2025-09-21, 11:38
Medlem
Hur bajsar hon?
Citera
2025-09-21, 12:26
Medlem
Låter inte kul

Men om ni tränar tillsammans så ska du nog kunna fixa det. Så blir ni båda starkare och mer hälsosamma
Citera
2025-09-21, 12:30
Bannlyst
Eller så är man nöjd med sin kropp och fettar inte till sig för att män uppskattar det. Ska man tala ur ett estetiskt perspektiv (inte sexuellt) är idealet att ha en glipa mellan låren.
Citera
2025-09-21, 12:32
Medlem
bomhulls avatar
Lider hon av Lipodystrophy?eller något annat

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK513130/
Senast redigerad av bomhull 2025-09-21 kl. 12:34.
Citera
2025-09-21, 12:36
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Jag har träffat en brud några gånger nu som ser väldigt bra ut med kläderna på. Vi snackar typ 8/10 i ansiktet och hon är inte fet, helt ok pattar.

Döm av min förvåning när jag såg henne naken för första gången. Hennes röv är liksom bara en förlängning av ryggen, utan någon form över huvud taget. Jag menar inte att den är liten, den har bara ingen form alls. Jag vägrar ta henne bakifrån, jag vill inte se den.

Detta är väldigt svårt för mig då mitt ex hade en röv som en fotomodell då hon gymmade 7 dagar i veckan. I övrigt gillar jag dock den här nya bruden, hon har som sagt en bra kropp i övrigt.

Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?

Edit: Finns det inte någon plastikoperation man kan göra för det här? Jag kanske skulle köpa det till henne i julklapp eller något?

Är du tillsammans för kroppen eller personligheten
Citera
2025-09-21, 12:50
Medlem
Citat:
Jag vet inte vem "hen" är, men hennes skinkor är liksom bara en del av hennes ben.

En del tjejer bantar "sönder" sin kropp. Då försvinner allt som inte "behövs"
Citera
2025-09-21, 13:05
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscularTension
-Säg till henne att ditt ex hade finare röv än henne, och kommentera varför hennes är sämre.

Det kommer jag förmodligen göra vid något tillfälle om jag fortsätter dejta henne.
Citera
2025-09-21, 13:07
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Du borde försöka släppa ditt ex. Uppenbarligen saknar du ju henne än för du pratar om henne hela tiden.

Det gör jag verkligen, hon är sjukt snygg. Vi ligger fortfarande med varandra då och då, men tyvärr fungerar det inte som förhållande.

Citat:
Men vänta, hur länge har du dejtat denna egentligen? Sen i torsdags?

(FB) Tycker norska kvinnor att svenska är sexigt?

Eller har du flera samtidigt. Dejtar du så kanske du ska hålla dig till en.

Detta är den norska bruden.
Citera
2025-09-21, 13:11
Medlem
Citat:
Det gör jag verkligen, hon är sjukt snygg. Vi ligger fortfarande med varandra då och då, men tyvärr fungerar det inte som förhållande.

Detta är den norska bruden.
Men då kan du ju inte dejta redan, om du fortfarande ligger med exet……

Varför funkar det inte? Ni verkar ju gilla varann och du har svårt att släppa henne. Säg det till henne.
Citera
2025-09-21, 13:16
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Lider hon av Lipodystrophy?eller något annat

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK513130/

Nej, jag tror bara att hon har haft en ätstörning, och jag är lite skadad av att mitt ex var så snygg.

Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Är du tillsammans för kroppen eller personligheten

Vad är det för fråga? Jag vill väl ha båda.
Citera
2025-09-21, 13:17
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Men då kan du ju inte dejta redan, om du fortfarande ligger med exet……

Varför funkar det inte? Ni verkar ju gilla varann och du har svårt att släppa henne. Säg det till henne.

Kan kan jag bevisligen. Och vi ligger bara när jag är hemma i Sverige.

Det funkar inte därför att hon vägrar lämna vår stad, och jag vill flytta ut på landet. Jag hatar att bo där.
Citera
2025-09-21, 13:52
Medlem
Citat:
Jag har träffat en brud några gånger nu som ser väldigt bra ut med kläderna på. Vi snackar typ 8/10 i ansiktet och hon är inte fet, helt ok pattar.

Döm av min förvåning när jag såg henne naken för första gången. Hennes röv är liksom bara en förlängning av ryggen, utan någon form över huvud taget. Jag menar inte att den är liten, den har bara ingen form alls. Jag vägrar ta henne bakifrån, jag vill inte se den.

Detta är väldigt svårt för mig då mitt ex hade en röv som en fotomodell då hon gymmade 7 dagar i veckan. I övrigt gillar jag dock den här nya bruden, hon har som sagt en bra kropp i övrigt.

Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?

Edit: Finns det inte någon plastikoperation man kan göra för det här? Jag kanske skulle köpa det till henne i julklapp eller något?

Skandinaviska/nordiska kvinnor har generellt sett väldigt fula kroppar, som asiatiska kvinnor. Deras kroppar är i 99 fall av 100 formade som killars kroppar med platt/icke-existerande röv. Jag skulle aldrig klara av att vara tillsammans med en kvinna som saknar röv, det går bara inte. Då kan man ju lika gärna dejta killar? När jag ser killar med tjejer utan röv så tänker jag ibland om de är smygbögar/bisexuella? Det här med röv är genetiskt, även om tjejer lägger på sig några kilon så är det generna som avgör vart fettet hamnar. När det gäller nordiska tjejer så hamnar fettet ofta runt magen som hos män.

Dumpa henne och hitta en kvinna med åtminstone en ok-formad röv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in