Citat:
Ursprungligen postat av
Eromar
Ingen förstår tråden.
Du verkar själv ha svårt med att förstå den. Och om vare sig du eller någon annan förstår tråden, så kan det faktiskt bero på den som skrivit trådstarten - Det behöver inte bero på att alla andra är korkade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eromar
Och du verkar allmänt ogilla mig , så lägger ner.
Nej då, hade jag ogillat dig så hade jag inte skrivit i tråden alls. Kan lova dig att jag helt saknar känslor för andra på forumet, inklusive för dig.
Är mest intresserad av vad du vill ha fram.
Men visst, jag har svårt för grejer som "världens nyttigaste bär" och "världens nyttigaste mat" och liknande. En bra kosthållning består inte av ett enskilt bär eller en enskild måltid, utan av att äta en varierad kost.
Jag tog upp ärtsoppa i plastkorv som förslag på en bra måltid, och du sågar den direkt. Varför då? Det är en alldeles utmärkt del i en god och balanserad kost. Möjligen att plasten inte är så bra, men den äter man inte. Och visst blir den godare av att värmas, men jag köper ibland och har det som pålägg - Att du och vissa andra inte tycker det är gott är okej, men det är inte en anledning till att såga rätten.
Visst att hemlagad med hemsaltat fläsk kan bli bättre, men något sådant alternativ hade jag ingen möjlighet att ge.