Citat:
Ursprungligen postat av
AbortRetryIgnore
TDS:en är din, för du ser inget fel med Donald.
Donald Trump är den första presidenten i USA:s historia som är en dömd brottsling. Att sona brott och gå vidare, javisst.
Partiet som påstår sig stå för "lag och ordning" borde kanske ha valt en annan presidentkandidat.
Du vet mycket väl att Donald hotade att ta över Kanada, Danmark och Panama. Eller har du glömt det? Han verkar ha gjort det själv.
Jag försöker att inte tro så mycket eftersom det är en dålig väg till kunskap. Vad Harris hade blivit för president går inte att veta och jag har aldrig sympatiserat med henne eller någon annan amerikansk politiker. Det spelar för övrigt ingen roll vad jag personligen tycker om olika amerikanska presidentkandidater, men Donald skulle efter 6:e januari aldrig ha tillåtits ställa upp igen.
Donald är inte kristen. Han är för korkad för att läsa och kan därför inte läsa Bibeln heller. Det blir inte mycket kristendom kvar om man inte läser Bibeln. Vi hör hur han pratar och språket är på ett barns nivå.
Du låter som Donald. När man diskuterar något som handlar om honom så börjar du gapa om Biden. Joe Biden är inte längre president. Han kommer inte tillbaka.
Nej, det är du som lider av TDS. Jag har en fullkomligt klar syn av vad Trump är för en person. Han må låta som en idiot ibland men han är president och mycket rik. Folket har valt honom.
Vad spelar det för roll om han är dömd? Majoriteten av politikerna är kriminella - dömda eller ej. Menar du att Biden, Obama, Clinton eller några av de andra INTE är kriminella? Du måste leva i en bubbla för att inte veta vad dessa har gjort. Trump har dock planer för alla dessa icke-dömda parasiter som har gjort allt de kunnat för att eliminera honom. Denna runda lär han inte ha några silkeshandskar på sig.
Den 6 januari ska du lasta Nancy Pelosi för. Hon har själv erkänt. Demokraterna är värsta mördarna.