2025-09-22, 18:54
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo det brukar vara så dom gör men varningen kan ibland vara med subtilt jag minns när min morfar dog så samma vecka som det hände så kom det en väldigt subtilt meddelande via Webbradion som jag brukade ha på ibland meddelandet var på engelska died had a accident på engelska efter detta meddelande slutade webradion att fungera och jag fick starta om den.

Det visade sig senare att min morfar hade fallit och dog några dagar senare på sjukhuset.🤔

Det är därför jag är väldigt aktsam när det gäller sådana där subtila meddelande dom kan bland annat mixtra med webbradio Facebook och Youtube.

Det gäller att kunna identifiera dem för att att undvika att man hamnar i trubbel och umgänge med dessa innebär alltid problem så om man kan så ska man försöka undvika att ha något att göra med så kallade gang stalkers.

Det är lite lättare att identifiera kvinnor som deltar i det här programmet för dom har det typiska vänster utseendet stora glasögon och lite retro kläder från någon secondhand affär pratar man med dem så kan man få reda på att dom är vegetarianer eller så klär dom sig i goth stil och är satanister eller häxor osv.

Gang stalker män är däremot svårare att identifiera förutom att man får känslan av att det hänger nått ondskefullt över dem annars har dom vanligtvis samma kläder som alla andra män i den åldern. 🤔

Hur upplever du att det är att försöka identifiera dessa gang stalkers ?

Det finns ingen "exakt typ" av gangstalker.
Det finns äldre kvinnor, äldre män som jobbar åt programmet, yngre, allt från punkare till mer formellt klädda.
Svenskar, invandrare, svarta, vita, asiater, det finns ingen fast typ.
Det som man känner igen dem på är deras betendee elelr att dem har kläder som är ett "tema" i ens trakasserier. Att dem har dödskallar på kläderna tex kan vara ett tema som programmat använt. Orden dem använder runt en kan också visa att dem är gangstalkers.

Det här programmet som jobbar på att förstöra ens liv/mörda en rekryterar människor av alla typer.
Citera
2025-09-22, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike89
Det finns ingen "exakt typ" av gangstalker.
Det finns äldre kvinnor, äldre män som jobbar åt programmet, yngre, allt från punkare till mer formellt klädda.
Svenskar, invandrare, svarta, vita, asiater, det finns ingen fast typ.
Det som man känner igen dem på är deras betendee elelr att dem har kläder som är ett "tema" i ens trakasserier. Att dem har dödskallar på kläderna tex kan vara ett tema som programmat använt. Orden dem använder runt en kan också visa att dem är gangstalkers.

Det här programmet som jobbar på att förstöra ens liv/mörda en rekryterar människor av alla typer.

Jo du har rätt i att dom försöker använda sig av olika människor så att det ska vara förvirrande varifrån de kommer.

Det finns en röd tråd genom det hela och de flesta jag pratat med av dem verkar vara vänster eller dom delar vänsterns världsåskådning.

Men sånt vet man oftast bara när man börjar prata med dem en del av dem är dock väldigt tystlåten och säger inte speciellt mycket.

Vanligtvis har jag inte den en minsta aning om att dom är med i det här programmet förrän dom börjar stalka mig genom att dyka upp flera gånger i butiker som jag besöker ofta. 🤔

Har dock inte träffat en enda gang stalker som varit höger ännu dom tycks inte finnas överhuvudtaget. Så jag är fullkomligt övertygad om att detta kommer från vänstern och att gang stalking är nå slags vänster terrorism aktivism eller vad man nu vill kalla det🙄
Senast redigerad av Anders43J 2025-09-22 kl. 19:27.
Citera
2025-09-22, 19:25
Medlem
Citat:
Jo det brukar vara så dom gör men varningen kan ibland vara med subtilt jag minns när min morfar dog så samma vecka som det hände så kom det en väldigt subtilt meddelande via Webbradion som jag brukade ha på ibland meddelandet var på engelska died had a accident på engelska efter detta meddelande slutade webradion att fungera och jag fick starta om den.

Det visade sig senare att min morfar hade fallit och dog några dagar senare på sjukhuset.🤔

Det är därför jag är väldigt aktsam när det gäller sådana där subtila meddelande dom kan bland annat mixtra med webbradio Facebook och Youtube.

