2025-09-19, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstalkad
Jag är en kvinna och männen jag har dejtat har antingen varit gangstalkers, flying monkeys eller kanske t.o.m honeypots. Första jag träffa t:ex visste att jag brukar dricka smoothies på morgonen och han ”härmade” också hur jag är och psykiskt misshandlade mig med att få mig hela tiden att tro att han är otrogen, stängde av sin sin telefon hela helgen sen bråka med mig om att jag är otrogen. När vi var intima dagen efter stod det en massa killar som och väntade där jag jobbade då och härmade dom hur vi hade sex. När vi gjorde slut så bråka han med mig om att jag kommer ha gruppsexer och gå på swingers klubbar. Efter honom träffade jag en man som undrade om jag kan vara med på gruppsex och tjatade på att ta mig på swingers klubbar. Nästa jag träffade när vi var intima då härmade han första gången hur jag hade sex med han jag träffade innan honom. Även min egna kusin ringde mig och härmade mig hur jag stönade dagen efter och så har det fortsatt… efter jag hade sex med den andra jag träffade och när jag kom till jobbet dagen efter då tittade alla på mig blygt mina chefer och kollegor och sa typ det här big brother. Några månader innan dom här sakerna började ske så sa en kollega till mig vad hade du gjort om alla lyssnade och tittade på när du har sex? Så de dom gör är grovt och det här är bara det lilla jag berättar!

Jag antar att dom alla mer eller mindre arbetar för programmet. Har du märkt om de män som du träffade hade typiska vänster politiska åsikter? Är dom emot religion eller anti kristna? Eller hann ni så långt i ert förhållande att ni pratade om politik och sånt? Jag minns bara efter jag och mitt ex hade sett en film om Jesu liv så sa hon något i stil med jag tror inte att det där är sant eller har hänt på riktigt, hon var annars väldigt intresserad av andlighet och sånt men när det kom till kristendomen så verkade hon faktiskt lite anti kristen.

Mitt ex brukade ochså stänga av sin telefon kanske det här är GS taktik!? 🤔

Sex var däremot inget problem med henne i alla fall.

Men många gang stalkers spelar mycket med det sexuella för att dom tror att dom uppnår något med det. Antingen får man överdrivet mycket sex av dem eller inget sex alls finns inget mitt emellan med dessa Gang stalkers.
Citera
2025-09-19, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jag antar att dom alla mer eller mindre arbetar för programmet. Har du märkt om de män som du träffade hade typiska vänster politiska åsikter? Är dom emot religion eller anti kristna? Eller hann ni så långt i ert förhållande att ni pratade om politik och sånt? Jag minns bara efter jag och mitt ex hade sett en film om Jesu liv så sa hon något i stil med jag tror inte att det där är sant eller har hänt på riktigt, hon var annars väldigt intresserad av andlighet och sånt men när det kom till kristendomen så verkade hon faktiskt lite anti kristen.

Men många gang stalkers spelar mycket med det sexuella för att dom tror att dom uppnår något med det. Antingen får man överdrivet mycket sex av dem eller inget sex alls finns inget mitt emellan med dessa Gang stalkers.
Du knarkar och är kristen? That figures..
Citera
2025-09-19, 22:07
Medlem
Citat:
... Sex var däremot inget problem med henne i alla fall. ...

Hen var med största sannolikhet en post-op transsexuell vänsterliberal som ville få dig att bli transa.

Och nu sitter hela illuminati och tittar på filmen när du sexar med en transa. Tänk så det kan gå.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-09-19 kl. 22:11.
Citera
2025-09-20, 10:00
Medlem
Citat:
Gangstalkers jagar oss medans människohandeln fortsätter. Gangstalkers jagar oss medans det finns små barn som blir våldtagna av sina egna föräldrar. Gangstalkers jagar oss medans barn försvinner varje dag. Gangstalkers jagar oss medans barn och ungdomar skjuter ihjäl varandra på våra gator dagligen!
Vi är stolta över våra gangstalkers och deras kapacitet 🙌🏻

Det finns en allmän missuppfattning bland targeted individuals att detta är något slags brotts bekämpningsmedel det är det inte och har aldrig varit det heller. Jo dom kunde jaga brottslingar om dom ville men det är inte det som är syftet med detta nätverk.

