Citat:
Ursprungligen postat av
Gangstalkad
Ja precis!
Jag har inga riktiga vänner eller familj jag har jag alltid nya TILLFÄLLIGA vänner! Känns som att man alltid pratar med en och samma person trots att de är nya människor varje dag.
Jo det där har jag ochså lagt märke till att dom har alla liknande åsikter och formulerar sig ochså väldigt lika när man pratar med dem. 🤔
Jag minns när jag pratade med en av dem som är med i detta nätverk om vegetarisk mat och att man inte får lika mycket vitaminer och mineraler från vegetarisk diet som från kött svaret var något i stil med vad spelar det för roll vi ska ändå alla dö någon gång.
Och just det där har jag hört många andra gang stalkers säga i olika sammanhang tidigare 🤔
Det verkar vara som om det här nätverket lär dom hur dom ska uttrycka sig och tänka redan när jag börjar prata med dem så märker jag att jag inte är som dom. Situationen påminner väldigt mycket om filmen body snatchers dom pratar på ett speciellt sätt och märker dom att någon uttrycker sig eller har andra åsikter så alarmerar dom alla andra genom att skrika.
Dom har det här svärmmedvetandet vilket är lite otäckt måste jag erkänna ibland känner man rent obehag av att vara i deras närvaro 🙄