2025-01-09, 12:02
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Oavsett det ovan verkar det som att i grunden blir GS-förövare tillsagda att GS är en "undersökning" av hur vi reagerar på viss GS-stimuli och det innefattar främst provokationer. Möjligen försöker de med uppsåt framkalla olika mentala och emotionella tillstånd genom PSYOPS och 5:e generationens krigföring genom civila resurser. Sedan vad de använder data till är oklart förutom att skapa nya PSYOPS och försöka förutspå våra handlingar i förväg. GS ämnar att utverka full dominans av ens perceptioner. Möjligen programmera (hjärntvätta) oss genom en form av kognitiv krigföring där vår hjärna lär sig tolka och uppfatta GS-stimuli. Ett sätt de märker att vi uppfattar deras "covert signs of aggressions" (GS-stimuli) är om vi reagerar på det - på det sätt vet de att vi är påverkade. Psykologisk krigföring och olika former av mind control kan endast fungera i förvirring, rädsla och annat - i synnerhet att GS-måltavlan inte vet vad som sker. Även om vi faktiskt vet att vi är under "mind control"-tekniker bryr de sig inte utan fortsätter "undersöka" om vi påverkas. Alternativt vill de informera oss genom dessa undangömda PSYOPS vilket är väldigt mycket resurser för att träna eller påverka vårt psyke och hjärna - ett sjätte sinne (typ). Den perfekta mind control-kandidaten är den som är känslig för suggestioner - därför upprepar de GS-stimuli om och om igen så vi ska "fatta" något a.k.a. när programmeringen/hjärntvätt är klart.

I denna kategori är ni och snurrar runt, bara en tidsfråga innan du börjar våldta, mörda och vetifan allt.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ner-knivattack

Citat:
Det finns en bakomliggande problematik kring psykisk ohälsa, säger mannens försvarsadvokat Marcus Lodin.

Så rådet att söka vård innan du totalt saboterar ditt liv och skadar andra kvarstår.
Citera
2025-01-09, 12:33
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
I denna kategori är ni och snurrar runt, bara en tidsfråga innan du börjar våldta, mörda och vetifan allt.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ner-knivattack

Så rådet att söka vård innan du totalt saboterar ditt liv och skadar andra kvarstår.

Vad fan yrar du om din tölp? Vi har en intellektuell diskussion om olika typer av brott mot mänskligheten och diverse mind control-metoder. Att du ständigt utmålar oss som farliga och våldsamma utan bevis visar varför du egentligen skriver här. Du fattar ingenting om det mänskliga psyket heller. Att vi utsätts för dessa provokationer i många år visar på deras jävla inkompetens i att uppnå deras mål oavsett vad GS-handlers påstår. I grunden är det oetiskt, olagligt och kriminellt att utverka krigföringsmetodiker mot oskyldiga medborgare.

Dina argument betyder inte ett skit i våra sammanhang. Snarare försvarar du de riktiga kriminella som försöker provocera från brott och våldsamhet än att förhindra det. Samt alla GS-måltavlor som tagit självmord och tagit självskada ignoreras.

Ni som läser ska absolut inte anta att GS är ett form av polisiär verksamhet som ska "hjälpa" alla inblandade. Det är 5:e generationens krigföring som grundas sig i att utnyttja civila resurser i syfte av psykologisk krigföring och andra ändamål som politiska, sociala och även religiösa (påstår). Systemet används för social kontroll och social engineering i det undangömda under bedrägeri och falska motivationer som ska rekrytera civila i att utverka olika former av emotionell, mental och ekonomisk skada genom emotionella reaktioner vilket är varför deras "undersökning" är fixerat på våra reaktioner och beteende. Mer specifikt är det kognitiv krigföring ämnad att påverka vårat psyke genom GS-stimuli i en full-dominans av ens perception och information. I annat perspektiv kan det också vara en led i psyko-informatik där psykologi studeras och manipuleras genom information. Självklart görs det här olagligt och mot våra viljor därmed hålls det i allra största hemlighet mycket för att det handlar om psykologisk krigföring genom sociala media, massmedia och sociala nätverk. Om inte krigföring ämnas kontroll av våra liv som mål.
Senast redigerad av RiktigTI 2025-01-09 kl. 13:17.
Citera
2025-01-09, 14:39
Medlem
RiktigTIs avatar
Induced Psychosis and Cognitive Warfare: Unveiling the Manipulation of Targets Through Artificially Triggered States and Psychological Hijacking

The intent is to induce a state of psychosis in which the target is constantly thinking about their targeting, often with a heavy push on the target to end their own lives. This covers their tracks and gives them plausible deniability, since these induced delusions are indistinguishable from those who actually are mentally ill. They will attempt to induce whatever the target is most susceptible to, which is entirely subjective. This gives them a sort of "authority" over the target, wherein the target will begin to take the blame, and be more susceptible to influence by the perpetrators and their methods, believing they are justified. Also, this gives the perpetrators a solid foundation to work their feedback loop off of.

