2025-09-22, 23:48
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rantaplan
Men jag är tjej och vill delta i totalförsvaret genom Lottakåren.
Förstår att du som man säger nej tack, men är det nåt mer du har emot vår organisation?

Jag sa nej tack till att googla det. Varför skulle jag göra det för? Jag säger givetvis inte nej till att någon tar sitt ansvar och gör sin uppgift för landet.
Citera
2025-09-22, 23:49
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Kasselstrand är ju inte ens bosatt i Sverige den stora nationalisten. Men han kan säkert ta en speedboat från Finland och rädda oss.

Den typen av "nationalister" klarar sig vår nation utan...
Citera
2025-09-22, 23:51
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Den typen av "nationalister" klarar sig vår nation utan...

Ja, Kasselstrand är ju knappast någon man har någon nytta av, en trams-tönt.
Citera
2025-09-22, 23:52
Medlem
Anybodykillers avatar
Jag skickar över alla mina pengar från mitt konto till anhöriga och blir krigsplacerad.

Sverige som land kommer nog kunna hålla tillbaka Ryssland men som enskild soldat är ödet dessvärre dystert. Jag hoppas man slipper behöva döda någon bara.
Citera
2025-09-22, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag sa nej tack till att googla det. Varför skulle jag göra det för? Jag säger givetvis inte nej till att någon tar sitt ansvar och gör sin uppgift för landet.
Tack för det, trodde nästan det var pga ditt bögnick!
Citera
2025-09-22, 23:53
Medlem
De kommer inte särskilt långt så vi kan vara lugna.
Citera
2025-09-22, 23:55
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Jag skulle ha fortsatt mitt opinionsbildande på Flashback, för förändring på riktigt.

Nej jag hade nog inte gjort något speciellt. Bara att följa utvecklingen och se vad som händer.
Citera
2025-09-22, 23:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Om ryssen anföll Baltikum och de började skicka missiler och ta sig över med flyg och båtar till Sverige. Vad har ni gjort då? Alltså innan de kommer hit. Ni har bara fått informationen om att de är på väg. Vart ska man ta vägen liksom?

Jag kommer invänta krigsplacering och försvara mitt land. Förhoppningsvis även skicka tillbaks så många orcher som möjligt till helvetet.
Citera
2025-09-22, 23:57
Medlem
Ryssland-vinners avatar
Ladda med popcorn framför nyhetsflödet.
Citera
2025-09-22, 23:58
Avstängd
dansquelcass avatar
Jag skulle nog helt enkelt ha accepterat den ryska erövringen av Sverige och sett den i ett positivt sammanhang, som slutet för den svenska monarkin, vars härstamning kommer från adoption.

Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Om ryssen anföll Baltikum och de började skicka missiler och ta sig över med flyg och båtar till Sverige. Vad har ni gjort då? Alltså innan de kommer hit. Ni har bara fått informationen om att de är på väg. Vart ska man ta vägen liksom?
Citera
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herter
De kommer inte särskilt långt så vi kan vara lugna.

Lugna kan vi kanske inte riktigt vara, men vi bör göra vårt bästa för att sänka dem i Östersjön innan de når vårt fastland.
Citera
Medlem
Omedelbart blivit inkallad och hjälpt till att sänka ryssen till östersjöns botten, helt enligt plan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in