Citat:
Ursprungligen postat av
Josefsmaria66
Så vilka möten hos soc har Andreas varit på då menar du? Och vilka möten menar du på att Nicci har uteblivit ifrån? (Vilket hon inte har vad jag vet)
Lägg ner nu, börjar bli tröttsamt med att läsa ditt nedsvärtande av A för något N med sekten orsakat.
Han fick inte veta vilket datum dotterns skulle vara född eftersom den planerade "akuta" kejsarsnittet skulle ske 14 dagar senare.
Skulle han gå in och gissa hos skatteverket, nej de visste precis vad de gjorde.
Datumet passade inte J och istället föddes C den 11:e ett nummer J är besatt av.
Dessutom fick han inte veta dotterns födelsedag förrän 1 år senare, vidrigt så det förslår.
Vad har Chiaras biologiska farföräldrar gjort för något menar du att de inte alls kontaktades om nu Nicci är så säker på att han är pappa att de får veta exakt datum när deras barnbarn är fött?
Nej för J ville inte ha någon som kunde dela barnbarn med henne, riktig egoist. C:s biologiska farföräldrar fick veta som alla andra ett år senare eftersom "familjen" åkte till Spanien och bodde där, allt för att försvåra och firade C:s 1 årsdag där.
Fy faaaaan rent utsagt vilken djävla mardröm att hamna i dessa narcissisters klor. Tycker verkligen synd om A:s familj som fick mattan ryckt under fötterna.
Lögnhalsarna N🤥🪞J🤥🪞 kan jag hälsa att inga filter eller änglanummer kommer hjälpa er i sm när sanningen kommer fram!!!
Nu eller senare spelar ingen roll. Finns fler som kan manifestera!!!! 🙏1111 2222 777 888 999
Förresten så visade det sig att A inte hade smitta efter anklagelserna från Nicci och han testades men N var smittad, varför nämns inte det?
Jag hade också misstänkt att N varit otrogen. Hon kan skrika sig blå med lögner och vad hon hatar det gör det inte mer sant för det.
"Be careful with what you wish for, you might just get it ALL"
Där i hörnet står pappa M och viftar med sin vita flagga🏳️ till ingen nytta. De tog NOLL lärdom av hans bortgång, sorgligt nog.