2025-09-21, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Nu har ännu en "target individual" orsakat en tragedi. (FB) Ambulanspersonal avliden efter överfall, Nordanstig i Gävleborg (2025-09-20)

Gangstalking? Nä.
Psykisk sjukdom? Ja.

Med tanke på dagens händelse och alla dårar i tråden så är det uppenbart att psykvården inte fungerar.

Hur vet du att han var targeted individual hade han sagt att han var det? Eller är det bara du som gör ett antagande!? 🤔

Finns nämligen inget skrivet om att han som gjorde detta upplevde sig vara en targeted individual på aftonbladet i alla fall !?
Citera
2025-09-21, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstalkad
Ja precis!
Jag har inga riktiga vänner eller familj jag har jag alltid nya TILLFÄLLIGA vänner! Känns som att man alltid pratar med en och samma person trots att de är nya människor varje dag.

Jo det där har jag ochså lagt märke till att dom har alla liknande åsikter och formulerar sig ochså väldigt lika när man pratar med dem. 🤔

Jag minns när jag pratade med en av dem som är med i detta nätverk om vegetarisk mat och att man inte får lika mycket vitaminer och mineraler från vegetarisk diet som från kött svaret var något i stil med vad spelar det för roll vi ska ändå alla dö någon gång.

Och just det där har jag hört många andra gang stalkers säga i olika sammanhang tidigare 🤔

Det verkar vara som om det här nätverket lär dom hur dom ska uttrycka sig och tänka redan när jag börjar prata med dem så märker jag att jag inte är som dom. Situationen påminner väldigt mycket om filmen body snatchers dom pratar på ett speciellt sätt och märker dom att någon uttrycker sig eller har andra åsikter så alarmerar dom alla andra genom att skrika.

Dom har det här svärmmedvetandet vilket är lite otäckt måste jag erkänna ibland känner man rent obehag av att vara i deras närvaro 🙄
Senast redigerad av Anders43J 2025-09-21 kl. 12:20.
Citera
2025-09-21, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceOfSatan.
Samhället hade tjänat massor om de pingat samtliga dårars elektroniska plattformar så att omgivningen hade mottagit ett pling så fort dårens mobil närmar sig.

Ett sådant system hade kunnat vara helt gratis på frivillig basis genom goda medborgare jämfört med dygnskostnaden inom sluten vård.

Oavsett hur mycket du hör mig kan du inte se mig men jag kan se dig jag är en riktig gang stalking gud, halleluja.

Har fakstist aldrig hört röster..
Citera
2025-09-21, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo det där har jag ochså lagt märke till att dom har alla liknande åsikter och formulerar sig ochså väldigt lika när man pratar med dem. 🤔

Jag minns när jag pratade med en av dem som är med i detta nätverk om vegetarisk mat och att man inte får lika mycket vitaminer och mineraler från vegetarisk diet som från kött svaret var något i stil med vad spelar det för roll vi ska ändå alla dö någon gång.

Och just det där har jag hört många andra gang stalkers säga i olika sammanhang tidigare 🤔

Det verkar vara som om det här nätverket lär dom hur dom ska uttrycka sig och tänka redan när jag börjar prata med dem så märker jag att jag inte är som dom. Situationen påminner väldigt mycket om filmen body snatchers dom pratar på ett speciellt sätt och märker dom att någon uttrycker sig eller har andra åsikter så alarmerar dom alla andra genom att skrika.

Dom har det här svärmmedvetandet vilket är lite otäckt måste jag erkänna ibland känner man rent obehag av att vara i deras närvaro 🙄

Ja exakt det där känner jag igen!! Så gör dom de lägger något i minnet som du har sagt som topik ämne sen för att psyka dig, det ska kännas som att alla vet vad du pratar om. Det ska typ kännas som att alla vet allt om dig och allt du pratar om. Det är så de upprepar konversationer och allt du säger.
För 2-3 månader pratade flera med mig om att man känner igen någon som är kristen i hans frukter, den veckan då flera tog upp det gick jag till kyrkan då säger de idag ska vi prata om frukterna, Och sen säger de idag ska vi göra något speciellt något som kommer ge alla glädje, då satte de på marymary schackles låten och alla fick ställa sig upp och dansa. 2 dagar innan det sa jag att jag älskar att gå till kyrkor som har mycket liv och musik för då känner jag mig sig glad och schackles låten är en låt som jag brukade lyssna på privat🤣

