Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Jag tror du skulle bli förvånad över hur stor andel som faktiskt varit väldigt passiva och vill att mannen ska vara den som "tar befälet" och flyttar runt på henne och "tar för sig".
Men då är det uttalat så eller hur. Sånt här pratar man ju om innan, speciellt om man inte känner varandra så väl. Du drar inte hem någon och tar för givet att hon är med på att bli dominerad, analsex och lite allt möjligt annat "för så fungerar kvinnor".
Citat:
Jag kan också tala om för dig att speciellt vid oralsex så är det ofta en hyfsat lång startsträcka innan man börjar märka effekt därnere så att säga och därmed inte alls så ovanligt att tjejen leget tämligen still och tyst ett tag och bara tagit emot.
Det finns undantag som jag själv stött på men majoriteten av de jag varit med är det så som jag beskrev ovan med.
Yep, och jag har stött på män som legat relativt tysta, som om de hållit andan, när jag gått ner på dem. De gångerna det beteendet gjort mig osäker så har jag helt enkelt frågat om han tycker det är skönt och om han velat att jag skulle göra nåt annorlunda.
I övrigt hade jag inte legat med dem som legat helt passiva och orörliga. Avtändande, tråkigt och det hade gjort mig mycket osäker. Hade satt på en jävligt bra film istället. OM det nu inte var uttalat att det var så vi skulle ha sex/han tände på att vara passiv och bli dominerad.