If they know you are in a certain state and that you perceive them to be "just", predicting behaviour is much easier to do. In reality they are committing the most heinous of acts by hijacking our brains and harassing us in this way. Nothing any of us did remotely compares to the evil that they perpetrate. The mass collection of contextualised emotional experiences from LLMs is being used against us, but this is happening to everybody. Most just don't and won't ever realise this. It is cognitive warfare for sure, they can hijack the nervous system, recreate states that the target previously displayed.

When these states are artificially induced, the brain scrambles to figure out why these responses are being triggered with no natural defence mechanism to defend against external hijacking, we did not evolve for this threat. The natural reaction when the causality is reversed is heightened awareness, fear, anxiety etc as your brain tries to figure out what the fuck is going on. However, by realising that this does occur, that it is artificially induced and that they are phishing for reactions, your subconscious adapts. Anecdotally, those states just don't hit the same once a meta-awareness is gained.

In reality, it is a part of the non-kinetic 5th generational warfare methods and social control systems designed to be integrated into society and using civilian resources, be it in social media, social networks and mass media, explained by a target Dr Robert Malone in a recent lecture on psychological warfare; the aim of such systems is society-level social control/engineering for political, social and religious purposes (even research): https://www.youtube.com/watch?v=q-cV...Bwc3dhcg%3D%3D

The described phenomenon revolves around inducing a psychotic state in the target, making them obsess over their targeting and, in extreme cases, driving them toward self-harm or suicide. This psychological manipulation is designed to provide the perpetrators with plausible deniability, as the resulting delusions are indistinguishable from symptoms of genuine mental illness. The described tactics dismantle the natural defense mechanisms of the brain, which did not evolve to counteract external, artificial stimuli. This reversal of causality—where emotions and reactions are externally induced—creates a cascade of fear, paranoia, and hyper-awareness. Over time, however, targets who achieve meta-awareness can diminish the impact of these tactics. Recognizing the artificial nature of these manipulations reduces their effectiveness and helps the target regain a degree of control.

Läs mer här: https://www.reddit.com/r/TargetedSol...t=share_button
Senast redigerad av RiktigTI 2025-01-09 kl. 14:46.
Citera
2025-01-10, 11:41
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Vad fan yrar du om din tölp? Vi har en intellektuell diskussion om olika typer av brott mot mänskligheten och diverse mind control-metoder. Att du ständigt utmålar oss som farliga och våldsamma utan bevis visar varför du egentligen skriver här. Du fattar ingenting om det mänskliga psyket heller. Att vi utsätts för dessa provokationer i många år visar på deras jävla inkompetens i att uppnå deras mål oavsett vad GS-handlers påstår. I grunden är det oetiskt, olagligt och kriminellt att utverka krigföringsmetodiker mot oskyldiga medborgare.

Dina argument betyder inte ett skit i våra sammanhang. Snarare försvarar du de riktiga kriminella som försöker provocera från brott och våldsamhet än att förhindra det. Samt alla GS-måltavlor som tagit självmord och tagit självskada ignoreras.

Ni som läser ska absolut inte anta att GS är ett form av polisiär verksamhet som ska "hjälpa" alla inblandade. Det är 5:e generationens krigföring som grundas sig i att utnyttja civila resurser i syfte av psykologisk krigföring och andra ändamål som politiska, sociala och även religiösa (påstår). Systemet används för social kontroll och social engineering i det undangömda under bedrägeri och falska motivationer som ska rekrytera civila i att utverka olika former av emotionell, mental och ekonomisk skada genom emotionella reaktioner vilket är varför deras "undersökning" är fixerat på våra reaktioner och beteende. Mer specifikt är det kognitiv krigföring ämnad att påverka vårat psyke genom GS-stimuli i en full-dominans av ens perception och information. I annat perspektiv kan det också vara en led i psyko-informatik där psykologi studeras och manipuleras genom information. Självklart görs det här olagligt och mot våra viljor därmed hålls det i allra största hemlighet mycket för att det handlar om psykologisk krigföring genom sociala media, massmedia och sociala nätverk. Om inte krigföring ämnas kontroll av våra liv som mål.