Det som är jobbigt i det här det är att jag inte har fått känna av riktig kärlek i över 10 år säkert, så omänskligt liv…
Citera
2025-09-21, 13:34
Medlem
Citat:

Ja exakt det där känner jag igen!! Så gör dom de lägger något i minnet som du har sagt som topik ämne sen för att psyka dig, det ska kännas som att alla vet vad du pratar om. Det ska typ kännas som att alla vet allt om dig och allt du pratar om. Det är så de upprepar konversationer och allt du säger.

För 2-3 månader pratade flera med mig om att man känner igen någon som är kristen i hans frukter, den veckan då flera tog upp det gick jag till kyrkan då säger de idag ska vi prata om frukterna, Och sen säger de idag ska vi göra något speciellt något som kommer ge alla glädje, då satte de på marymary schackles låten och alla fick ställa sig upp och dansa. 2 dagar innan det sa jag att jag älskar att gå till kyrkor som har mycket liv och musik för då känner jag mig sig glad och schackles låten är en låt som jag brukade lyssna på privat🤣

Det som är jobbigt i det här det är att jag inte har fått känna av riktig kärlek i över 10 år säkert, så omänskligt liv…
Citera
2025-09-21, 13:45
Medlem
Citat:

Ja Allstå man vet inte riktigt om vill skada en eller om dom är där för en 🤔 det är det som är mindfucket i det hela kanske 🤔
Citera
2025-09-21, 16:11
Medlem
Citat:
Har fakstist aldrig hört röster..

Så du hör inte någon runt dig som du tidigare påstått. Du låter lite bipolär/borderline faktiskt. Sexet i kyrkan och hysteriska gråtanfall är ju lite tecken på det.
Senast redigerad av VoiceOfSatan. 2025-09-21 kl. 16:14.
Citera
2025-09-21, 16:16
Medlem
Citat:
Så du hör inte någon runt dig som du tidigare påstått. Du låter lite bipolär/borderline faktiskt. Sexet i kyrkan och hysteriska gråtanfall är ju lite tecken på det.

Har aldrig påstått att jag hör röster🤣 läs om läs rätt!
Citera
2025-09-21, 16:16
Medlem
Citat:

Citera
2025-09-21, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det är ju lite av en röd tråd hos er TI's - religion och fysisk kärlek.

Kan det handla om att gud är ute efter er för att ni har sex? Är gang-stalkers i själva verket änglar utsända av gud för att straffa er för ert promiskuösa beteende? Blir ni straffade av gud för att ni begår äktenskapsbrott?

Matteus 5:28
Var och en som med begär ser på en kvinna har redan begått äktenskapsbrott med henne i sitt hjärta.

Ja självklart vill inte änglarna att du begår äktenskapsbrott. Och det förvånar mig oerhört du trots det är otuktig.

1. Änglar straffar inte eller dömer andra människor. Bara satan som är stolt och dömande. 🤷🏻‍♀️
2. Så änglar har inte sex och begår mer synder eftersom de spelar spel med dig?
3. Änglar talar sanningen, hade de velat att du inte begår synder hade de tillrättavisat digits inte haft sex med dig! 🤣
Citera
2025-09-21, 16:24
Medlem
Citat:

Du skrev att folk runt dig du kände och inte kände kommenterade vad du gjort. Det är att höra röster om de inte säger det rakt i ansiktet.
Citera
2025-09-21, 16:28
Medlem
Citat:
Hur vet du att han var targeted individual hade han sagt att han var det? Eller är det bara du som gör ett antagande!? 🤔

Finns nämligen inget skrivet om att han som gjorde detta upplevde sig vara en targeted individual på aftonbladet i alla fall !?

Precis! De försöker hitta allt för att få oss att se ut som att vi har psykoser, det är ju det som är meningen.

Om du går in på Facebook, Instagram och YouTube där finns de både psykologer, doktorer, advokater och poliser som förklarar att gangstalking förekommer det är inte påhitt, bara för oss som är gangstalkade tydligen 🤷🏻‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in