Det gäller att kunna identifiera dem för att att undvika att man hamnar i trubbel och umgänge med dessa innebär alltid problem så om man kan så ska man försöka undvika att ha något att göra med så kallade gang stalkers.

Det är lite lättare att identifiera kvinnor som deltar i det här programmet för dom har det typiska vänster utseendet stora glasögon och lite retro kläder från någon secondhand affär pratar man med dem så kan man få reda på att dom är vegetarianer eller så klär dom sig i goth stil och är satanister eller häxor osv.

Gang stalker män är däremot svårare att identifiera förutom att man får känslan av att det hänger nått ondskefullt över dem annars har dom vanligtvis samma kläder som alla andra män i den åldern. 🤔

Hur upplever du att det är att försöka identifiera dessa gang stalkers ?

De brukar vara så, eftersom för dig pratar de mycket om politik så då ser de alla ut som politiker de brukar göra så, att alla ska lika dana ut 😂

För mig är det såhär: om jag umgås med någon som klär sig stilrent då klär alla andra sig stilrent (dom jag träffar) Oftast har jag bara killkompisar eller killar jag dejtar. Så om jag träffar någon nu som klär sig i mjukis kläder och keps då har alla andra på sig mjukisar och keps alltså dom jag träffar. Träffade någon som drack väldigt mycket cola zero, så den tiden när jag gick hem till min mamma hade hon alltid en cola zero på vardagsrumsbordet själv dricker hon aldrig cola zero eller köper hem cola zero, om hon köper cola då kommer hon vanlig Coca Cola och inte zero.
Citera
2025-09-22, 23:41
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstalkad
De brukar vara så, eftersom för dig pratar de mycket om politik så då ser de alla ut som politiker de brukar göra så, att alla ska lika dana ut 😂

För mig är det såhär: om jag umgås med någon som klär sig stilrent då klär alla andra sig stilrent (dom jag träffar) Oftast har jag bara killkompisar eller killar jag dejtar. Så om jag träffar någon nu som klär sig i mjukis kläder och keps då har alla andra på sig mjukisar och keps alltså dom jag träffar. Träffade någon som drack väldigt mycket cola zero, så den tiden när jag gick hem till min mamma hade hon alltid en cola zero på vardagsrumsbordet själv dricker hon aldrig cola zero eller köper hem cola zero, om hon köper cola då kommer hon vanlig Coca Cola och inte zero.

Dem som jobbar åt programmet har mönster och teman.
För en ti kan det vara att perpsen klär sig I rött, fär någon annan gult, för en annan grönt. Dem kan växla färgteman.

Det är mycket disinfo/misinfo I tråden och många falska t.i's.

Gangstalking är likt zersetzung programmet som tyska regeringen hade på 70 talet.
Förra chefen för FBI I L.A Ted Gunderson bekfräftade att gangstalking är på riktigt.
Gangstalking är ett krig som förs mot en individ. Dem använder både psykologiska och fysiska krigsföringsmetoder.

Programmet vill inte att folk ska veta sanningen om programmet och vad det är därav sprids det mkt disinfo/misinfo.

Viktigt att komma ihåg är att dem flesta som utger sig för att vara ti's online är falska och jobbar åt programmet. Det är lätt att hävda saker om man är anonym. jag som är offentlig ti med videor på mig själv och har varit konsistent med att prata om detta offentligt i flera år och ej spridit massa disinfo från programmet har mer kredibilitet än folk som dyker upp och hävdar sig vara utsatta och sprider galenprat.

en standard taktik av falska ti's är att sprida galenprat.

Antingen hävda att som ti är man attackerad med satelliter eller annat knäppt, eller att vi blir attackerade med svartmagi eller liknande.

Dem gillar ej att folk hör om programmet utan att det är en massa galenprat som lagts till om "rymdödlor, magi eller fjärkontroll" etc.
Senast redigerad av Mike89 2025-09-22 kl. 23:56.
Citera
2025-09-22, 23:47
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Jo du har rätt i att dom försöker använda sig av olika människor så att det ska vara förvirrande varifrån de kommer.

Det finns en röd tråd genom det hela och de flesta jag pratat med av dem verkar vara vänster eller dom delar vänsterns världsåskådning.