Syftet är att hindra att framtida politiska hot mot liberal vänstern inte uppstår det låter väldigt science fiction men dom kan med olika medel identifiera politisk opposition, detta politiska system tål absolut ingen form av politisk opposition.

Så det som detta politiska system gör är att identifiera avbryta eliminera politisk opposition inget mer eller mindre.

Det var precis vad som hände med Charles Kirk liberal vänstern trodde att han kunde bli en framtida president och därför måste han elimineras 🤔
Citera
2025-09-20, 13:00
Medlem
Citat:
... Syftet är att hindra att framtida politiska hot mot liberal vänstern ...

Och det är här den narcissistiska personlighetsstörningen kommer in.

Du är inte något politiskt hot mot någon. Du är en obetydlig skit som inte har något som helt inflytande. Du är inte Putin, Trump eller ens Åkesson.

Den typiske TI'n är en person helt utan makt och inflytande. En person som lever i samhällets ytterkant och som ingen tar någon notis om.
Citera
2025-09-20, 15:15
Medlem
Citat:

De har aldrig riktigt pratat om politik med mig förutom i början när kriget i Ukraina startade precis. Kanske kan det vara så att just politiska grupper stalkar just dig eller att du är insatt i politik? De brukar gå efter din intressen känns det som.

Med mig har de pratat mer om Gud eftersom jag är kristen och troende, Eller karma. Förra året gick jag till olika kyrkor där även kyrkorna mindfuckade mig.

Ja för mig så är sex inga problem tydligen, ingen kärlek inblandad bara mycket sex 🤣
Citera
2025-09-20, 15:18
Medlem
Citat:
Det finns en allmän missuppfattning bland targeted individuals att detta är något slags brotts bekämpningsmedel det är det inte och har aldrig varit det heller. Jo dom kunde jaga brottslingar om dom ville men det är inte det som är syftet med detta nätverk.

Syftet är att hindra att framtida politiska hot mot liberal vänstern inte uppstår det låter väldigt science fiction men dom kan med olika medel identifiera politisk opposition, detta politiska system tål absolut ingen form av politisk opposition.

Så det som detta politiska system gör är att identifiera avbryta eliminera politisk opposition inget mer eller mindre.

Det var precis vad som hände med Charles Kirk liberal vänstern trodde att han kunde bli en framtida president och därför måste han elimineras 🤔

Jag har ju fattat att det är högt uppsatta människor som gör allt det här som regeringen. Men jag har inte haft så mycket med politik att göra 🤔
Citera
2025-09-20, 19:35
Medlem
Citat:
De har aldrig riktigt pratat om politik med mig förutom i början när kriget i Ukraina startade precis. Kanske kan det vara så att just politiska grupper stalkar just dig eller att du är insatt i politik? De brukar gå efter din intressen känns det som.

Med mig har de pratat mer om Gud eftersom jag är kristen och troende, Eller karma. Förra året gick jag till olika kyrkor där även kyrkorna mindfuckade mig.

Ja för mig så är sex inga problem tydligen, ingen kärlek inblandad bara mycket sex 🤣

Då förstår jag gang stalkers är ut efter två olika typer dom som är höger eller har lite liknande åsikter som högern eller kristna spelar inte så stor roll hur troende man är.

Det är de här två grupperna som kommunister och liberal vänster är ut efter detta har inte ändrat sedan 1920 talet enda som har ändrat är att metoderna har blivit mer sofistikerad.

Hade inte en enda aning om att detta var politiskt när det började för då var jag bara en tonåring som lyssnade på musik och spelade gitarr inget märkvärdigt och inte speciellt intresserad av politik var jag på den tiden heller dock var jag mer involverad i kyrklig verksamhet.

