2025-09-19, 09:00
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Tar 3g kratom på morgonen och 2g på eftermiddagen och har gjort det i 1 år nu men det börjar sina.
Har nu beställt 15mg tabletter 7-OH.
Hur mycket bör jag ta för att få ungefär samma effekt?

Jag är gammal opaiträv och en halv oh sänkte mig Markant, jag blev förvånad.

Har tagit en del kratom och även 1/4 oh är oerhört mycket kraftigare än 2-5 g kratom. Så definitivt mindre än 1/4!
Citera
2025-09-19, 09:36
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetagamlakommunist
Du förstår helt rätt. Hen menar nog en butik som fraktar till Sverige. För det är det endast SS som gör, mig veterligen.
Jaså så SS har i princip börjat med dropshipping menar ni?

Kan någon förklara 7OH, består det av växtdelar eller är det extraherat på molekylnivå?
Vilka RoAs funkar på denna i tablettform?
Citera
2025-09-19, 09:52
Medlem
yournotlikemes avatar
Denna finns alltså inte någonstans just nu att beställa inrikes där dem har på lager just nu? Nyfiken på att testa denna.
Citera
2025-09-19, 10:15
Medlem
fetagamlakommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Jaså så SS har i princip börjat med dropshipping menar ni?

Kan någon förklara 7OH, består det av växtdelar eller är det extraherat på molekylnivå?
Vilka RoAs funkar på denna i tablettform?
Nä de har flyttat verksamheten till Amsterdam. Inte så insatt just i det.

7oh "blir" typ till av att mitragynin (som finns i bladen) fermenteras eller nåt. Inte så insatt i den kemiska processen så ta det med en nypa salt. Jo, det metaboliseras också fram utav kroppen (i mycket små mängder) när man konsumerar kratomblad.

Alla RoAs utom injicering verkar funka. IV kanske "funkar" också iofs, men väldigt dumt med tanke på smakämnen och annat. Här är nån som rökte extrakt med bra resultat så jag antar att det är möjligt med tabletter också. Inte jättesugen på att testa dock.
https://www.bluelight.org/community/threads/vaporized-7-oh-mitragynine-today-all-i-can-say-is-damn.945589/
Citera
2025-09-19, 13:15
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Kommer att tagga er/PM:a så fort jag ser att det kommer in.

Vad tycker du om te på opiumkapslar, Bubbles? Finns att köpa på internet. Kan PM:a hemsida sen när du har 50 meddelanden. Även om du inte vill köpa så får du gärna beskriva hur det jämför sig med andra substanser av samma kategori (opioider samt partiella agonister). Har testat morfin en gång på tablett. Är de same-same då ungefär, eller?

7 är ju betydligt mer uppåt som du också har sagt. Jag gillar den sidan av det, men du beskrev det som stissigt i högre doser så kunde vara trevligt med något lugnare innan man går och lägger sig. Där tror jag pseudo funkar, men jag menar tills dess att den kommer in.
Har gjort opiumte några gånger och har rökt opium av riktig vallmo. Det är inte olagligt att odla opiumvallmo för eget bruk men teoretiskt sätt att förtära det. Riktig opium-vallmo smakar lite som kattpiss luktar när man röker det. Testade ju alla tunga opiater många år innan opium. Det är ganska subtilt..Bra opium vallmo i Afghanistan och Mexico kan innehålla 20% morfin men ska du röka opium går det åt mkt..Morfin är en helt annan sak😛😜🤪
Citera
2025-09-19, 13:19
Medlem
Bubbles74s avatar
Fetagamlakommunist tror inte du kommer kunna sova om du stoppar i dig fler 7oh på en gång.Allt är inviduellt iofs men du blir speedad och euforisk i första hand. Att blanda med phenibut är en vinnare men rekommenderar att inte använda phenibut för ofta. E nere på 200 mg/dag nu. Än så länge är det ok
Citera
2025-09-19, 13:23
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Jag är gammal opaiträv och en halv oh sänkte mig Markant, jag blev förvånad.

Har tagit en del kratom och även 1/4 oh är oerhört mycket kraftigare än 2-5 g kratom. Så definitivt mindre än 1/4!
Det är ljusår bättre än tramadol iaf. Men blir bara stissig av tramadol. 7oh stissig och euforisk mkt bättre
Citera
2025-09-19, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbles74
Har gjort opiumte några gånger och har rökt opium av riktig vallmo. Det är inte olagligt att odla opiumvallmo för eget bruk men teoretiskt sätt att förtära det. Riktig opium-vallmo smakar lite som kattpiss luktar när man röker det. Testade ju alla tunga opiater många år innan opium. Det är ganska subtilt..Bra opium vallmo i Afghanistan och Mexico kan innehålla 20% morfin men ska du röka opium går det åt mkt..Morfin är en helt annan sak😛😜🤪
Opiumte bra att sova på, eller vad tror du? Röka skulle jag också kunna testa nån gång ba för skojs skull!
Citat:
Fetagamlakommunist tror inte du kommer kunna sova om du stoppar i dig fler 7oh på en gång.Allt är inviduellt iofs men du blir speedad och euforisk i första hand. Att blanda med phenibut är en vinnare men rekommenderar att inte använda phenibut för ofta. E nere på 200 mg/dag nu. Än så länge är det ok
Ah jag är med på vad du säger. 7oh är för uppiggande för att sova på. Tror mer på pseudo för sömn. Här är en bra artikel som jämför de 2:
https://herb.co/learn/7oh-vs-pseudoindoxyl-vs-og-kratom

Den här personen testade båda 2 under separata tidsperioder. Tyckte det gav mig en god förståelse.
https://www.7ohdeals.com/7oh-vs-pseudoindoxyl-effects-comparison/

Bra tips, men blir svårt att få tag på saker som kräver recept.
Citera
2025-09-19, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrenzyPreserve
Du klarar dig garanterat med 1/4 tabl. haha
Vad tror du om att röka lite 7oh? Kanske bara förstör alkaloiderna innan den oxiderar, men tänkte man kunde testa lite smul i en pipa bara på skoj?
Citera
2025-09-19, 14:27
Medlem
FrenzyPreserves avatar
Citat:
Vad tror du om att röka lite 7oh? Kanske bara förstör alkaloiderna innan den oxiderar, men tänkte man kunde testa lite smul i en pipa bara på skoj?

Förmodligen inte. Det är även ganska etablerat att de e-cigeretter som finns endast är lurendrejeri hittills förvisso. Att sitta och försöka vaporisera tabletter verkar skevt.
Senast redigerad av FrenzyPreserve 2025-09-19 kl. 14:37.
Citera
2025-09-19, 14:32
Medlem
FrenzyPreserves avatar
Citat:
Det är ljusår bättre än tramadol iaf. Men blir bara stissig av tramadol. 7oh stissig och euforisk mkt bättre

Mer euforiseramde och påverkande, ja. Föredrar fortfarande Tramadol/O-DSMT.

Testade 75% mitragyninextraktet som finns inrikes på svarta marknaden, och var inte så imponerad av det. Synd, då jag förövrigt älskar kratom.
Citera
2025-09-19, 14:52
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrenzyPreserve
Mer euforiseramde och påverkande, ja. Föredrar fortfarande Tramadol/O-DSMT.

Testade 75% mitragyninextraktet som finns inrikes på svarta marknaden, och var inte så imponerad av det. Synd, då jag förövrigt älskar kratom.
DSMT är inte fel alls!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in