Men sånt vet man oftast bara när man börjar prata med dem en del av dem är dock väldigt tystlåten och säger inte speciellt mycket.

Vanligtvis har jag inte den en minsta aning om att dom är med i det här programmet förrän dom börjar stalka mig genom att dyka upp flera gånger i butiker som jag besöker ofta. 🤔

Har dock inte träffat en enda gang stalker som varit höger ännu dom tycks inte finnas överhuvudtaget. Så jag är fullkomligt övertygad om att detta kommer från vänstern och att gang stalking är nå slags vänster terrorism aktivism eller vad man nu vill kalla det🙄

"Divide and conquer" Det är ej vänstern eller högern som står bakom programmet. Det kvitter om sverige har höger eller vänster regering.

Det är djupa staten som styr landet från bakom kullisserna.

Jag har sett allt från veganer till köttätare till ateister till kristna högerfolk medverka I programmet. Jag som är kristen och har tittat på kristna amerikanska youtube kanaler har märkt att ofta börjar pastorn subtilt att attackera mig med psykologisk krigsföring. Så kallat "narcissistic dogwhistling abuse"

Dem vill att folk ska se vänster eller höger som problemet när djupa staten aka illuminati kontrollerar båda sidor!

Dem vill att man ska känna sig trakkaserad så dem använder ofta samma personer som dyker upp flera gånger runt dig när du är ute, dem kan också ha ett tema tex att dem ofta har dödskalle symbol på sig eller en viss siffra, då kan det räcka med att du ser en person 1 gång i affären för att du ska märka det är en agent, ej enbart pga symbolen utan hur dem beter sig runt dig.
Citera
2025-09-23, 00:14
Medlem
Mike89s avatar
Citat:

Jag kan av erfarenhet säga att det är både höger och vänster, stämmer ej att det är enbart vänsterfolk som är agenter åt programmet.
Citera
2025-09-23, 00:16
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Att förstöra en människa är i sig ingen motiv. Vad finns det för motiv för att förstöra en TI - en person som många gånger helt saknar makt och inflytande? Och ta bara en sådan sak som att "mörda dem långsamt" - vad fan är vitsen med det och varför slänger man ut tiotals miljoner på något så meningslöst?

För övrigt är era påhittade motivbilder extremt motsägelsefulla och skrattretande. Vissa pratar om att de är guds utvalda och att det är satan som vill förgöra dem, någon annan snackar om bögar och den tredje hävdar att han har Olof Palmes mördare efter sig.

Du tar upp skrattretande exempel från vad falska T.I's säger. Folk som har som jobb att låta knäppa för att mörka programmet. Läs zersetzung artikeln på wikipedia! Det var ej enbart superkändisar eller liknande som blev utsatta. Detta program är likt zersetzung programmet.
Citera
2025-09-23, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike89
Dem som jobbar åt programmet har mönster och teman.
För en ti kan det vara att perpsen klär sig I rött, fär någon annan gult, för en annan grönt. Dem kan växla färgteman.

Det är mycket disinfo/misinfo I tråden och många falska t.i's.

Gangstalking är likt zersetzung programmet som tyska regeringen hade på 70 talet.
Förra chefen för FBI I L.A Ted Gunderson bekfräftade att gangstalking är på riktigt.
Gangstalking är ett krig som förs mot en individ. Dem använder både psykologiska och fysiska krigsföringsmetoder.

Programmet vill inte att folk ska veta sanningen om programmet och vad det är därav sprids det mkt disinfo/misinfo.

Viktigt att komma ihåg är att dem flesta som utger sig för att vara ti's online är falska och jobbar åt programmet. Det är lätt att hävda saker om man är anonym. jag som är offentlig ti med videor på mig själv och har varit konsistent med att prata om detta offentligt i flera år och ej spridit massa disinfo från programmet har mer kredibilitet än folk som dyker upp och hävdar sig vara utsatta och sprider galenprat.

en standard taktik av falska ti's är att sprida galenprat.

Antingen hävda att som ti är man attackerad med satelliter eller annat knäppt, eller att vi blir attackerade med svartmagi eller liknande.

Dem gillar ej att folk hör om programmet utan att det är en massa galenprat som lagts till om "rymdödlor, magi eller fjärkontroll" etc.

