2025-05-31, 23:17
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
DJ Snöstorm är väl Anjos AI musik, Rasks AI "band" heter anabola grisarna

Ahaaaa
Citera
2025-05-31, 23:21
Vet nån vilken video där det va han sa att Linnea typ tar chrippa i könet och munnen? Jätte äckliga saker han sa osv. Jag kommer ihåg att videon va när han bodde i sovrummet i gamla lägenheten och troligtvis efter han hade blivit outad för otroheten
Citera
2025-06-01, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Vad i helvete var det där med "DJ Snöstorm"?
Det var extremt retarderat. Jag mår illa av att höra personerna för länge i vanliga fall, nu ville jag ta livet av mig efter de första 5 sekunderna. Det är officiellt över för vår civilisation.
Citera
2025-06-01, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Vad i helvete var det där med "DJ Snöstorm"?
Nåt värdelöst AI genererat skit som vanligt när det gäller de här käcka gossarna.

Har kossan fått njursten av all redbull nu? Husvagnen kan väl vara stand in så länge.
Citera
2025-06-01, 00:19
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Vet nån vilken video där det va han sa att Linnea typ tar chrippa i könet och munnen? Jätte äckliga saker han sa osv. Jag kommer ihåg att videon va när han bodde i sovrummet i gamla lägenheten och troligtvis efter han hade blivit outad för otroheten

Han återgav väl vad Chrippa sa om Linneas kön i hennes TikTok lives
Citera
2025-06-01, 01:13
Medlem
Dr.mjaos avatar
Är det bara jag som är orolig att Baronen tar hand om 3 barn själv?

Jag kan inte se någon stans att han kan sätta andras behov före sina.

”Nu ska pappa bada och tända ljus så blir ingen middag”
”morfar som jag stod otrooooligt nära dog och jag fick inte vara där *host* pga Fru medvikt så jag måste runka”
”tessan ger mig ingen uppmärksamhet när hon ligger på akuten buhu”
Citera
2025-06-01, 01:17
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Tessan har troligtvis njursten.

Tessan har lagt ut att hon fått en port och ska röntgas under dagen.

Baronen har lagt ut att det ör synd om han för han varit uppe hela natten sen fokuserar han på vilka smärtstillande hon har fått.

Hon brukar tydligen ha gallsten och njursten, borde dricka mer vatten.

Naturligtvis passar den självömkande byfånen BajsBaronen på att göra det han gör bäst, vända situationen så den handlar om honom. En ström av inlägg och selfies där han fiskar likes med sitt patetiska martyrskap.

Citat:
Får hoppas det går bra då! Klart Rask måste lägga in hur synd det är om Baronen alltid i centrum

Det är nästan tragikomiskt hur han lyckas förvandla även andras lidande till sin egen personliga kris. Men vad annat kan man vänta sig från en man som fått allt han velat och pekat på under sin uppväxt och ändå påstår att han är "maskrosbarn". Hans pappa var tydligen full efter jobbet och det låg ett halvätet äpple i lägenheten. Det är nästan imponerande hur patetisk han är. Nästan
Citera
2025-06-01, 01:35
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Mm nu njuter raskis säkert när hans käre fru börjat må piss, conten content content gratis den här gången..

Men fatta inte en grej en människa har skrivit i hans frågelåda på insta..

"Både Therese och Jonna dåliga ni har blivit ögade av någon ni borde göra en cleans!!!"

Han svarade

"Eller kanske en liten spegel?😎"

snälla kan någon översätta det här
Citera
2025-06-01, 01:59
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao

Sen passar han på att säga att Nyköpings lasarett är ett Pisssjukhus då dom behandlar hon inhumant.

Det kan fan inte gå EN dag utan att han klagar på någon något

☺❤
Citera
2025-06-01, 08:20
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
Mm nu njuter raskis säkert när hans käre fru börjat må piss, conten content content gratis den här gången..

Men fatta inte en grej en människa har skrivit i hans frågelåda på insta..

"Både Therese och Jonna dåliga ni har blivit ögade av någon ni borde göra en cleans!!!"

Han svarade

"Eller kanske en liten spegel?😎"

snälla kan någon översätta det här

De snackar om förbannelser och att någon har utsatt dem för häxkonster. Därför är Therese dålig. Rask antyder, att han då ska använda en spegel, för att återverka häxeriet som han blivit utsatt för.

Han är allt tossig den där Raskputin.
Senast redigerad av PeterJihadi 2025-06-01 kl. 09:18.
Citera
2025-06-01, 09:54
Medlem
Hade gubben gått bort också såg någon skrev om det i tråden tidigare? I så fall både det och Tessan sjuka samtidigt blir nog inte enkelt för Baronen att hantera
Citera
2025-06-01, 09:57
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Hade gubben gått bort också såg någon skrev om det i tråden tidigare? I så fall både det och Tessan sjuka samtidigt blir nog inte enkelt för Baronen att hantera

Äsch, det är väl bara content för honom. Så han mår säkert fint, även om han kommer låtsas som att han mår skitdåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in