2025-09-18, 23:39
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Ingen bryr sig om Anjos ordval. Det är ju vad man förmedlar med sina ord.. kallar jag alla horunge så betyder det ju inte mer än idiot eller "jag gillar inte dig" formaterat till horunge.. deet anjo gör är ju att indikera att folk är psykopater, knulldockor osv... två skillda saker

(FB) Anjo
Citera
2025-09-19, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Temusekten träffas och är ute och käkar. Lever sina bäst liv.
Anjo sittligger i sin mörka studio och tjurar. Butthurt som få blir han bara mer och mer arg. Ingen vill gå ut och äta med honom.

”Fuck you, Anjo! Fuck you!”
Hans bästa kompis Jockeboi kanske inte gillar donken
Citera
2025-09-19, 06:32
Medlem
vichy6s avatar
Nu har jag sett en video med Anjo. Vilken jädra misogyn lallare.

Han har uppenbarligen problem med att smaka på sin egen medicin.

Om inte hårlösa Lisen ser nu vilken idiot han är, lär det aldrig hända.

Och ja, han är tjock…. det stannar inte där, det manifesterar hela hans existens - sopa.
Citera
2025-09-19, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är svårt att flytta när man inte har några cash och är beroende av en man vars inkomst hänger på en väldigt skör tråd.

Flytta utomlands pfft, det enda stället hon kommer flytta till är hem till flickrummet med barnen när familjens ekonomi kraschar ihop en andra gång.

Hur kan man som mamma till 3 småbarn vara så ansvarslös? Vara beroende av en fitta som begår brott på nätet för att kunna betala räkningarna, hon är en riktig skitmorsa, uppvaknandet kommer bli tufft, tur för henne att det redan finns lugnande i Anjos nattduksbord.

Vi vet alla vad dom lugnar sig med och vad som finns i Anjos ”många kallar mig YouTubes Howard Stern” nattduksbord.
https://imgur.com/a/LX1oWoJ
Senast redigerad av Kristallgran 2025-09-19 kl. 07:29. Anledning: Tillägg
Citera
2025-09-19, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Nu har jag sett en video med Anjo. Vilken jädra misogyn lallare.

Han har uppenbarligen problem med att smaka på sin egen medicin.

Om inte hårlösa Lisen ser nu vilken idiot han är, lär det aldrig hända.

Och ja, han är tjock…. det stannar inte där, det manifesterar hela hans existens - sopa.
Tror ärligt inte det blir en grej han kommer få lite skit privat men så farligt är det ju egentligen inte som många vill göra gällande.
Svårt att se att hennes bröder kommer förbi haha som beskrevs i nått klipp jag såg.
Citera
2025-09-19, 12:37
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ult
Tror ärligt inte det blir en grej han kommer få lite skit privat men så farligt är det ju egentligen inte som många vill göra gällande.
Svårt att se att hennes bröder kommer förbi haha som beskrevs i nått klipp jag såg.

Håller iofs med.

Men hela hans rantvideo är som ett sorgligt försvarstal från ett mobbat barn.

Tittare gillar sånt?

Hade raderat min fan base if so
Citera
2025-09-19, 13:30
Medlem
Har än så länge bara sett 10 minuter av Pontus "Anjo" Björlunds senaste YouTube-video (via 3:e part). Stöttar Anjos mamma Zorita Björlund sådant här beteende, och hur kan Aftonbladet samarbeta med detta vider till människa.

På endast 10 minuter!!! har den prepubertala Anjo sagt nedan, saker som handlar om en kvinnas nedre regioner.
Ärligt talat vad är det för puckon som följer och hyllar en sån här människa, ofattbart.

Det här är inte en frisk människas beteende. Hur kommer det sig att inte Bloggbevakning, Aftonbladet, Expressen m.m. tar upp Anjos beteende samt den nära koppling han har till Joakim Lundell (som ofta figurerar i bakgrunden).

1. "Hon behöver bara raka f*tthåret så går hon ner 20 kg."
2. "Om han rakar sitt r*vhår, så tappar han väl 10-15 kg, bara sådär."

3. "Mest fit eller mest f*tta, för den kan ju jag omöjligt vinna över de här personerna."
4. "Om jag ska tävla med de här två, vem som är mest f*tta liksom, och vem som har störst f*tta, och vem som har hårigast f*tta, by the way."

5. "Men dom gnäller om att jag pratar om hans frus Only Fans, när hon särar på f*ttan så man ser liksom livmodern på henne.
6. "Och då ska vi inte ens prata om det håriga r*vhålet hon har, det är det västa jag sett i mitt liv."

7. "Jag har hört om hårig f*tta men hårigt r*vhål på en tjej, det är liksom WTF."
8. "Hur mycket kånkelbär får hon inte när hon ska skita, tänker jag"

9. "Hårigt r*vhål, det är alltså såhär, det är bland det sjukast jag sett."

OBS! KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!!! Anjo vänder sig här till Herr Medvikt.

10. "Då menar jag inte en fistfajt som du har i din frus f*tta varje gång ni ska ha sex med varandra, när du fistar upp henne ända upp till armbågen, det är inte det jag pratar om nu."
Senast redigerad av VemSkaManTroPa 2025-09-19 kl. 13:49.
Citera
2025-09-19, 13:55
Medlem
Badbollen, incel baronen, flodhästen å böjjen är inte friska nånstans...
Citera
2025-09-19, 15:17
Medlem
Han tar efter precis ALLT Axel gör. Nu har han skaffat Discord så att folk ska kunna komma in och ”surra”. Jag sekundärskäms, har han inget eget att komma med?
Och en påminnelse, det är särdeles lätt att själv tipsa Aftonbladet,Expressen och Bloggbevakning om Anjos fruktansvärda beteende.
Citera
2025-09-19, 15:29
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Han tar efter precis ALLT Axel gör. Nu har han skaffat Discord så att folk ska kunna komma in och ”surra”. Jag sekundärskäms, har han inget eget att komma med?
Och en påminnelse, det är särdeles lätt att själv tipsa Aftonbladet,Expressen och Bloggbevakning om Anjos fruktansvärda beteende.

Ärligt talat så är nog att inte ha saker som pedocord en av de vettigare saker Anjo gjort. Håller man inte koll på dom där kanalerna så kan det spåra ut rätt snabbt.
Citera
2025-09-19, 16:01
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran

Anjo gråter ut i AB

- ” Jag har aldrig sett ett kvinnligt könsorgan på riktigt”

Vilken tölp han är.

Tar Bloggbevakning i sånt här skit?
Citera
2025-09-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algeriet1998
333+333+333 nytillkomna följare bidrog förhoppningsvis till antalet visningar för den gode Pontus? I skrivandets stund 213 932...

I skrivande stund har den gode Pontus kanal 212 998 prenumeranter. Den 19 september ökade antalet från 212 666 till 212 999, en ökning med 333 följare – samma siffra och ökning som skedde 29 juni, 21 juli och 23 augusti, för att sedan sakta sjunka tillbaka igen. Den 26 augusti bröts dock mönstret, då en ökning med 333 + 333 + 213 333 = 213 999 följare registrerades. Tyvärr minskade sedan följarskaran till 212 929 redan den 30 augusti, och därefter inleddes en nedåtgående trend... Tills idag när 333 fräscha följare anslöt till den gode Pontus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in