2025-09-21, 07:39
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
Nej, jag har ingen positiv upplevelse från bordeller, bara från lagliga och seriösa salonger och jag har varit öppen med att det förekommer överenskommelser mellan vuxna personer som båda två står bakom, men endast en part ska bli bestraffad här enligt vårt rättssystem.

Tjejerna skrattar hela vägen till banken, medan vissa blir dömda till landsflykt.....

Det är väl köparen som får det han köper som skrattar.

Hur blev någon dömd till landsflykt???
Citera
2025-09-21, 10:43
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Det är väl köparen som får det han köper som skrattar.

Varken säljarna eller köparna vill ha sexköpslagen. De enda jag sett skratta åt eländet är ideologiska sykofanter till den självgoda Statens moralism.
Citera
2025-09-21, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Ja även kriminella måste shakea loss ibland.

Sant. Och vår dansdomare är bra på att shakea loss. Även shakea sig loss från kriminella anklagelser och propagandarättegångar.
Citera
2025-09-22, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseH2O2
Sant. Och vår dansdomare är bra på att shakea loss. Även shakea sig loss från kriminella anklagelser och propagandarättegångar.

De blir a noodle that can't be unoodle.

Han får leva i skam resten av livet.

Dermot skulle tagit straffet som en man.
Citera
2025-09-23, 01:02
Medlem
Citat:

Du menar att Sverige dömde honom till skam för resten av livet?

Tjejerna tjänade pengar och byggde hus, men det bryr du dig inte om ett dugg...
Citera
2025-09-23, 01:32
Medlem
Citat:
Du menar att Sverige dömde honom till skam för resten av livet?

Tjejerna tjänade pengar och byggde hus, men det bryr du dig inte om ett dugg...

Dermot trampade i klaveret på egen hand. Sverige har inget med det att göra.

Är det för du är torsk som Dermot som du intalar dig själv att tjejerna har det bra?
Citera
2025-09-23, 01:49
Medlem
Citat:
Dermot trampade i klaveret på egen hand. Sverige har inget med det att göra.

Är det för du är torsk som Dermot som du intalar dig själv att tjejerna har det bra?
Nej, han blev dömd av feministmaffian, ingenting annat. Sverige gör bort sig i den här frågan.

Tjejerna klagar inte, men möjligtvis nu när en bra kund blev landsförvisad..
Citera
2025-09-23, 02:58
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Nej, han blev dömd av feministmaffian, ingenting annat. Sverige gör bort sig i den här frågan.

Han har sig själv att skylla, han hade kunnat visa respekt för sexköpslagen men gjorde ett annat val och nu får han lida för detta. Det är alltså han som har gjort bort sig!

Citat:
Tjejerna klagar inte, men möjligtvis nu när en bra kund blev landsförvisad..

Tjejerna klagar inte? Försöker du mörka de verkliga omständigheterna?

Flera kvinnor på massagesalongerna har vittnat om den utsatthet de kände.

"En kvinna säger till exempel att D*rmot Cl*m*nger kallats ”skådespelaren” på salongen, eftersom de känt igen honom från tv. Hon berättar också att hon gett Cl*m*nger ”extramassage på snoppen” samtidigt som han tagit på henne.

En annan kvinna berättar om D*rmot Cl*m*ngers reaktion när hon vägrade sälja sex till honom.

– Han har frågat, men jag har inte gjort det. Han frågade om jag har ”body to body”, jag sa nej, då blev han arg och slängde på luren, säger kvinnan.

En tredje kvinna blir under förhöret ”väldigt berörd och ledsen” när hon berättar att hon känt sig tvingad att sälja sex för att klara sig ekonomiskt"

https://www.expressen.se/noje/dermot...e-31-sexkopen/
Citera
2025-09-23, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han har sig själv att skylla, han hade kunnat visa respekt för sexköpslagen men gjorde ett annat val och nu får han lida för detta. Det är alltså han som har gjort bort sig!

Tjejerna klagar inte? Försöker du mörka de verkliga omständigheterna?

Flera kvinnor på massagesalongerna har vittnat om den utsatthet de kände.

"En kvinna säger till exempel att D*rmot Cl*m*nger kallats ”skådespelaren” på salongen, eftersom de känt igen honom från tv. Hon berättar också att hon gett Cl*m*nger ”extramassage på snoppen” samtidigt som han tagit på henne.

En annan kvinna berättar om D*rmot Cl*m*ngers reaktion när hon vägrade sälja sex till honom.

– Han har frågat, men jag har inte gjort det. Han frågade om jag har ”body to body”, jag sa nej, då blev han arg och slängde på luren, säger kvinnan.

En tredje kvinna blir under förhöret ”väldigt berörd och ledsen” när hon berättar att hon känt sig tvingad att sälja sex för att klara sig ekonomiskt"

Bra grävet. Du lyckas få fram 3 kvinnor av ca 2,500 som jobbar runt om i salongerna och du framhäver det som majoriteten. Dessutom är det under förhör så vad ska dom säga?
Citera
2025-09-23, 03:27
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Bra grävet. Du lyckas få fram 3 kvinnor av ca 2,500 som jobbar runt om i salongerna och du framhäver det som majoriteten. Dessutom är det under förhör så vad ska dom säga?

Sanningen förhoppningsvis.

Kvinnorna i artikeln har arbetat på den eller de salonger som han har besökt, därför är deras berättelser väldigt intressanta.

Citera
2025-09-23, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Sanningen förhoppningsvis.

Kvinnorna i artikeln har arbetat på den eller de salonger som han har besökt, därför är deras berättelser väldigt intressanta.

Sanningen?

Ta fram en artikel eller ett förhör med kurden, räven eller vad fan dom heter så får du se hur intressanta deras berättelser är

Otroligt hur blåögda vissa människor kan vara.
Citera
2025-09-23, 09:47
Medlem
Citat:

Menar du att om han hade deltagit i en propagandarättegång som feministerna ville ha, så skulle han inte ha känt någon skam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in