Citat:
Jag är en kvinna och männen jag har dejtat har antingen varit gangstalkers, flying monkeys eller kanske t.o.m honeypots. Första jag träffa t:ex visste att jag brukar dricka smoothies på morgonen och han ”härmade” också hur jag är och psykiskt misshandlade mig med att få mig hela tiden att tro att han är otrogen, stängde av sin sin telefon hela helgen sen bråka med mig om att jag är otrogen. När vi var intima dagen efter stod det en massa killar som och väntade där jag jobbade då och härmade dom hur vi hade sex. När vi gjorde slut så bråka han med mig om att jag kommer ha gruppsexer och gå på swingers klubbar. Efter honom träffade jag en man som undrade om jag kan vara med på gruppsex och tjatade på att ta mig på swingers klubbar. Nästa jag träffade när vi var intima då härmade han första gången hur jag hade sex med han jag träffade innan honom. Även min egna kusin ringde mig och härmade mig hur jag stönade dagen efter och så har det fortsatt… efter jag hade sex med den andra jag träffade och när jag kom till jobbet dagen efter då tittade alla på mig blygt mina chefer och kollegor och sa typ det här big brother. Några månader innan dom här sakerna började ske så sa en kollega till mig vad hade du gjort om alla lyssnade och tittade på när du har sex? Så de dom gör är grovt och det här är bara det lilla jag berättar!
Jag antar att dom alla mer eller mindre arbetar för programmet. Har du märkt om de män som du träffade hade typiska vänster politiska åsikter? Är dom emot religion eller anti kristna? Eller hann ni så långt i ert förhållande att ni pratade om politik och sånt? Jag minns bara efter jag och mitt ex hade sett en film om Jesu liv så sa hon något i stil med jag tror inte att det där är sant eller har hänt på riktigt, hon var annars väldigt intresserad av andlighet och sånt men när det kom till kristendomen så verkade hon faktiskt lite anti kristen.
Mitt ex brukade ochså stänga av sin telefon kanske det här är GS taktik!? 🤔
Sex var däremot inget problem med henne i alla fall.
Men många gang stalkers spelar mycket med det sexuella för att dom tror att dom uppnår något med det. Antingen får man överdrivet mycket sex av dem eller inget sex alls finns inget mitt emellan med dessa Gang stalkers.