Citat:
Ursprungligen postat av
LadyCinderbottom
Ja 14 dagar från födseln.
Om utredningen hade varit klar så hade hon fått underhåll från Andreas (man kan inte tacka nej till de pengarna) och Nicci har sagt (nyligen) att hon inte får några pengar.
Stämmer inte. En faderskapsutredning fortgår oavsett vad mamman och pappan tycker, tänker och vill.
(Det handlar inte om dem utan om att alla barn har rätt att känna sina biologiska föräldrar.)
De får inte använda sociala medier och det är inte säkert att utredaren läser skvaller på nätet och bara för att vi vet vem hon är så är hon nog inte känd av gemene man.
N "skröt" i en story att hon inte behövde A:s pengar och för att hon inte ville skriva honom som fader så fick hon inga pengar från försäkringskassan. Redan där insåg man att detta var något de planerat.
Eftersom J är socionom och haft att göra med soc via sitt jobb på skolan så vet hon exakt hur det funkar. Hon hafe erfarenhet med sina barn som knappt träffade sin pappa (enligt dem själva) första åren. Har ju satt tydliga spår på dem. Att de inte ser att det är liknande socialt arv de serverar lilla C 😢.
Därför var hon nu ensamstående och var "tvungen" att jobba. Var så sjukt att beskåda och J hejandes i bakgrunden. Hela första året var N knappt med C och inte heller ensam med henne.
Det vissa inte tycks fatta här (inte du utan de som försvarar denna bullshit de gjort).
Det är att till skillnad från andra pappor som INTE vill ta faderskapstest så vill A det men blev nekad av Nicci, varför om hon är så säker? De flesta normala mammor hade sagt varsågod gör du det, speciellt om de är säkra. För mig tyder det mer på att hon var osäker än säker i början.
Han ville ha ett faderskapstest för att han blev anklagad för otrohet någon han sa tydligt (jag tror mer på honom och förstår hans reaktion) att han inte varit med någon annan än Nicci sedan LI.
Ovanpå det så blev han nekad att komma på förlossning trots löfte om att han skulle få det.
Nej då följer J med in och lägger en nyfödd C mot sin nakna barm, så gränslös människa. Glömmer det inte, sjukaste jag sett🤮. Även brodern i bar överkropp med C mot sig som om han var pappan.