... jag skulle inte ta henne som särskilt trovärdig, tyvärr.

Nä hon var totalt värdelös. Jobbig, stöddig och låter som en fyllekärring på 45. WT deluxe. Precis i Otrohetsbaronens smak, iofs!

Det enda ”intressanta” (samtidigt väldigt grisigt) var att Baronen hade klagat över Therese till henne. Family is everything. Bro-fist 👊
Citera
2025-08-28, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Hans gamla brottsoffer dök upp i axels chatt och berättade hur nämndemän och domare skruvade på sig när jurist-baronen satte igång.

Jag tror dessvärre inte det kommer ske fören våren 26.

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Det är extremt tillfredsställande att se människor som begår ondskefulla handlingar bli tillrättavisade.

Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Vill så gärna att panodilen ska sättas dit. Har lyssnat på skilleras subathon om den jävlen. Fyfan vilken vidrig människa...

Han har ingen känsla för rätt och fel och han har en klassisk beroendepersonlighet. Det är som en alkoholist som bara fortsätter dricka fast alkoholen skadar honom och hans relationer oerhört.

Undra hur många gånger han ska behöva bli knäppt på näsan innan han lär sig en läxa? Det kan man allt undra.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vi är många som längtar

Personligen tror jag vi ser ett åtal innan halloween vilket kommer förstöra hela den mysiga högtiden för aset.

Låter underbart ifall det skulle ske. Kanske får bli ett litet minifirande likt en förfest ifall det blir ett åtal till halloween... en bra början innan den stora smällen sker (den fällande domen).

Herrejösses vilket dysfunktionellt beteende.
Citera
2025-08-28, 18:18
Medlem
GreenBatterys avatar
En höst i domstolen hade varit riktigt najs! Samtidigt rullar dokumentären på YouTube.

Härligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in