Citat:
Ursprungligen postat av
Fanten
Nu säger jag inte att det är så här i ditt fall, men det är inte det minsta okänt här på forumet att en huvudperson eller närstående i en tråd kommer in och helt enkelt bara ljuger som nån slags damage control - så det är inte konstigt att folk inte tror dig rätt upp och ner. Snacka kan vem som helst göra.
Som vän – eller om jag hade varit närstående – så förstår jag faktiskt även varför, och det är även själva poängen till varför jag ens är här.
Efter att jag fick reda på trådens existens och började läsa så insåg jag snabbt att alla här inne "vet" en massa utan att ha någon som helst koll på vad som faktiskt har hänt och inte. Folk dömer människor alldeles för snabbt och helt fel. Känner man till sanningen så är det svårt att sitta tyst, och sen är det ju självklart så som jag skrev tidigare: Jag är bara här för att delge mitt perspektiv utifrån direkt kännedom om vad som har hänt och vad jag har sett/hört. Om folk sedan tror mig eller inte kommer knappast påverka min sömn.
Bevisning finns, och den kommer troligtvis se dagens ljus nån gång och då kommer hela den här tråden att vara i onödan.