Citat:
Ursprungligen postat av
zantera
Håller med och tycker också tyvärr att många är immuna mot självkritik mot laget man håller på. Blir tyvärr en del tråkiga diskussioner när vettiga argument tas upp men det viftas bort för man kan ju inte säga något negativt om sin egen klubb även om det finns utrymme för förbättring.
2 spännande matcher idag. Stormötet såklart mest intressant ur ett tabellperspektiv men jag undrar nog om inte Bournemouth - Newcastle blir den roligaste matchen idag. Tyvärr kan toppmatcherna bli lite stängda och tråkiga. Hoppas Arsenal - City blir bättre än Liverpool - Arsenal eller Man Utd - Arsenal som båda var sömnpiller.
Jag håller med i det du säger. Det är tråkigt när en diskussion skapas för ett sen kapas av trollande.
Jag hatar fan att vänta på 17.30 matcher.. det är tortyr. Men jag tror att Arsenal-City kan bli spännande. Arsenals försvar är toksäkert medans Citys är lite svajigt. Jag hoppas att Arteta vågar satsa och inte kör samma mittfält som senast, dvs. Merino-Zubi-Rice. Är inte Ødegaard tillgänglig vill jag se Eze på mittfältet. Trossard kan ta hans position på vänsterkanten.
Hoppas verkligen att Arteta satsar fullt ut idag.
Edit: och yes, Bournemouth - Newcastle kan bli en riktigt rolig match.