När det gäller relationer så vill dom alltid kontrollera vem eller vilka du kommer i kontakt med det gäller både kompisar och romantiska relationer eftersom riktiga kompisar eller riktiga flick/pojk vänner är svårare att kontrollera än dessa fake personer som deltar i det här programmet 🙄
Citera
2025-09-20, 20:31
Medlem
Citat:
... Med mig har de pratat mer om Gud eftersom jag är kristen och troende ... Ja för mig så är sex inga problem tydligen, ingen kärlek inblandad bara mycket sex

Det är ju lite av en röd tråd hos er TI's - religion och fysisk kärlek.

Kan det handla om att gud är ute efter er för att ni har sex? Är gang-stalkers i själva verket änglar utsända av gud för att straffa er för ert promiskuösa beteende? Blir ni straffade av gud för att ni begår äktenskapsbrott?

Matteus 5:28
Var och en som med begär ser på en kvinna har redan begått äktenskapsbrott med henne i sitt hjärta.

Citat:
... När det gäller relationer så vill dom alltid kontrollera vem eller vilka du kommer i kontakt med ....

Ja självklart vill inte änglarna att du begår äktenskapsbrott. Och det förvånar mig oerhört du trots det är otuktig.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-09-20 kl. 20:36.
Citera
2025-09-20, 21:00
Medlem
Citat:
Då förstår jag gang stalkers är ut efter två olika typer dom som är höger eller har lite liknande åsikter som högern eller kristna spelar inte så stor roll hur troende man är.

Det är de här två grupperna som kommunister och liberal vänster är ut efter detta har inte ändrat sedan 1920 talet enda som har ändrat är att metoderna har blivit mer sofistikerad.

Hade inte en enda aning om att detta var politiskt när det började för då var jag bara en tonåring som lyssnade på musik och spelade gitarr inget märkvärdigt och inte speciellt intresserad av politik var jag på den tiden heller dock var jag mer involverad i kyrklig verksamhet.

När det gäller relationer så vill dom alltid kontrollera vem eller vilka du kommer i kontakt med det gäller både kompisar och romantiska relationer eftersom riktiga kompisar eller riktiga flick/pojk vänner är svårare att kontrollera än dessa fake personer som deltar i det här programmet 🙄

Ja precis!
Jag har inga riktiga vänner eller familj jag har jag alltid nya TILLFÄLLIGA vänner! Känns som att man alltid pratar med en och samma person trots att de är nya människor varje dag.
Citera
2025-09-20, 21:26
Medlem
Nu har ännu en "target individual" orsakat en tragedi. (FB) Ambulanspersonal avliden efter överfall, Nordanstig i Gävleborg (2025-09-20)

Gangstalking? Nä.
Psykisk sjukdom? Ja.

Med tanke på dagens händelse och alla dårar i tråden så är det uppenbart att psykvården inte fungerar.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-09-20 kl. 21:29.
Citera
2025-09-20, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Nu har ännu en "target individual" orsakat en tragedi. (FB) Ambulanspersonal avliden efter överfall, Nordanstig i Gävleborg (2025-09-20)

Gangstalking? Nä.
Psykisk sjukdom? Ja.

Med tanke på dagens händelse och alla dårar i tråden så är det uppenbart att psykvården inte fungerar.

Samhället hade tjänat massor om de pingat samtliga dårars elektroniska plattformar så att omgivningen hade mottagit ett pling så fort dårens mobil närmar sig.

Ett sådant system hade kunnat vara helt gratis på frivillig basis genom goda medborgare jämfört med dygnskostnaden inom sluten vård.

Citat:

Oavsett hur mycket du hör mig kan du inte se mig men jag kan se dig jag är en riktig gang stalking gud, halleluja.
Senast redigerad av VoiceOfSatan. 2025-09-20 kl. 22:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in