2024-02-12, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Jag va med på detta brott men Najda var bara spanare så hon är oskyldig!

Du och Nadja deltog i stölden och ändå anser du att hon är oskyldig? Är denna typ av förvrängd logik vanlig bland zigenare? Är du själv zigenare?
Citera
2024-02-12, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Du och Nadja deltog i stölden och ändå anser du att hon är oskyldig? Är denna typ av förvrängd logik vanlig bland zigenare? Är du själv zigenare?

Det var ingen stöld! Och det fanns ingen dom (fakedom)! Det är bara myter och påhitt för att svartmåla Zigenare! Tänk själv..du kan inte bära så många cigarettlimpor på dig!!!
Senast redigerad av Mistyarrow 2024-02-12 kl. 19:54.
Citera
2024-02-12, 22:51
Medlem
Citat:

Nej, jag är inte Rom men jag älskar henne mera än livet självt!

Hon är min drottning och kommer så alltid vara ända in i evigheten!

Hon är en mycket speciell människa!
Senast redigerad av Mistyarrow 2024-02-12 kl. 22:59.
Citera
2024-02-13, 06:50
Bannlyst
Numera är det väl Rumänska Z folket som sysslar med stöld , finska Z har hittat mer lönsammare biz än att snatta.
Citera
2024-02-13, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Numera är det väl Rumänska Z folket som sysslar med stöld , finska Z har hittat mer lönsammare biz än att snatta.

Så kan det nog vara. Jag har hört att finska zigenare ägnar sig mer åt bedrägerier mot äldre.
Citera
2024-02-13, 07:35
Bannlyst
Citat:
Så kan det nog vara. Jag har hört att finska zigenare ägnar sig mer åt bedrägerier mot äldre.

Bidragsbrott, bedrägeri emot äldre osv. Sedan har vi Z folkets luktrativa biz, oschyssta bilaffärer och mjölka det allmäna på bidrag till olika kulturaktivtet inom Z folket, dvs fejkade studiecirklar osv.
Senast redigerad av 53280 2024-02-13 kl. 07:39.
Citera
2024-08-06, 13:59
Medlem
spoilers avatar
Man vågar nog inte skriva ut kjol längre i rapporterna.

"Köttstölden ska ha inträffat på Coop i Hörby, under lördagskvällen. En kund i butiken slog larm till personalen efter att ha bevittnat stölden.

Vittnet hade observerat en man och en kvinna som kom in i butiken, tillsammans med några barn.

Enligt vittnet stoppade först kvinnan kött under kläderna. Mannen och kvinnan ska sedan ha hjälpts åt att fylla en väska med kött."

https://www.skd.se/2024-08-06/vittne...der-kottstold/
Citera
2024-08-07, 08:13
Medlem
Redivivuss avatar
Lukrativ Z business är att stjäla och då man åkt fast anklaga vittnen och polis för rasism och diskriminering - och pga detta få ut "skadestånd".

Du kan sätta dit en Z, men du får inte påtala att det är en Z.
Citera
2024-08-07, 09:39
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Minns när jag på 70-talet arbetade på en liten ICA-butik på en liten ort. En dag kom en grupp zigenare (ursäkta uttrycket men det var kvinnor med långa sammetskjolar och vita kråsblusar) in i butiken. I gruppen var också män och några barn. Vår stackars chef viskade....-"Håll ögonen på dem" (kanske var han rasist men han är död nu). Minns att ett av barnen, en pojke i typ sexårsåldern ställde sig och URINERADE på golvet i butiken (LIVSMEDELS-butik) och självklart så riktades all uppmärksamhet dit. Hinkar och trasor och torka hejvilt. De köpte INGENTING, men när de äntligen gått så hittade vi tomma kartonger här och var och de hade fått med sig cigaretter. På den tiden hade man inte cigaretterna skyddade som idag utan mer lättillgängligt.........! Jag glömmer det aldrig och minns det som det var igår.

Haha

Kan tänka.mig hur dom satt i sin dieselmerca med tattartermosen hängande i dragkroken och flinade med sina gula och guldiga tänder i sin färd mot solnedgången o nästa plundringsort

Härligt folk
Citera
2025-03-23, 06:42
Medlem
Citat:

I såna fall är det bara klippa dom som håller på. Inget konstigare är så!
Citera
2025-03-23, 12:22
Medlem
rex144s avatar
Zigenare oftast agerar i grupp. Först går två zigenare i butiken och söker upp vakter eller beter sig extra skumt för att personalen ska kalla på vakter och när vakter börjar följa de i butiken då börjar zigenare skrika att det är rasism och diskriminering. Dessa zigenare drar bort vakter från kassan till den bortersta delen av butiken medan andra zigenare under tiden har kommit in i butiken och stjäl
Citera
2025-03-23, 13:58
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Zigenare oftast agerar i grupp. Först går två zigenare i butiken och söker upp vakter eller beter sig extra skumt för att personalen ska kalla på vakter och när vakter börjar följa de i butiken då börjar zigenare skrika att det är rasism och diskriminering. Dessa zigenare drar bort vakter från kassan till den bortersta delen av butiken medan andra zigenare under tiden har kommit in i butiken och stjäl

Kul att du berättar hur ni arbetar

Vad heter din zigenarsläkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in