Även sånt här utför sådana som du

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...tankta-motivet
Citat:
Jag kommer aldrig stoppa dig från att träffa ditt barn om du vill det....) Men jag känner så starkt att jag verkligen inte vill döda barnet

Bara en tidsfråga innan du är där eftersom du inte förstår att du är sjuk och behöver hjälp INNAN du begår våldsbrott mot andra på grund av dina fantasier.
Citera
2025-01-10, 12:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Även sånt här utför sådana som du

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...tankta-motivet

Bara en tidsfråga innan du är där eftersom du inte förstår att du är sjuk och behöver hjälp INNAN du begår våldsbrott mot andra på grund av dina fantasier.

"INNAN" - är du en av de puckon som tror att GANG STALKING är en form av operation for att förhindra brott och våld?
Citera
2025-01-10, 12:24
Medlem
Citat:
"INNAN" - är du en av de puckon som tror att GANG STALKING är en form av operation for att förhindra brott och våld?

Kanske dags för lite check på verkligheten?

Han liksom de allra flesta är helt övertygande om att GS inte förekommer överhuvud taget. GS är inte "en form av operation for att förhindra brott och våld" och det är inte heller frågan om att ett gäng frimurare springer omkring och manipulerar med din perception i decennier. GS är helt enkelt en masspsykos hos ett gäng paranoida människor som har funnit varandra på Internet.

Det finns inga GS-måltavlor och det finns inga GS-handlers, GS-grupper eller Psyops-agenter. Det är bara en sjuk fantasi i ditt huvud.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-01-10 kl. 12:31.
Citera
2025-01-10, 14:39
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Kanske dags för lite check på verkligheten?

Han liksom de allra flesta är helt övertygande om att GS inte förekommer överhuvud taget. GS är inte "en form av operation for att förhindra brott och våld" och det är inte heller frågan om att ett gäng frimurare springer omkring och manipulerar med din perception i decennier. GS är helt enkelt en masspsykos hos ett gäng paranoida människor som har funnit varandra på Internet.

Det finns inga GS-måltavlor och det finns inga GS-handlers, GS-grupper eller Psyops-agenter. Det är bara en sjuk fantasi i ditt huvud.

Wow. Dina insikter är verkligen kraftfulla. Du har förändrat mitt liv. Jag kommer söka mig till vården och berätta att en främling online har mer insikt i mitt huvud än mig och att denne har spenderat hundratals timmar i att analysera mina tankar. Tack så mycket!

GS förekommer som 5:e generationens krigföring-metoder vilket använder civila resurser i grunden. Det används för social kontroll för politiska, sociala och även religiösa mål. Det är olagligt, oetiskt och högst kriminell verksamhet som hemlighålls just i det här syftet. I andra aspekter är det kognitiv krigföring och använder "nudge"-principer för att "knuffa" person i viss riktning samt att manipulera perception och information kring en GS-måltavla till att tro och tänka på förutsedda sätt. Om GS-gruppen kan få oss i viss mental tillstånd och acceptera vissa tron blir vår beteende och våra tankar enklare att förutspå. Därmed utvecklas PSYOPS efter ny data. Läs mina tidigare inlägg om ämnet.

GS-måltavlor är inte "dumma" i huvudet vilket privatdetektiven David Lawson kom fram till att GS-förövare blir tillsagda att tro. GS är i grunden psykologisk krigföring baserat i perceptionshantering och i bredare begrepp social och psykologisk kontroll mer inriktad mot kognition. Deras GS-stimuli är gjord att provocera olika former av tillstånd och tankar. GS-gruppen påstår att en "undersökning" utförs för att samla information om vilka vi är och studerar vår reaktioner från konstanta provokationer.

