Citat:
Ursprungligen postat av
BrunkeMundt
Märkte du av det här beteendet när han var med andra tjejer också? Det kanske är för mycket att begära, med hänsyn till att du ska skydda din anonymitet, men har du några väninnor/bekanta som har återgett liknande upplevelse/obehag med just S@muel?
Äsch, jag skiter i min anonymitet

Personligen hade jag inte direkt någon större interaktion med S@muel förutom att han stötte på mig korridorerna i 7an samt att jag hälsade när man var ute. Snackade med en fd klasskompis om att han var häktad (hon hänger i svängarna) och hon hälsade att hon hade nära vänner som hade legat med honom och han hade aldrig varit ”så där” mot dem.
Fast det är klart, människor är knappast svart och vitt. Ex har jag haft en ”””klubbprofil””” som begick övergrepp på mig, och mina vänner var överraskade att han gjorde något sånt.
Sedan skrev någon till Renara (ex on the beach s6 & are you the one) på Snapchat att någon DJ-kollega till S@m hade begått gruppvåldtäkt med honom. IOM att jag och fd klasskompisen känner många DJ-kollegor till honom är man lite rädd att det är någon av dem.