2025-09-20, 18:31
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Hjälp henne med träning. Att ha inaktiva sätesmuskler kan leda till grava höftproblem, ryggproblem, knäskador och fallolyckor i tidig ålder.
Om du bryr dig om den här tjejen så tar du ansvar och samtalar med henne.
Citera
2025-09-20, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Hjälp henne med träning. Att ha inaktiva sätesmuskler kan leda till grava höftproblem, ryggproblem, knäskador och fallolyckor i tidig ålder.
Om du bryr dig om den här tjejen så tar du ansvar och samtalar med henne.

Här har vi en med koll på läget, och som bonus så blir hon hetare
Citera
2025-09-20, 18:34
Medlem
67arigGubbes avatar
Säg åt henne att squata lite annars drar du
Citera
2025-09-20, 18:56
Medlem
Charlie-Whites avatar
Vafan? Även tjejer utan röv får väll ändå nån typ av röv när dom ställer sig i doggy med huvudet neri sängen och röven upp i taket... Om inte tycker jag på riktigt synd om dig.
Citera
2025-09-20, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?

Varför kan du inte bara gymma tillsammans med henne?
Citera
2025-09-20, 19:00
Medlem
Kan du inte skaffa en afrokvinna?
De har stora missbildade rövar.
Citera
2025-09-20, 19:07
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Varför kan du inte bara gymma tillsammans med henne?

Jag har inte tid med sånt trams, jag har redan en perfekt kropp.

Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Vafan? Även tjejer utan röv får väll ändå nån typ av röv när dom ställer sig i doggy med huvudet neri sängen och röven upp i taket... Om inte tycker jag på riktigt synd om dig.

Det trodde jag också, men hon gör typ inte det. Jag ser liksom bara hennes rygg när hon är på alla fyra.
Citera
2025-09-20, 19:07
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Kan du inte skaffa en afrokvinna?
De har stora missbildade rövar.

Nej tack
Citera
2025-09-20, 19:09
Medlem
Citat:
Jag har träffat en brud några gånger nu som ser väldigt bra ut med kläderna på. Vi snackar typ 8/10 i ansiktet och hon är inte fet, helt ok pattar.

Döm av min förvåning när jag såg henne naken för första gången. Hennes röv är liksom bara en förlängning av ryggen, utan någon form över huvud taget. Jag menar inte att den är liten, den har bara ingen form alls. Jag vägrar ta henne bakifrån, jag vill inte se den.

Detta är väldigt svårt för mig då mitt ex hade en röv som en fotomodell då hon gymmade 7 dagar i veckan. I övrigt gillar jag dock den här nya bruden, hon har som sagt en bra kropp i övrigt.

Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?

Edit: Finns det inte någon plastikoperation man kan göra för det här? Jag kanske skulle köpa det till henne i julklapp eller något?
Men vad är viktigast för dig? Är det inte att det är en bra tjej?

Kommentera inte rumpan negativt, vad du än gör. Du kan ge henne komplex för all framtid. Tränar du själv? Annars är det taskigt att börja kräva att hon ska, kan jag tycka. Men kanske kan du få med henne på lite träning så småningom. Om du tränar vill säga.

Men det viktigaste här egentligen är, ingen är perfekt.
Citera
2025-09-20, 19:13
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Men vad är viktigast för dig? Är det inte att det är en bra tjej?

Kommentera inte rumpan negativt, vad du än gör. Du kan ge henne komplex för all framtid. Tränar du själv? Annars är det taskigt att börja kräva att hon ska, kan jag tycka. Men kanske kan du få med henne på lite träning så småningom. Om du tränar vill säga.

Men det viktigaste här egentligen är, ingen är perfekt.

Jag vill väl kunna ta henne bakifrån utan att kuken går och lägger sig åtminstone. Det är väl bara bra om hon får lite komplex och löser det. Hon kan ju inte se den, och kanske har ingen annan sagt något om det. Skulle hon bara få reda på det så skulle hon kanske släpa sig till gymmet.

Jag har inte tid att gå till gymmet med henne, jag har redan en perfekt kropp.
Citera
2025-09-20, 19:14
Medlem
Citat:
Jag har inte tid med sånt trams, jag har redan en perfekt kropp.

Det trodde jag också, men hon gör typ inte det. Jag ser liksom bara hennes rygg när hon är på alla fyra.
Så hon ska träna men inte du?

Vilka jäkla krav. Stackars tjej. Hon kan väl inte hjälpa hur hennes rumpa ser ut.
Citera
2025-09-20, 19:15
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Vad skulle Mats Alm ha gjort i detta läge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in