Ja! Jag har fattat det! Många som spelar att dom är t.is och låter helt galna bara eller schitzofrena. Har fattat att dom antingen är gangstalkers eller bara schitzos.
Citera
2025-09-23, 00:59
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ja! Jag har fattat det! Många som spelar att dom är t.is och låter helt galna bara eller schitzofrena. Har fattat att dom antingen är gangstalkers eller bara schitzos.

Stämmer bra det.
Uppskattningsvis:
9/10 "Targeted individuals" aktiva online =Falska
9/10 Falska T.I's = Galenpratare
Nån enstaka galenpratare här och där kan vara den sällsynte personen som faktiskt har paranoid schizofreni eller liknande och funnit "gangstalking ämnet"

Det är viktigt att veta att om någon galenpratar så hjälper dem programmet att fortgå genom att diskreditera det, om dem har det som jobb eller ej.

Det är dock ytterst sällsynt att en galenpratare är en 'knäppgök' utan att ha som jobb at vara det.

Folk med riktig schizofreni borde söka google för "Abram Hoffer Shizophrenia"

Vitamin B3 / Niacin kan hjälpa mentalsjuka. Abram var en orthomolekylär psykiatrier som använde kostillskott för att hjälpa schizofrena.

Många falska T.I's hävdar att vi blir utsatta för "v2k machines" som ger en röster I huvudet, det hjälper att få folk att tro att T.I''s lider av genuina mentalproblem. En del av Paranoid Schizophreni är att höra röster/se syner.
Citera
2025-09-23, 02:33
Medlem
[quote=Gangstalkad|92993511]
Det här är ett exempel, eftersom de har sagt till mig flera gånger vad jag tänker på eller gör hemma där ingen ser mig en gång tänkte jag de att kanske ser mig genom allt som är elektroniskt så jag täcker mina badrumslampor med handdukar innan jag klär av mig för att duscha, bara några timmar senare ringer en av dom här stalkarna mig och säger du vet att gangstalkarna kan se dig genom din lampor va? Det är inte ens slump och det händer nästan varje dag!
Citera
2025-09-23, 02:52
Medlem
Mike89s avatar
[quote=Gangstalkad|93036536]
Citat:
Det här är ett exempel, eftersom de har sagt till mig flera gånger vad jag tänker på eller gör hemma där ingen ser mig en gång tänkte jag de att kanske ser mig genom allt som är elektroniskt så jag täcker mina badrumslampor med handdukar innan jag klär av mig för att duscha, bara några timmar senare ringer en av dom här stalkarna mig och säger du vet att gangstalkarna kan se dig genom din lampor va? Det är inte ens slump och det händer nästan varje dag!

Det glider in på galenprat nu om du hävdar att dem kan läsa dina tankar.

Dem kan gissa vad en person tänker på men det finns inget sätt att läsa dina tankar på håll.

Dem lyssnar på vad du gör genom mobil/dator. Dem kan koppla in sig på ens telefon mikrofon och titta genom ens kamera (laptop/mobil) Teoretiskt kan dem sätta in mini spionkameror men risken för dem är att man hittar dem och kan bevisa att man är spionerad på. Du bör täcka kameror med tejp om du vill hindra folk att titta genom kameran.

Dem tittar på allt du gör på din mobil/dator och kopplar in sig på mikrofon/kamera om du är en T.I.

Nyare telefoner med inbyggt batteri gör att dem kan lyssna/titta även om du stänger av din mobil.

Ett sätt att hindra att dem kan koppla in sig i din telefon är att lägga den i en kastrull med lock eller att lägga mobilen i en faraday påse.

Som ett experiment kan du ta en stålkastrull med stål lock och lägga mobilen däri i en minut, sen öppnar du locket och kollar på hur många "pinnar" du har på mottagningen. Är det 0 så är det en indikation på att den kastrullen funkar.

Man kan också ta en sko kartong med lock och slå in den med alu-folie och det blir I effekt en "faradaybur"
Senast redigerad av Mike89 2025-09-23 kl. 02:54.
Citera
2025-09-23, 02:59
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Nej det är inte paranoia om det händer!
Paranoia är när man tror. Och jag har en del bevis på många saker
Har du presenterat dessa bevis i tråden? Eller ringer nån och påminner dig om att olyckor kan så lätt hända, så fort du knappar in adressen till någon uppladdningssida på nätet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in