Citat:
Det var just detta som är ett exempel på när du för in något som inte fanns i originalfrågan. Jag uttryckte att han var skicklig retoriskt även om jag tycker att han var ett nutcase och du återkommer med "Har han vunnit mot något kvalificerat motstånd - jag väntar med spänning"
Frågan/mitt påstående handlar inte om det du förvandlar det till.
Frågan/mitt påstående handlar inte om det du förvandlar det till.
Är du helt från vettet? Du pratade om att han var "begåvad, skicklig debattör, skicklig retoriker". Jag bad om exempel på när han uppvisar dessa egenskaper mot något annat än korkade amerikanska collegestudenter. Dvs, vi pratar båda TYDLIGT om Kirks påstådda färdigheter. Om du inte ser det så är du helt jävla utvecklingsstörd

Fast sanningen är väl att du, när du blev ifrågasatt, insåg att du hade fel men är lite för stolt för att erkänna det. Inte sant? Så du valde att börja slingra dig istället. Och du valde att börja prata om att du minsann inte höll med Kirk, fastän jag inte nämn ett enda ord om den saken. Och därefter sa jag uttryckligen att det inte är det jag pratar om, men du fortsatte med det spåret ändå. Minns du? Ska vi kolla historiken tillsammans? Så om vi är riktigt ärliga, är det inte i själva verket DU som fört in saker i diskussionen som inte hör hemma där och nu försöker projicera det på mig?
Du sa förresten att jag "lägger in värdeord som du aldrig uttalat". Var det ovanstående du menade med det? Eller något annat? Isf vad?
Och på tal om "värdeord", är det inte samma visa här? Att det är DU som lagt till värdeord i vår diskussion? Kommer du ihåg att jag skrev "Kan du nämna ett enda tillfälle då han mött och vunnit över kvalificerat motstånd? Ett enda? Jag väntar."? Och nu ovan när du återberättat vad jag skrev till dig så skriver du "Har han vunnit mot något kvalificerat motstånd - jag väntar med spänning". Visst är väl "spänning" ett värdeord som DU la till? Så har vi inte ytterligare ett fall av projicering här från din sida?
Citat:
Ditt fåniga "Är du en MAGA-supporter" test fyller jag förstås inte i
Såklart du inte gör. Trumptards gör inte sånt trots att det för en normal människa tar ca 30 sekunder och alla frågor har uppenbara svar. Men jag tackar iaf för det indirekta erkännandet att du visst är en Trumpnisse. Vilket skulle visas.
Citat:
- Trump ljuger som fan och han förlorade visst valet mot Biden.
Bra, då har du delvis svarat på en av frågorna (du utelämnade huruvida Trump förlorade pga valfusk). 10,5 st kvar.
1) Vann Biden genom valfusk?
2) Var jan 6 en statskupp?
3) Undergräver Trump dagligen det demokratiska systemet?
4) Är Trump en allvarlig fara för demokratin?
5) Är retoriken värre från Maga än från vänsterhåll?
6) Borde Trump ha förstått vad dom kunde hända när han uppviglade publiken på jan 6?
7) Uppvisar Trump allvarliga tecken på ålder som påverkar hans mentala status?
8) Har Trump avslutat eller förhindrat typ 7 krig sedan han tillträdde?
9) Har Trump tillsatt ja-sägare över kompetens?
10) Har Trump haft sex med Epstein-tjejer?
11) Försöker Trump dölja vad som finns i Epstein files?
2) Var jan 6 en statskupp?
3) Undergräver Trump dagligen det demokratiska systemet?
4) Är Trump en allvarlig fara för demokratin?
5) Är retoriken värre från Maga än från vänsterhåll?
6) Borde Trump ha förstått vad dom kunde hända när han uppviglade publiken på jan 6?
7) Uppvisar Trump allvarliga tecken på ålder som påverkar hans mentala status?
8) Har Trump avslutat eller förhindrat typ 7 krig sedan han tillträdde?
9) Har Trump tillsatt ja-sägare över kompetens?
10) Har Trump haft sex med Epstein-tjejer?
11) Försöker Trump dölja vad som finns i Epstein files?
Här får du mina svar, tog som sagt typ 30 sekunder:
1) Nej
2) Ja
3) Ja
4) Ja
5) Ja
6) Ja
7) Ja
8) Nej
9) Ja
10) Ja
11) Ja