2025-09-21, 21:07
Medlem
Horrorgrams avatar
Vad tror han seriöst med denna skuld på 60 k som ligger hos kronofogden ska hända? Ska han då upp i rätten? Att grina ut i en video och säga att han inte kan betala skulden, vad ska det hjälpa?
Till och med Hyresgästföreningen har gått på Trobos linje med att han ska betala.
Citera
2025-09-21, 21:13
Medlem
GreenBatterys avatar
AI-fri festmusik: https://youtu.be/H0FNuTGpLgQ?si=mxSXK-U6E9ZlniKZ

Fixar nån alternativlänk så poppar jag popcorn så länge?

Tack på förhand!
Citera
2025-09-21, 21:29
Medlem
0.1s avatar
Carl Fredrik Alexander Rask, du är så jävla värdelös
Citera
2025-09-21, 22:06
Medlem
Såklart Hyresgästföreningen missförstått allt. Haha
Citera
2025-09-21, 22:15
Medlem
Så han uppmanar sina tittare i senaste videon att tipsa media. Var inte han själv en av de som höll på och kallade Axel Ö för bölman när Aftonbladet gjorde en artikel om honom och Simon?

Ska han böla nu?
Citera
2025-09-21, 22:23
Medlem
BadrumsDörr. Han har 60000 andra problem att hacka upp sig på.

Vilken missär att hamna hos fogden för att man bytar en hyresrätt mot en annan.
Citera
2025-09-21, 22:31
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
BadrumsDörr. Han har 60000 andra problem att hacka upp sig på.

Vilken missär att hamna hos fogden för att man bytar en hyresrätt mot en annan.
Han kommer vara skuldsatt livet ut, om det inte vore för den store Alf (må han vila i frid), skulle han redan haft ett par miljoner i skulder.

För något år sedan skulle arvet investeras, planerna var stora, nu är han i en värre sits än när han stal arvet från Fredrik.

Han tjänar väl knappast tillräckligt för att få utmätning på lönen? Ser fram emot besöken från kronofogdens inspektörer.
Citera
2025-09-21, 22:57
Medlem
GreenBatterys avatar
Klassisk Baronkvalitet!

”Jag säger Jan hela videon men han heter Mikael så tänk på det när ni lyssnar!”

Han hänger ut kommunstyrelsens ordförande och även kanslichefen, komplett med namn och allt!

Insinuerar att politikerna ligger bakom hans faktura.

Inser fortfarande inte att han tog nya lägenheten i befintligt skick för han hade så jäkla bråttom. Han har garanterat inte heller anmält felen till Trobo. Jag tror de kan rätta till det mesta men om han inte rapporterar in det så ringer de såklart inte på:
”Hej! Är det något vi kan hjälpa till med?”

Det här blir bara roligare och roligare Trosas egna Don Quijote fightas förgäves med väderkvarnar!

”Jag har liksom inte orkat!”

Ridå.
Citera
2025-09-21, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Klassisk Baronkvalitet!

”Jag säger Jan hela videon men han heter Mikael så tänk på det när ni lyssnar!”

Han hänger ut kommunstyrelsens ordförande och även kanslichefen, komplett med namn och allt!

Insinuerar att politikerna ligger bakom hans faktura.

Inser fortfarande inte att han tog nya lägenheten i befintligt skick för han hade så jäkla bråttom. Han har garanterat inte heller anmält felen till Trobo. Jag tror de kan rätta till det mesta men om han inte rapporterar in det så ringer de såklart inte på:
”Hej! Är det något vi kan hjälpa till med?”

Det här blir bara roligare och roligare Trosas egna Don Quijote fightas förgäves med väderkvarnar!

”Jag har liksom inte orkat!”

Ridå.
Det jag är lite orolig för är om någon av hans debila kärringföljare får för sig att hon ska hjälpa honom i denna gigantiska orättvisa och börja trakassera ordföranden och kanslichefen,
Citera
2025-09-21, 23:58
Medlem
Dr.mjaos avatar
Stackars Tessans pappa som kommer få betala för att Baronen skulle få gå hemma och maniskt städa köket tills färgen lossnade.

Tycker fortfarande att han kom undan billigt. Hade jag kunnat renovera alla ytskick i 3 rum och slipa golv för 60 000kr så hade jag gjort det direkt. Dessutom får han inte göra rotavdrag då fakturan är arbete beställt av Trobo.

Gissar att det är Tessans fel igen.
Citera
2025-09-22, 00:58
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Stackars Tessans pappa som kommer få betala för att Baronen skulle få gå hemma och maniskt städa köket tills färgen lossnade.

Tycker fortfarande att han kom undan billigt. Hade jag kunnat renovera alla ytskick i 3 rum och slipa golv för 60 000kr så hade jag gjort det direkt. Dessutom får han inte göra rotavdrag då fakturan är arbete beställt av Trobo.

Gissar att det är Tessans fel igen.
Något fel måste han gjort under hennes uppväxt för att hon skulle bli en sådan losermagnet.

Man måste ändå ge svärföräldrarna att dom vad jag vet lyckats med konststycket att aldrig blivit varken fotograferad eller filmad av bajshögen.

Skulle tro att ungarna är där väldigt ofta, både för att komma bort från den katastrofala hemmamiljön med allt vad det innebär men även ekonomiska, det är förstås viktigt att ungarna får bra och vällagad mat från grunden och inte bara en massa mjölmat och godis.
Citera
2025-09-22, 02:25
Medlem
CehminCuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ser fram emot besöken från kronofogdens inspektörer.

Hoppas att fogden tar både kameror, stativ, datorn, trumset och skitgitarrerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in