Citat:
Har samma erfarenheter, vissa kvinnor blir helt tokiga när de får nobben, de börjar närmast hata de killar och män som nobbar dom. Har sett detta i min närhet under årens lopp och har själv varit med om det när man var yngre och snyggare. Kvinnor kan bete sig riktigt dåligt när de får nobben.
Jepp, så är det. Det är märkligt att vissa inte har mer självinsikt. Att låta sina känslor få kontroll över en genom att man börjar hata den andra personen är faktiskt sinnessjukt. Men det säger ju något om dessa personer, inte den som nobbar.
Samtidigt är det något fascinerande för dessa kvinnor lär ju inte heller acceptera vem som helst.
Citat:
Haha, ja så är det.
Ett av de största misstagen jag gjorde i början var att ge kvinnor för mkt uppmärksamhet & bekräftelse. Jag brukade fortsätta prata med de som inte var intresserade, ge onödiga komplimanger etc. Det gör jag inte längre. Denna förändringar har gynnat mig oerhört.
Så fort jag märker att en kvinna inte är intresserad och bara försöker få ut uppmärksamhet/bekräftelse ifrån mig, så kapar jag kontakten omedelbart och går vidare. Kvinnor som velar går också fetbort.
Om jag är intresserad av någon så försöker jag alltid vara väldigt direkt, kort och rak. Detta hjälper oerhört.
Citat:
Samtidigt är utseendet det enda många kvinnor har att komma med om vi ska vara brutalt ärliga, en kvinnas värde på köttmarknaden räknas nästan alltid i hur snygg hon och skulle en attraktiv kvinna få nobben så reagerar hon i princip alltid med ilska eftersom hon inte är van vid detta. Underskatta aldrig en ratad kvinna, de kan hitta på mycket jävelskap och snacka mycket skit bakom ryggen på folk.
Du har helt rätt. Det är i princip det enda jag bryr mig om hos kvinnor. Jag bryr mig inte om hur kompetent hon är, hur rik hon är eller dylikt. Visst, sedan vill man ju inte att hon ska vara IQ-befriad så att man får en svag avkomma. Men det är verkligen utseendet som jag värderar dem på.
Kvinnor är det lömska könet
.