2025-09-10, 14:49
Medlem
Bubbles74s avatar
Har testat det ordentligt. Tycker inte det är så mkt opiatfeeling. Dock mkt dospotent och effekten varar nog 6 timmar. Peaked kmr fort men för mkt uppåtfeeling för min smak. Krypton var mkt bättre (desmethyltramadol + kratom) Mitt råd är att köpa riktiga opiater istället..
Citera
2025-09-10, 15:07
Medlem
Bubbles74s avatar
Har testat det ordentligt tog 2500mg phenibut efter någon timme. Phenibut gjorde det bättre
Citera
2025-09-10, 15:25
Medlem
Kan bara hålla med, väldigt väldigt överskattade tabletter det här.
Testat 15mg x2. Man känner lite effekt men för detta priset, väldigt överskattade.
Citera
2025-09-10, 15:29
Medlem
Bubbles74s avatar
Kke pseudoinoxyl har en mer sederande opiat liknande effekt?
Citera
2025-09-10, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av filleman5
Testat 15mg x2. Man känner lite effekt men för detta priset, väldigt överskattade.
Provat sublingualt? Tycker att det blir ganska stor skillnad.
Citera
2025-09-10, 15:52
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofflan
Jag testade när jag var I staterna. Sjujävla drag i dom, man brukar säga att 20mg 7-oh är ungefär som att stoppa i sig 50-80g kratom I en dos. Skillnaden är såklart att du slipper massa växtdelar samt andra bieffekter som du får av vissa av alkaloider som kratom pulvret innehåller.

Jag förstår varför folk i staterna mer och mer börjar gå över från oxy till 7-oh, för eurofin är på samma nivå som H. Sinnessjukt är det.
Som h ??allvarligt. Tycker inte jag
Citera
2025-09-10, 15:54
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbles74
Som h ??allvarligt. Tycker inte jag
Mkt mer uppåt än h och riktiga opiater. Kan tänka mej det funkar ihop med Benson
Citera
2025-09-10, 15:55
Medlem
Bubbles74s avatar
Pseudoinoxyl kke kan vara i närheten av en riktig opiat. Ska prova
Citera
2025-09-10, 17:58
Medlem
Bubbles74s avatar
Lite synd att SS inte accepterar kortbetalning än. Tycker inte det är nåt man kan jämföra med riktigt bra opiater som metadon,heroin,morfin och fentany mm. Ett lagligt (eller halvlagligt) preparat iaf än så länge, men till ett högt pris
Citera
2025-09-10, 18:02
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filleman5
Snortade 75 mh under två timmar. Ögonen rann som satan. Mer dospotent än oxy iaf men inte i närheten av krypton(desmethyltramadol + kratom. Moffe ska man kunna nodda på
Citera
2025-09-10, 18:10
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetagamlakommunist
Du låter som att du kanske skulle föredra Pseudoindoxylen. Sedan är väl ingen av dem direkt festdrog, utan mer något man tar för att klara vardagen med gott mående. Överdrivna doser ger proportionellt mindre eufori än om man delar upp det på en skälig nivå. Tredubbla dosen ger kanske 1.5x i glädjeökning men desto mer bieffekter.
Vill gärna prova på den. Hoppas dom är lagliga nån månad till..Fanns folk I usa som jämförde 7oh med heroin. Tex Goblin på Youtube. Verkar vara en stor grej därborta. Det kommer nog bli klassat väldigt fort här med tyvärr
Citera
2025-09-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiamin95
Jag har läst igenom detta nu ordentligt. Det spelar ingen roll. Dem stoppar allt, antingen på rutin eller ifall dem misstänker något. OM det är så att dem flaggat avsändaren nu när dem hittat något som inte stämmer så kommer förmodligen allt stoppas. Förmodligen håller dem kvar grejerna tills ny klassning kommer och förstör grejerna. Som jag fattat det så är de inte olagligt nu, och man riskerar endast förlora sina pengar. Då ss förmodligen inte kommer göra någon återbetalning.
Fick min leverans idag, inga problem och det tog mindre än 24 timmar. De gör säkert rutinmässiga kontroller ibland och du hade otur denna gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in