2025-09-24, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Fan. Hon ser inget bättre ut i ansiktet än. Om hon inte med flit gör sig rödare för att få uppmärksamhet.

Det är inte lika sårigt nu och svullnaden börjar lägga sig. Hon kan ju inte låt bli att pilla och klia så ja dröjer nog inte länge innan det blir inflammerat igen efter antibiotikakuren är avslutad
Citera
2025-09-24, 14:15
Medlem
Citat:
Fan. Hon ser inget bättre ut i ansiktet än. Om hon inte med flit gör sig rödare för att få uppmärksamhet.
Hon ser mycket värre ut idag än igår. Vad har hon nu gjort?
Citera
2025-09-24, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
Det är inte lika sårigt nu och svullnaden börjar lägga sig. Hon kan ju inte låt bli att pilla och klia så ja dröjer nog inte länge innan det blir inflammerat igen efter antibiotikakuren är avslutad

Ja, hon är inte lika svullen men hon ser värre ut än igår och i förrgår (gissar att videon på youtube är från i förrgår). Det röda skriker inflammation och det är mycket värre idag.
Citera
2025-09-24, 16:37
Medlem
Nu har hon köpt jordande skor till henne och Stefan för 700 kr paret som inte passade och dem får inte skickas tillbaka. Pengarna rasslar in på GoFundMe från människor som inte fattar bättre och vill stötta hennes shoppingberoende. Hon berättar om det i nuvarande reel på Instagram.
Citera
2025-09-24, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Nu har hon köpt jordande skor till henne och Stefan för 700 kr paret som inte passade och dem får inte skickas tillbaka. Pengarna rasslar in på GoFundMe från människor som inte fattar bättre och vill stötta hennes shoppingberoende. Hon berättar om det i nuvarande reel på Instagram.

Haha! Jag som trodde att man skulle gå barfota för att jorda sig… Helt gratis!
Citera
2025-09-24, 16:55
Medlem
Citat:
Var fan hittar hon all skit ?
Hon är ju riktigt dum som går på ALLT. Att inte Stefan säger till henne på skarpen???
Citera
2025-09-24, 17:10
Medlem
Skulle inte förvåna mig om hon beställt ett grounding örngott för 899 kr också. Till henne kan man sälja sand i Sahara 🙈
Citera
2025-09-24, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hon är ju riktigt dum som går på ALLT. Att inte Stefan säger till henne på skarpen???
Men han kanske är precis likadan..?
Citera
2025-09-24, 17:17
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Skulle inte förvåna mig om hon beställt ett grounding örngott för 899 kr också. Till henne kan man sälja sand i Sahara 🙈

Hahaha
Citera
2025-09-24, 17:25
Medlem
Citat:

Citat:
Men han kanske är precis likadan..?
Jag tror inte det faktiskt det. Om du inte han blivit hjärntvättad av Ellie. Sånt kan ju gå fort.
Citera
2025-09-24, 17:33
Medlem
Citat:
Jag tror inte det faktiskt det. Om du inte han blivit hjärntvättad av Ellie. Sånt kan ju gå fort.

Jag trodde inte det heller först, men efter gårdagens video så är jag inte så säker längre
Citera
2025-09-24, 17:52
Medlem
Citat:
Jag trodde inte det heller först, men efter gårdagens video så är jag inte så säker längre
Jag tror mycket på det gamla ordspråket att "man blir som man umgås"
Senast redigerad av Stoltmamma26 2025-09-24 kl. 18:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in