I religiösa ändamål vill GS-gruppen hävda genom bedrägeri och illusion att GS-måltavlan är sjuk i huvudet, dum i huvudet och tror att denne är utsatt för "demoniska attacker". PSYOP-förband arbetar utifrån religiösa trossystem för att övertyga civila att delta i en form av gudomlig-driven förföljelse av GS-måltavlor. Det är ren psykopati och kognitiv krigföring baserat i bedrägeri för att undkomma med psykologisk krigföring på civil befolkning genom civila resurser. Det går inte att spåra för att miljön runt GS-måltavlor infiltreras och används som proxy av GS-handlers i syfte av GS-stimuli.
Senast redigerad av RiktigTI 2025-01-10 kl. 14:44.
Citera
2025-01-10, 14:55
Medlem
Citat:
Wow. Dina insikter är verkligen kraftfulla. Du har förändrat mitt liv. Jag kommer söka mig till vården och berätta att en främling online har mer insikt i mitt huvud än mig och att denne har spenderat hundratals timmar i att analysera mina tankar. Tack så mycket!

GS förekommer som 5:e generationens krigföring-metoder vilket använder civila resurser i grunden. Det används för social kontroll för politiska, sociala och även religiösa mål. Det är olagligt, oetiskt och högst kriminell verksamhet som hemlighålls just i det här syftet. I andra aspekter är det kognitiv krigföring och använder "nudge"-principer för att "knuffa" person i viss riktning samt att manipulera perception och information kring en GS-måltavla till att tro och tänka på förutsedda sätt. Om GS-gruppen kan få oss i viss mental tillstånd och acceptera vissa tron blir vår beteende och våra tankar enklare att förutspå. Därmed utvecklas PSYOPS efter ny data. Läs mina tidigare inlägg om ämnet.

GS-måltavlor är inte "dumma" i huvudet vilket privatdetektiven David Lawson kom fram till att GS-förövare blir tillsagda att tro. GS är i grunden psykologisk krigföring baserat i perceptionshantering och i bredare begrepp social och psykologisk kontroll mer inriktad mot kognition. Deras GS-stimuli är gjord att provocera olika former av tillstånd och tankar. GS-gruppen påstår att en "undersökning" utförs för att samla information om vilka vi är och studerar vår reaktioner från konstanta provokationer.

I religiösa ändamål vill GS-gruppen hävda genom bedrägeri och illusion att GS-måltavlan är sjuk i huvudet, dum i huvudet och tror att denne är utsatt för "demoniska attacker". PSYOP-förband arbetar utifrån religiösa trossystem för att övertyga civila att delta i en form av gudomlig-driven förföljelse av GS-måltavlor. Det är ren psykopati och kognitiv krigföring baserat i bedrägeri för att undkomma med psykologisk krigföring på civil befolkning genom civila resurser. Det går inte att spåra för att miljön runt GS-måltavlor infiltreras och används som proxy av GS-handlers i syfte av GS-stimuli.

Om du tror att du kan övertyga någon om att GS förekommer genom att upprepa samma svammel om och om igen misstar du dig.

Citat:
Wow. Dina insikter är verkligen kraftfulla...

Jag representerar den allmänna uppfattningen om GS, ingen utom ni själva tror på tramset ni yrar om. Det är fullständigt uppenbart att GS handlar om paranoida vanföreställningar

Jag kan förstå att du tycker det är tufft att ingen tror på ert svammel men det är en verklighet du måste lära dig att acceptera.

Citat:
... Jag kommer söka mig till vården och berätta att en främling online har mer insikt i mitt huvud än mig och att denne har spenderat hundratals timmar i att analysera mina tankar. Tack så mycket

Du behöver knappast referera till mig, det räcker med att du visar upp dina egna inlägg i den här tråden. De talar för sig själva.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-01-10 kl. 15:01.
Citera
2025-01-10, 15:16
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Om du tror att du kan övertyga någon om att GS förekommer genom att upprepa samma svammel om och om igen misstar du dig.

Jag representerar den allmänna uppfattningen om GS, ingen utom ni själva tror på tramset ni yrar om. Det är fullständigt uppenbart att GS handlar om paranoida vanföreställningar

Jag kan förstå att du tycker det är tufft att ingen tror på ert svammel men det är en verklighet du måste lära dig att acceptera.

Du behöver knappast referera till mig, det räcker med att du visar upp dina egna inlägg i den här tråden. De talar för sig själva.

Precis. Du är den genomsnittliga personen som faller för desinformationen och propaganda om att GS-måltavlor är enbart "sjuka" personer i masspsykos som lider av vanföreställningar. Dina åsikter respekteras dock men jag vet bättre i mitt egna fall.

