2025-09-20, 18:36
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
Märkte du av det här beteendet när han var med andra tjejer också? Det kanske är för mycket att begära, med hänsyn till att du ska skydda din anonymitet, men har du några väninnor/bekanta som har återgett liknande upplevelse/obehag med just S@muel?

Äsch, jag skiter i min anonymitet Personligen hade jag inte direkt någon större interaktion med S@muel förutom att han stötte på mig korridorerna i 7an samt att jag hälsade när man var ute. Snackade med en fd klasskompis om att han var häktad (hon hänger i svängarna) och hon hälsade att hon hade nära vänner som hade legat med honom och han hade aldrig varit ”så där” mot dem.

Fast det är klart, människor är knappast svart och vitt. Ex har jag haft en ”””klubbprofil””” som begick övergrepp på mig, och mina vänner var överraskade att han gjorde något sånt.

Sedan skrev någon till Renara (ex on the beach s6 & are you the one) på Snapchat att någon DJ-kollega till S@m hade begått gruppvåldtäkt med honom. IOM att jag och fd klasskompisen känner många DJ-kollegor till honom är man lite rädd att det är någon av dem.
Citera
2025-09-20, 18:54
Medlem
fresk66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Jag är inte förvånad att det är S*muel. Nu är ju detta över 10 år sedan. Jag gick i samma högstadie som honom och tyckte han var otroligt obehaglig, trots att han verkade hänga med de populära kidsen. Han stötte på mig ganska mycket när jag gick i 7an (han i 8an) och la till mig på Facebook. Minns en incident när han gick fram helt oprovocerat till min kemilärare och sa ”Jonas min n*g*r”, så impulskontroll och ”läsa rummet” var inte hans starka sida.

Blev ju att man hälsade på S väl ute i Gbg, och det var lite ”coolt” att ha en bekant som var känd i nattlivet, när man var 18 och det var allt man brydde sig om.
Jag ber om ursäkt, men jag förstår inte poängen i det du skrev.

Var han obehaglig trots att han hängde med de coola kidsen? Vilka var de coola kidsen? De sportiga kidsen eller de som skolkade och stod och tjuvrökte på rasterna? Kan man inte vara obehaglig trots att man hänger med coola kids?

Var han den enda som raggade på dig när du gick i sjuan? Var han den enda som la till dig på Facebook? Jag förstår inte.

Tro mig, han förtjänar all skit om han blir dömd men jag förstod inte vad du menade med ditt inlägg?
Citera
2025-09-20, 19:01
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Äsch, jag skiter i min anonymitet Personligen hade jag inte direkt någon större interaktion med S@muel förutom att han stötte på mig korridorerna i 7an samt att jag hälsade när man var ute. Snackade med en fd klasskompis om att han var häktad (hon hänger i svängarna) och hon hälsade att hon hade nära vänner som hade legat med honom och han hade aldrig varit ”så där” mot dem.

Fast det är klart, människor är knappast svart och vitt. Ex har jag haft en ”””klubbprofil””” som begick övergrepp på mig, och mina vänner var överraskade att han gjorde något sånt.

Sedan skrev någon till Renara (ex on the beach s6 & are you the one) på Snapchat att någon DJ-kollega till S@m hade begått gruppvåldtäkt med honom. IOM att jag och fd klasskompisen känner många DJ-kollegor till honom är man lite rädd att det är någon av dem.

Så är det nog. Det är mycket möjligt som du skriver att han inte ha betett sig olämpligt gentemot mot vissa brudar. Men onekligen är det talande ifall det träder fram flera anklagelser mot honom.

Det där lät väldigt allvarligt. Att han plus en annan DJ har begått en gruppvåldtäkt?!?!? Jag är inte förvånad över att dj-människor kan vara perversa mansgrisar, men detta var något extremt. Fick reda på det idag att jag är bekant med en av hans nattklubbskollegor. En väldigt hal och osympatisk människa, så jag är inte heller förvånad att lika barn leka bäst.
Citera
2025-09-20, 19:34
Medlem
@dri@n F0rsǝn heter den andra. (påstås det)
Citera
2025-09-20, 19:40
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Jag ber om ursäkt, men jag förstår inte poängen i det du skrev.

