2025-03-23, 16:30
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Kul att du berättar hur ni arbetar

Vad heter din zigenarsläkt?

Hehe, jag tillhör en polsk adelssläkt men jag har jobbat som vakt för många år sedan och blivit bekant med zigenarnas modus operandi.
Citera
2025-03-23, 16:39
Medlem
Det är svårare att känna igen ZiggeROM nuförtiden - östats/balkan mena ZiggeROM har inte
typiska ZiggeROM (kvinno) kläder ex TiggeROM o TaskspeleROM med anhang
Citera
2025-03-23, 18:05
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Det är svårare att känna igen ZiggeROM nuförtiden - östats/balkan mena ZiggeROM har inte
typiska ZiggeROM (kvinno) kläder ex TiggeROM o TaskspeleROM med anhang

Jag har iaf lyckats tigga av zigenare

Jag är en snygg modellkille o utanför en pub var der massa härliga zigenarkärringar o deras döttrar - var som en grekisk gud åt dom

Tiggde zigg av dom o fick typ gratis faktum o några hemmagjorda zigenartidningar massa gånger

Var lite kul
Citera
2025-03-23, 18:12
Bannlyst
Jag har personligen satt fast över 100 zigenarkärringar. Som väktare och butikskontrollant under studietiden.

Dom kan bara inte låta bli. Det är nåt nedärvt. Så fort dom kommer in i butiken man kontrollerar så är det bara att börja jobba. Vad ska vi tro? 85% hitrate?
Citera
2025-03-23, 22:15
Medlem
Det har gått bra för Ramiza hon har all anledning att vara stolt.

Hon arbetar som kriminolog i Kristianstad o så är hon Ambassadör (rom ambassadör så klart)
Ambassadörer tjänar minst 100,000 kr mån

PS vad gör stolte Janko o var bor han
Citera
2025-03-28, 23:19
Avstängd
Mycket är bara myter och påhitt! Det är mycket skitsnack!

Ren rasism och inget av fakta!
Citera
2025-03-28, 23:57
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Jag har personligen satt fast över 100 zigenarkärringar. Som väktare och butikskontrollant under studietiden.

Dom kan bara inte låta bli. Det är nåt nedärvt. Så fort dom kommer in i butiken man kontrollerar så är det bara att börja jobba. Vad ska vi tro? 85% hitrate?
Nedärvt. Ja.
Citera
2025-09-22, 19:14
Medlem
spoilers avatar
"Tre tjuvar slog till mot Tunbykiosken i Västerås och stal 111 stockar snus – genom att gömma dem i en kjol. Kioskägaren ber nu om hjälp från allmänheten med att hitta gärningsmännen, och har lagt upp övervakningsfilmen på sociala medier."

https://www.friatider.se/rekordfrack...s-under-kjolen
Citera
2025-09-22, 20:50
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Tre tjuvar slog till mot Tunbykiosken i Västerås och stal 111 stockar snus – genom att gömma dem i en kjol. Kioskägaren ber nu om hjälp från allmänheten med att hitta gärningsmännen, och har lagt upp övervakningsfilmen på sociala medier."

Kollade på filmen.... Det som verkligen förvånade mig var inte stölden som sådan. Den förstår jag. Men hur kan kiosken ha hela jävla butiken sprängfylld av tobak mitt ute i butiken för alla och envar att bara sno?

Jag tror siffran 111st stockar är lite överdriven om det som stals är det som syns på filmen. Även om en stock bara väger drygt ett halvkilo styck så bir det ju typ 50kg för rubbet, och utrymmet det skulle ta är nog mer än vad du får in under en kjol.
Citera
2025-09-22, 23:20
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler

Det var rejält med stock de där ziggekärringarna fick. Undrar om ziggarna har någon form av intern tävling om hur mycket de kan få in i de där specialtillverkade stöldverktygen de kallar kjolar?
Citera
2025-09-26, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Kollade på filmen.... Det som verkligen förvånade mig var inte stölden som sådan. Den förstår jag. Men hur kan kiosken ha hela jävla butiken sprängfylld av tobak mitt ute i butiken för alla och envar att bara sno?

Jag tror siffran 111st stockar är lite överdriven om det som stals är det som syns på filmen. Även om en stock bara väger drygt ett halvkilo styck så bir det ju typ 50kg för rubbet, och utrymmet det skulle ta är nog mer än vad du får in under en kjol.

50 kg de fixar dom under kjolen, för ca 10 år sedan stal en kvinna 2 bilbatterier under kjolen plus lite mindre prylar. Hade typ ställning under kjolen som satt med remmar från midjebälte med en plattform nere vid fötterna där batterierna stod, syns inte att dom går brett mellan fötterna och har då aldrig sett en zigenare med stor kjolen röras snabbt.
Har även jobbat i butik och vi försökte alltid hålla koll men ofta hittade man tomma kartonger/förpackningar kvar i butiken då dom lämnat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in