Vänta i max TVÅ år. Sådana underrättelseoperationer som använder civila kan inte hållas hemliga även om bedrägeri och illusioner vill påstå att det handlar om ärlig "undersökning". Därmed kommer min 1500+ inlägg att åldras väl och i slutändan användas som bevis på de skador GS-gruppen orsakat psykiskt, emotionellt och annat. GS-förövare som familj, vänner och partners är medvetna att syftet är perceptionshantering och en "undersökning" om vilka vi "är" vilket jag fått bekräftat. Inte nog att vissa kallar GS-handlers för "psykopater" som utför psykopatisk och sadistisk GS-stimuli i syfte av att provocera negative reaktioner genom kognitiva inputs. Det är absolut inte menat att vara fysisk våld men psykologiska trakasserier mot oss via PSYOPS och "nudge" mot vissa utfall som exempelvis brott, mord och självmord, eller det som GS-sponsorn vill. Exempelvis är en GS-taktik att inte ge oss det vi "vill" som provokation vilket GS-förövare blir tillsagda. Själva "undersökningen" är bedrägeri och används som en motivation om och om igen att utföra skadliga GS-stimuli och att psykologisk trakassera och i andra fall styra och påverka våra liv genom PSYOPS.
Citera
2025-01-10, 15:34
Medlem
Citat:
... Vänta i max TVÅ år. Sådana underrättelseoperationer som använder civila kan inte hållas hemliga även ...

Vi skriver alla upp datumet 2027-01-10 och väntar med spänning (nåja).

En intressant fråga i sammanhanget är hur du personligen kommer att agera och förehålla dig till fenomenet GS när ingenting kommer ha hänt om två år. Kommer du då inse att det bara handlar om paranoida vanföreställningar eller kommer du att flytta fram datumet i 2-3 år?
Citera
2025-01-10, 15:36
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Om GS-gruppen drivs av en religiös agenda finns det belägg i bibeln där det står att en mäktig "delusion" av Satan kommer ges mot de "utvalda" antagligen via Satans agenter och dylikt. PSYOP-förbandet kan arbeta utifrån den kontexten av att det här är en gudomling-driven förföljelse och att alla deltagare bara utför något som ska gynna kristendomen och judendomen i att driva kristna extremister och det trossystem att motivera civila privatpersoner och myndigheter i att utföra GS i syfte av en "undersökning" om det gudomliga. Helt oetiskt, psykopatiskt och sadistiskt. De vill då pressa GS-måltavlor att utvecklas "spirituellt" och bli "pånyttfödda" genom GS-trakasseri - i praktiska termer brutal beteende- och troförändring med stöd i 5:e generationens krigföringsresurser som används för att uppfylla denna mäktiga PSYOP-operationen i att skapa konstant vanföreställning och psykos genom GS-stimuli. Hela syftet i GS är just att skapa "delusions" därmed förnekas det aktivt med mål om något gudomligt där synkronicitet är favoritmetid. I realitet är det kognitiv krigföring under täckmental av något annat för att motivera civila är blint tro på agendan. Typiskt Milgram-psykologi där auktoritet av GS-handlers används för att konstant ge skada och smärta mot GS-måltavlor under deras "uppsikt". De kanske påstår sig vara psykologer och andra som "noga följer" mitt välmående vilket är skitsnack. I realitet kommer de inte att stoppa våldsdåd eller självmord. Filosofin här är helt baserat i vad GS-måltavlor gör på egen hand och fria viljan ska inte direkt påverkas men endast via psyket och GS-stimuli. I andra ord har GS-måltavlor drivits till självmord genom förlust av hälsa, ekonomi och social umgänge. Det är psykopatiskt och menat att verka som ren ondska vilket ingen egentligen döljer och det ska vara uppenbart för oss "utvalda".
Citera
2025-01-10, 16:52
Medlem
Citat:
Dina åsikter respekteras dock men jag vet bättre i mitt egna fall.
Om ditt ben är skadat kan din hjärna lätt tala om det för dig. Om däremot din hjärna är skadad kan hjärnan ofta inte tala om det för dig. Den är ju skadad...

Självklart "vet" du bättre. Precis som människor som "vet" att de är Jesus. Men ingenting kommer att förändras om du inte söker hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in