Citat:
Ursprungligen postat av
HarmageddonPippi
Nu börjar du spåra ut helt och hållet i personangrepp. /.../ Individer som uttrycker stöd och glädje efter ett bestialiskt mord på en oskyldig bör göras arbetslösa ja, det stämmer.
Men folk som säger att sittande president borde avrättas "bidrar till ett stort demokratiarbete". Glasklart

Det går inte att ta dig på allvar, jag är ledsen. Att kalla dig ett "skämt" är att vara vänlig jämfört med vad jag borde kalla dig.
Citat:
Jag tycker personligen att 6 Januari kan klassas som terrorbrott.
Varför detta ord "kan"? När det gällde BLM antifa var du supertydlig med att det var terror. Men så fort det är MAGA så börjar du slingra dig. Patetiskt.
Citat:
Tycker du att det är bra att en läkare som uttrycker glädje och uppmuntrar till mord på oskyldiga individer är bra?
Givetvis inte. Men din vana trogen missar du poängen. Du satt alldeles nyss och bitchade över hur vänstern var emot yttrandefrihet, bara för att I NÄSTA FUCKING INLÄGG glädjas över när högern inskränker den. Minns du? Ska vi kolla historiken tillsammans? DET är vad jag reagerar på. Din utvecklingsstörda jävla åsna