Var han obehaglig trots att han hängde med de coola kidsen? Vilka var de coola kidsen? De sportiga kidsen eller de som skolkade och stod och tjuvrökte på rasterna? Kan man inte vara obehaglig trots att man hänger med coola kids?

Var han den enda som raggade på dig när du gick i sjuan? Var han den enda som la till dig på Facebook? Jag förstår inte.

Tro mig, han förtjänar all skit om han blir dömd men jag förstod inte vad du menade med ditt inlägg?

Se det mer i denna kontexten. Du är en osäker tjej som börjar högstadiet och en av de populära killarna börjar bli intresserad av dig - normalt är det att falla in och för att följa drömmen om att bli populär. Men jag tyckte att han var så obehaglig att jag istället bara ignorerade honom.

Alltså, han var en del av snubbarna som festade. Säkert tjuvrökte han, men jag ignorerade honom mestadelen av högstadiet ¯\_(ツ)_/¯

Minns inte om fler raggade, han var den som stack ut iallafall.
Citera
2025-09-20, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejmengud
@dri@n F0rsǝn heter den andra. (påstås det)
Skulle han också vara inblandad i våldtäkten menar du?
Citera
2025-09-20, 23:19
Medlem
Klasgoran88s avatar
Folk som jobbar med jobb där tjejer bjuder ut sig tappar respekten för tjejer och…
Har själv jobbat som dörrvakt och direkt fick jag ligga med tjejer jag annars inte skulle fått.
Vet inte vad tjejer får ut av det?
Citera
2025-09-21, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Folk som jobbar med jobb där tjejer bjuder ut sig tappar respekten för tjejer och…
Har själv jobbat som dörrvakt och direkt fick jag ligga med tjejer jag annars inte skulle fått.
Vet inte vad tjejer får ut av det?

Inbillad status kanske? Högre upp i näringskedjan och i konkurrensen av tjejkompisar..
Citera
2025-09-21, 12:15
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Jag är inte förvånad att det är S*muel. Nu är ju detta över 10 år sedan. Jag gick i samma högstadie som honom och tyckte han var otroligt obehaglig, trots att han verkade hänga med de populära kidsen. Han stötte på mig ganska mycket när jag gick i 7an (han i 8an) och la till mig på Facebook. Minns en incident när han gick fram helt oprovocerat till min kemilärare och sa ”Jonas min n*g*r”, så impulskontroll och ”läsa rummet” var inte hans starka sida.

Blev ju att man hälsade på S väl ute i Gbg, och det var lite ”coolt” att ha en bekant som var känd i nattlivet, när man var 18 och det var allt man brydde sig om.
Och det är också anledningen till att många unga tjejer lägger upp sig eller ger en avsu**** till dessa krogkändisar och det är likadant idag tyvärr, en del OV och krogkändisar får ligga enormt mycket . Vi får läsa igenom fupen för att få en inblick Om detta är en våldtäkt eller två för trådens stjärna..
Citera
2025-09-22, 16:01
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Se det mer i denna kontexten. Du är en osäker tjej som börjar högstadiet och en av de populära killarna börjar bli intresserad av dig - normalt är det att falla in och för att följa drömmen om att bli populär. Men jag tyckte att han var så obehaglig att jag istället bara ignorerade honom.

Alltså, han var en del av snubbarna som festade. Säkert tjuvrökte han, men jag ignorerade honom mestadelen av högstadiet ¯\_(ツ)_/¯

Minns inte om fler raggade, han var den som stack ut iallafall.

Så du som tjej medger alltså att det är tämligen vanligt att tjejer "faller in" som du uttrycker det och gör saker för att bli populära?
Citera
2025-09-24, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Så du som tjej medger alltså att det är tämligen vanligt att tjejer "faller in" som du uttrycker det och gör saker för att bli populära?
Jag skulle säga 100%, de är ju en kamp där ute om att få status. Sedan att ha status i den branschen är smutsigt enligt mig Ska bli spännande hur detta ter sig..
Citera
2025-09-24, 09:33
Medlem
Skulle någon vilja svara på vad ni menar med andra gärningsmannen osv? Vart hittar ni den infon? Eller är det ifrån ett tidigare fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in