Citat:
Jo det brukar vara så dom gör men varningen kan ibland vara med subtilt jag minns när min morfar dog så samma vecka som det hände så kom det en väldigt subtilt meddelande via Webbradion som jag brukade ha på ibland meddelandet var på engelska died had a accident på engelska efter detta meddelande slutade webradion att fungera och jag fick starta om den.
Det visade sig senare att min morfar hade fallit och dog några dagar senare på sjukhuset.🤔
Det är därför jag är väldigt aktsam när det gäller sådana där subtila meddelande dom kan bland annat mixtra med webbradio Facebook och Youtube.
Det gäller att kunna identifiera dem för att att undvika att man hamnar i trubbel och umgänge med dessa innebär alltid problem så om man kan så ska man försöka undvika att ha något att göra med så kallade gang stalkers.
Det är lite lättare att identifiera kvinnor som deltar i det här programmet för dom har det typiska vänster utseendet stora glasögon och lite retro kläder från någon secondhand affär pratar man med dem så kan man få reda på att dom är vegetarianer eller så klär dom sig i goth stil och är satanister eller häxor osv.
Gang stalker män är däremot svårare att identifiera förutom att man får känslan av att det hänger nått ondskefullt över dem annars har dom vanligtvis samma kläder som alla andra män i den åldern. 🤔
Hur upplever du att det är att försöka identifiera dessa gang stalkers ?
Det visade sig senare att min morfar hade fallit och dog några dagar senare på sjukhuset.🤔
Det är därför jag är väldigt aktsam när det gäller sådana där subtila meddelande dom kan bland annat mixtra med webbradio Facebook och Youtube.
Det gäller att kunna identifiera dem för att att undvika att man hamnar i trubbel och umgänge med dessa innebär alltid problem så om man kan så ska man försöka undvika att ha något att göra med så kallade gang stalkers.
Det är lite lättare att identifiera kvinnor som deltar i det här programmet för dom har det typiska vänster utseendet stora glasögon och lite retro kläder från någon secondhand affär pratar man med dem så kan man få reda på att dom är vegetarianer eller så klär dom sig i goth stil och är satanister eller häxor osv.
Gang stalker män är däremot svårare att identifiera förutom att man får känslan av att det hänger nått ondskefullt över dem annars har dom vanligtvis samma kläder som alla andra män i den åldern. 🤔
Hur upplever du att det är att försöka identifiera dessa gang stalkers ?
Det finns ingen "exakt typ" av gangstalker.
Det finns äldre kvinnor, äldre män som jobbar åt programmet, yngre, allt från punkare till mer formellt klädda.
Svenskar, invandrare, svarta, vita, asiater, det finns ingen fast typ.
Det som man känner igen dem på är deras betendee elelr att dem har kläder som är ett "tema" i ens trakasserier. Att dem har dödskallar på kläderna tex kan vara ett tema som programmat använt. Orden dem använder runt en kan också visa att dem är gangstalkers.
Det här programmet som jobbar på att förstöra ens liv/mörda en rekryterar människor av alla typer.