Citat:
Ursprungligen postat av
MrDonuts
Men nu handlade väl din tråd om de som inte är kriminella. Vilket motprestation är det du inte få men förväntar dig av de som jobbar och sköter sitt egna?
Som sagt. Din egna anknytning till landet är inte mycket mer värd än deras. Vad är din motprestation?
Tillåter mig att svara i hans ställe.
Jag har arbetat och betalt skatt i ett helt liv. Njuter nu av frukten från mitt arbete, en förjävla pissig pension. Som tur är har jag sparat och investerat under större delen av mitt yrkesverksamma liv så jag lever gott och flott i alla fall. Kunde tom. pensionera mig vid 55år, 10 år tidigare än staten tänkt sig.
Tror TS har fel där, de kriminella babbarna vet mycket väl att de är oönskade här av vanligt folk, det är bara politikerna och batikhäxorna på SIF, Soc, Migrationsverket osv. som vill ha dem här.
Det skiter i att de är oönskade, de är här för att ta/stjäla så mycket de bara kan innan de dör gangstadöden. De föraktar oss för vi är svaga och ger dem allt de pekar på. I Sverige är det bara morot, ingen piska, ingen motprestation. Bara få, aldrig ge.